973 834 läst · 9 959 svar
974k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Ett Gaaahhhh till mig själv. När jag satte igen bjälklaget till balkong gjorde jag anordning för att vatten från balkongen inte skulle hamna på Mdf-innertaket. Tätade tydligen inte tillräckligt och använde fel tak då innertaket visar antydan till mögelangrepp på ytan. Rivit ner och gör om.
GAAAAHHHH FTX Temovexen la av efter blixt&dunder i onsdags. Byn utan el i 3 timmar - helt ok egentligen. Elen kom tillbaka till Rapport.
Reparation ... fläktproblem ... fixas nog idag men i detta fall har jag inte diskuterat pris. Är bara så tacksam att man får servicekille på direkten mitt i semestern.
18 år gammal - första stoppet.
Det blir nog grötmåltider i september.
Reparation ... fläktproblem ... fixas nog idag men i detta fall har jag inte diskuterat pris. Är bara så tacksam att man får servicekille på direkten mitt i semestern.
18 år gammal - första stoppet.
Det blir nog grötmåltider i september.
GAAAAHHHH.
Det är nått magiskt när vägmätaren slår om till jämna tal i bilen för oss bilidioter.
Noterade igår när jag satt i kön till färjan från Gotland att det var 55 km kvar "Det måste jag fota"
Sov som en stock på båten och åkte av trött, så nått kort blev det inte....😟
Det är nått magiskt när vägmätaren slår om till jämna tal i bilen för oss bilidioter.
Noterade igår när jag satt i kön till färjan från Gotland att det var 55 km kvar "Det måste jag fota"
Sov som en stock på båten och åkte av trött, så nått kort blev det inte....😟
Visst är det. Var ännu roligare med gamla bilar som Amazon när dom slog runt till 0 igen. Min nuvarande V70 slog just om till 400000km😀Isakare skrev:
Hade en '63 Kapitän i slutet av 90-talet. En lågmilare och jag fotade när mätaren slog om och började om på 0 (10.000 mil)Isakare skrev:
Söp bort kameran helgen efter innan jag hann framkalla filmen - GAAAAH 😃
S Saelen skrev:
/Höghus
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 723 inlägg
Otäckt?
Otäckt.
Otäckt.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
Japp, otäckt släp. En pressning var iofs med.Nötegårdsgubben skrev:
Men vi satt och ugglade i bilen en tio minuter, ville inte ens gå ur bilen när det var som värst.
Sen när regnet minskat gick vi och kollade, gjorde affär, betalade och så lyste solen t.o.m när det var dags att lasta bordet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder