4774
N Niq skrev:
Det Ă€r tydligen inte huvudvĂ€rk som anvĂ€nds hos er😀
Tack för gapskrattet 😄. NĂ€, huvudvĂ€rk har jag aldrig men maken har varenda fredagskvĂ€ll 😉

• Wow
Tokslut
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Hade bilen hos Mekonomen för byte av nÄgra framvagnsdetaljer. Enligt mitt önskemÄl la dom de trasiga delar i skuffen.
Försent sÄg jag att dom hade debiterat 250 kr förbrukningsmaterial och 65 kr miljöavgift. Plus moms.
Jag frÄgade vad det var för förbrukningsmaterial. Svar: smörja, handskar och lite allmÀnt. GGAAAAAAAH!
Och miljöavgift? Jag hade ju tagit med alla trasiga delar, var ingen olja heller. NÀÀ, det Àr allmÀn miljöhantering. Sa dom.
GAAAAH!
Tja, det Àr ju ocksÄ kostnader som ska tas nÄgonstans ifrÄn. Vad var det som skulle bytas?

GAAAAAHHH!
Varför Àr det som Àr sÄ förbannat svÄrt att förstÄ att nÀr stÄr det tydligt pÄ postlÄdan "ENBART ADRESSERAD POST" sÄ fÄr man likvÀl frÄn nÄgot flÀsktroll pÄ POSTNORD Àcklig reklam i lÄdan. Hur i satan kan det vara norm att det Àr tillÄtet att besudla ens egendom med reklam. Ska det inte vara omvÀnt att vill man ha reklam sÄ lÀmnar man ett meddelande dÀr det framkommer att man gett tillÄtelse till detta? GAAAAAHHHH

• Gilla
lat och 1 till
  • Laddar…
hsd
Skylta rÀtt
SjÀlvhÀftande skylt med texten "Ingen reklam, tack!" i metallic finish.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

S Saelen skrev:
Och sĂ„ mĂ„Ă„Ă„Ă„lnet pĂ„ det. HĂ€r ’upp’-graderar man frĂ„n W10 t W11 och blĂ„ser allt innehĂ„ll. JĂ€vligt bekvĂ€mt - för dem.

Vi som jobbar med riktiga saker med upptid pÄ 99,97% mÄste se till att allt data Àr orört.

Lekstuga!

GAAAAAH!
Jag mÄste byta dator pÄ jobbet nu. Funderar pÄ att just bara byta. Jag vet ÀndÄ inte hur man fixar allt och flyttar över och joxar med skiten. Jag kommer fÄ jÀttemycket tid över att just jobba......

• Gilla
4774
  • Laddar…
RoTe
Lite GAAAH ÀndÄ, lÀmnade in bilen pÄ verkstad igen för mer arbete, öppet 8-17, 8:10 ramlade personalen in gÀspandes. Hörde inget alls sÄ jag Äkte dit efter 16. "Har vi inte ringt dig?" Eh nej... "Det finns ingen bottenplugg pÄ bakaxeln sÄ vi kunde inte byta" UrsÀkta? "Ja man mÄste ner med avgassystem och bakaxeln Ä sÄ" Ja det var ju inte dÀrför jag hade bilen hÀr men automatlÄdan dÄ? "Jo den Àr oljan Àr bytt och sÄ"... Jag slÄr vad om att dom inte gjort ett jÀvla skit men tog betalt 7000kr ÀndÄ. Vilken jÀvla verkstad har inte oljesug liksom? Varenda jÀvla gÄng jag gÄr utan för dörren blir jag fan pÄmind om varför man inte ska ha med efterblivna jÀvla svenskar att göra. Hett tips, kör inte BMW.

• Ledsen
kashieda
  • Laddar…
GAAAAAAHHHHHHHHHHHH! För politiska diskussioner i ett forum som ska vara utan politiska diskussioner.

• Gilla
  • Älska
Dan_Johansson och 12 till
  • Laddar…
RoTe
mexitegel mexitegel skrev:
GAAAAAAHHHHHHHHHHHH! För politiska diskussioner i ett forum som ska vara utan politiska diskussioner.
Vi kan glÀdjas Ät att livet Àr 100% dödligt.

RoTe RoTe skrev:
För att jag blivit lÀrd sÄ? Jag ska bara hÄlla kÀft och dra in skatt, det Àr det enda jag Àr bra för.
Ähhhh, Ă„terbruk Ă€r skattefritt, likasĂ„ gamla bilar, som blir vĂ€rdefullare med Ă„ren. Bygga sjĂ€lv Ă€r hyffsat skattefritt, och tjejjer Ă€r mysiga.
Lev nu, för inget vÀntar runt hörnet,

/Workingclasshero

GAAAAHHHHH, för att jag Àr sÄ prÀktig i GAAAHHHHtrÄden

• Haha
  • Gilla
kashieda och 7 till
  • Laddar…
NÀrmat fotografi av en person med en svullen och blÄmÀrkt lilltÄ, indikerar en möjlig fraktur.
Skapa konto

SÄdÀrja, dÄ lyckades man bryta lilltÄn, den dÀr sensorn ni vet som man har lÀngst ut pÄ fötterna för att man ska hitta möbler, inventarier, samt övrigt lösöre i mörker.

Men det Àr ingenting som sjukvÄrden behandlar numera, sÄ man fÄr ta det med jÀmnmod.

• Ledsen
  • Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
wildeside
ricebridge ricebridge skrev:
[bild]
SÄdÀrja, dÄ lyckades man bryta lilltÄn, den dÀr sensorn ni vet som man har lÀngst ut pÄ fötterna för att man ska hitta möbler, inventarier, samt övrigt lösöre i mörker.

Men det Àr ingenting som sjukvÄrden behandlar numera, sÄ man fÄr ta det med jÀmnmod.
[media]
Inget dom dom behandla pĂ„ 80 talet heller. Men allt beror pĂ„ vad man menar med nuförtiden 😂

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
Inget dom dom behandla pĂ„ 80 talet heller. Men allt beror pĂ„ vad man menar med nuförtiden 😂
Jag Ă€r född pĂ„ neandertalet. Åtminstone enligt mina barn.

• Haha
  • Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
wildeside
ricebridge ricebridge skrev:
Jag Ă€r född pĂ„ neandertalet. Åtminstone enligt mina barn.
Samma hĂ€r, barn o barnbarn försöker kommunicera via röksignaler med mej😁

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
Samma hĂ€r, barn o barnbarn försöker kommunicera via röksignaler med mej😁
HÀr Àr det nog iofs tvÀrtom. Jag skickar lite för mÄnga röksignaler frÄn motorer, elektronik, spis mm mm.

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag trodde först det var nÄgon form av driftstörning i systemet, men nÀr det inte löst sig pÄ eftermiddagen kontaktade jag Citygross som skulle kolla pÄ det.

IkvÀll provade jag att anvÀnda den bÀttre hÀlftens konto.
Jag gissar pĂ„ att Citygross system inte hanterar fler unika varor Ă€n 50 innan den brakar ihop dĂ„ samma sak hĂ€nde igen đŸ™„đŸ‘đŸ€Ł
Nu, sÄdÀr 6 dagar senare kan jag fortfarande inte lÀgga varor i korgen pÄ Citygross:
Grillvaror online med majs, grillbriketter, hamburgerbröd, grillkol, alkoholfritt öl och bearnaisesÄs samt prislappar.
Skapa konto

Kanske dags att prova nĂ„tt annat stĂ€lle att hĂ€mta mat frĂ„n đŸ€”

WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.