973 834 lĂ€st · 9 959 svar
974k lÀst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
SkogsÀgare
· Stockholm och SmĂ„lands inland
· 18 723 inlĂ€gg
Svensk sommar. đâïž
SkogsÀgare
· Stockholm och SmĂ„lands inland
· 18 723 inlĂ€gg
Skönt för dem. DÄ kanske de slipper turister att skrika gaahhh över nÀsta Är.
Dottern rÄkade ut för en sÄdan tysk hÀromdagen. Hon försökte vara snÀll nÀr inte tysken vÄgade backa och körde sÄ lÄngt Ät höger hon vÄgade. TyvÀrr vÄgade hon lite för mycket, sÄ hon fick ringa efter bÀrgare för plötsligt bara sjönk de tvÄ högra hjulen. Inga skador pÄ bilen lyckligtvis, men de fick stÄ i skogen och vÀnta en timme medan tysken bad om ursÀkt.pacman42 skrev:GAAAAAH! BadjÀvlarna som kommer ut till badplatsen har inget som helst vett. De kan inte köra bil dÀr det Àr mötesplatser, det verkar som att de inte sett sÄdana förut. Och nÀr de bara Àr tio meter framför ett M och man förklarar att det vore lÀmpligt att backa, sÄ fÄr man som svar att de inte kan fickparkera...
Renoveringsnovis
· Ăstergötland
· 4 126 inlĂ€gg
I min kommun har vi andra badplatsproblem.
FastighetsÀgare/vÀgÀgare som anekterar, sÀtter upp skyltar om privat vÀg, skÀller ut badgÀster mm
Senaste Àr en badplats dÀr nÀra boende har fyllt badet med grejer, bilar, bÄtar möbler mm, sÄ kommunen fick Äka ut och sÀga till, och berÀtta att allemansrÀtten gÀller.
Kommunen har öppet gÄtt ut att folk ska ringa polisen om de blir hindrade att bada.
TrÄkigt att det ska behöva bli sÄ.
FastighetsÀgare/vÀgÀgare som anekterar, sÀtter upp skyltar om privat vÀg, skÀller ut badgÀster mm
Senaste Àr en badplats dÀr nÀra boende har fyllt badet med grejer, bilar, bÄtar möbler mm, sÄ kommunen fick Äka ut och sÀga till, och berÀtta att allemansrÀtten gÀller.
Kommunen har öppet gÄtt ut att folk ska ringa polisen om de blir hindrade att bada.
TrÄkigt att det ska behöva bli sÄ.
Ja, tyckte det var fascinerande i början ocksĂ„, men efter gott och vĂ€l 1 000 000 km sĂ„ börjar det bli lite tjatigt eftersom det intrĂ€ffar varannan kilometer đ.Isakare skrev:
(kunde inte lÄta bli)
Menar du början sÄ som förr dÄ siffrorna satt pÄ smÄ hjul som vreds fram av ett Ànnu mindre kugghjul?mexitegel skrev:
Ibland hÀnde det att nÄgon siffra lÄngt till vÀnster inte vreds fram helt. DÄ kunde man fÄ titta pÄ denna siffra i tiotusen kilometer. Gaaahh!
D
Den ofrivillige klÄparen
Medlem
· 1 056 inlĂ€gg
Den ofrivillige klÄparen
Medlem
- 1 056 inlÀgg
Gaaaah! Blev stucken av en jÀvla geting nÀr jag helt gick ut ur huset, helt oprovocerat. Dom smÄ Àcklena har byggt bo i fasaden precis bredvid ytterdörren. Har eskalerat konflikten medelst dammsugare.
SÄ började Àven jag en gÄng, men efter 100 nÄtt tröttnade jag och ringde AnticimexD Den ofrivillige klÄparen skrev:
Film frÄn centraldammsugaren efterÄt, filmat med en Eriksson Är 2010