Svensk sommar. đŸ˜Žâ˜‚ïž
 
  • Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
NötegÄrdsgubben NötegÄrdsgubben skrev:
Svensk sommar. đŸ˜Žâ˜‚ïž
Det verkar ha varit minst lika regnigt pÄ kontinenten i Är.
 
Skönt för dem. DÄ kanske de slipper turister att skrika gaahhh över nÀsta Är.
 
pacman42 pacman42 skrev:
GAAAAAH! BadjÀvlarna som kommer ut till badplatsen har inget som helst vett. De kan inte köra bil dÀr det Àr mötesplatser, det verkar som att de inte sett sÄdana förut. Och nÀr de bara Àr tio meter framför ett M och man förklarar att det vore lÀmpligt att backa, sÄ fÄr man som svar att de inte kan fickparkera...
Dottern rÄkade ut för en sÄdan tysk hÀromdagen. Hon försökte vara snÀll nÀr inte tysken vÄgade backa och körde sÄ lÄngt Ät höger hon vÄgade. TyvÀrr vÄgade hon lite för mycket, sÄ hon fick ringa efter bÀrgare för plötsligt bara sjönk de tvÄ högra hjulen. Inga skador pÄ bilen lyckligtvis, men de fick stÄ i skogen och vÀnta en timme medan tysken bad om ursÀkt.
 
  • Ledsen
  • Arg
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
'Vad fan fÄr jag för pengarna'
SkÀrmbild av nyhetsartikel som rapporterar att telefontjÀnsten Fröken Ur lÀser upp fel datum, "29 juni" istÀllet för "29 juli", men anger rÀtt klockslag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Kird3rf och 4 till
  • Laddar…
wildeside
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
'Vad fan fÄr jag för pengarna'
[bild]
Ofaan lever hon Àn!
90 Ă€r gammal o arbetar fortfarande, pensionen mĂ„ste vara dĂ„lig.😂
I den Äldern Àr det ursÀktat om man sÀger fel bland......
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Unikt namn
wildeside wildeside skrev:
Ofaan lever hon Àn!
SÀkert ersatt av en AI, dÀrav fel mÄnad.
 
  • Gilla
a.o.f
  • Laddar…
RoTe
Tycker det Àr helt omöjligt att höra vad hon sÀger för mÄnad, ljudkvaliten Àr sÄ jÀvla dÄlig. 90510 för den som Àr nyfiken.
 
RoTe RoTe skrev:
Tycker det Àr helt omöjligt att höra vad hon sÀger för mÄnad, ljudkvaliten Àr sÄ jÀvla dÄlig. 90510 för den som Àr nyfiken.
Har du provision?
 
RoTe
pacman42 pacman42 skrev:
Har du provision?
Hahah va nÀ? Brukar anvÀnda henne för att testa olika inspelningsfunktioner till telefon bara...
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
I min kommun har vi andra badplatsproblem.
FastighetsÀgare/vÀgÀgare som anekterar, sÀtter upp skyltar om privat vÀg, skÀller ut badgÀster mm
Senaste Àr en badplats dÀr nÀra boende har fyllt badet med grejer, bilar, bÄtar möbler mm, sÄ kommunen fick Äka ut och sÀga till, och berÀtta att allemansrÀtten gÀller.
Kommunen har öppet gÄtt ut att folk ska ringa polisen om de blir hindrade att bada.
TrÄkigt att det ska behöva bli sÄ.
 
  • Arg
  • Gilla
Taxture och 4 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH.
Det Àr nÄtt magiskt nÀr vÀgmÀtaren slÄr om till jÀmna tal i bilen för oss bilidioter.
Noterade igÄr nÀr jag satt i kön till fÀrjan frÄn Gotland att det var 55 km kvar "Det mÄste jag fota"
Sov som en stock pĂ„ bĂ„ten och Ă„kte av trött, sĂ„ nĂ„tt kort blev det inte....😟
Ja, tyckte det var fascinerande i början ocksĂ„, men efter gott och vĂ€l 1 000 000 km sĂ„ börjar det bli lite tjatigt eftersom det intrĂ€ffar varannan kilometer 😂.

(kunde inte lÄta bli)
 
  • Haha
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Ja, tyckte det var fascinerande i början ocksĂ„, men efter gott och vĂ€l 1 000 000 km sĂ„ börjar det bli lite tjatigt eftersom det intrĂ€ffar varannan kilometer 😂.

(kunde inte lÄta bli)
Menar du början sÄ som förr dÄ siffrorna satt pÄ smÄ hjul som vreds fram av ett Ànnu mindre kugghjul?
Ibland hÀnde det att nÄgon siffra lÄngt till vÀnster inte vreds fram helt. DÄ kunde man fÄ titta pÄ denna siffra i tiotusen kilometer. Gaaahh!
 
  • Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
D
Gaaaah! Blev stucken av en jÀvla geting nÀr jag helt gick ut ur huset, helt oprovocerat. Dom smÄ Àcklena har byggt bo i fasaden precis bredvid ytterdörren. Har eskalerat konflikten medelst dammsugare.
 
  • Arg
  • Wow
  • Älska
  • Gilla
Manganbangan och 4 till
  • Laddar…
D Den ofrivillige klÄparen skrev:
Gaaaah! Blev stucken av en jÀvla geting nÀr jag helt gick ut ur huset, helt oprovocerat. Dom smÄ Àcklena har byggt bo i fasaden precis bredvid ytterdörren. Har eskalerat konflikten medelst dammsugare.
SÄ började Àven jag en gÄng, men efter 100 nÄtt tröttnade jag och ringde Anticimex

Film frÄn centraldammsugaren efterÄt, filmat med en Eriksson Är 2010
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
Anna_H och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.