970 284 lĂ€st · 9 926 svar
970k lÀst
9,9k svar
GAAAAHHHH!!!
HusÀgare
· Jönköping
· 5 594 inlĂ€gg
Tja, det Àr ju ocksÄ kostnader som ska tas nÄgonstans ifrÄn. Vad var det som skulle bytas?T Thomas_Blekinge skrev:Hade bilen hos Mekonomen för byte av nÄgra framvagnsdetaljer. Enligt mitt önskemÄl la dom de trasiga delar i skuffen.
Försent sÄg jag att dom hade debiterat 250 kr förbrukningsmaterial och 65 kr miljöavgift. Plus moms.
Jag frÄgade vad det var för förbrukningsmaterial. Svar: smörja, handskar och lite allmÀnt. GGAAAAAAAH!
Och miljöavgift? Jag hade ju tagit med alla trasiga delar, var ingen olja heller. NÀÀ, det Àr allmÀn miljöhantering. Sa dom.
GAAAAH!
GAAAAAHHH!
Varför Àr det som Àr sÄ förbannat svÄrt att förstÄ att nÀr stÄr det tydligt pÄ postlÄdan "ENBART ADRESSERAD POST" sÄ fÄr man likvÀl frÄn nÄgot flÀsktroll pÄ POSTNORD Àcklig reklam i lÄdan. Hur i satan kan det vara norm att det Àr tillÄtet att besudla ens egendom med reklam. Ska det inte vara omvÀnt att vill man ha reklam sÄ lÀmnar man ett meddelande dÀr det framkommer att man gett tillÄtelse till detta? GAAAAAHHHH
Varför Àr det som Àr sÄ förbannat svÄrt att förstÄ att nÀr stÄr det tydligt pÄ postlÄdan "ENBART ADRESSERAD POST" sÄ fÄr man likvÀl frÄn nÄgot flÀsktroll pÄ POSTNORD Àcklig reklam i lÄdan. Hur i satan kan det vara norm att det Àr tillÄtet att besudla ens egendom med reklam. Ska det inte vara omvÀnt att vill man ha reklam sÄ lÀmnar man ett meddelande dÀr det framkommer att man gett tillÄtelse till detta? GAAAAAHHHH
Medlem
· Stockholm
· 4 014 inlĂ€gg
Jag mÄste byta dator pÄ jobbet nu. Funderar pÄ att just bara byta. Jag vet ÀndÄ inte hur man fixar allt och flyttar över och joxar med skiten. Jag kommer fÄ jÀttemycket tid över att just jobba......S Saelen skrev:
Lite GAAAH ÀndÄ, lÀmnade in bilen pÄ verkstad igen för mer arbete, öppet 8-17, 8:10 ramlade personalen in gÀspandes. Hörde inget alls sÄ jag Äkte dit efter 16. "Har vi inte ringt dig?" Eh nej... "Det finns ingen bottenplugg pÄ bakaxeln sÄ vi kunde inte byta" UrsÀkta? "Ja man mÄste ner med avgassystem och bakaxeln Ä sÄ" Ja det var ju inte dÀrför jag hade bilen hÀr men automatlÄdan dÄ? "Jo den Àr oljan Àr bytt och sÄ"... Jag slÄr vad om att dom inte gjort ett jÀvla skit men tog betalt 7000kr ÀndÄ. Vilken jÀvla verkstad har inte oljesug liksom? Varenda jÀvla gÄng jag gÄr utan för dörren blir jag fan pÄmind om varför man inte ska ha med efterblivna jÀvla svenskar att göra. Hett tips, kör inte BMW.
Medlem
· Stockholm
· 4 014 inlĂ€gg
Ăhhhh, Ă„terbruk Ă€r skattefritt, likasĂ„ gamla bilar, som blir vĂ€rdefullare med Ă„ren. Bygga sjĂ€lv Ă€r hyffsat skattefritt, och tjejjer Ă€r mysiga.RoTe skrev:
Lev nu, för inget vÀntar runt hörnet,
/Workingclasshero
GAAAAHHHHH, för att jag Àr sÄ prÀktig i GAAAHHHHtrÄden
HusÀgare
· Jönköping
· 5 594 inlĂ€gg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
SÄdÀrja, dÄ lyckades man bryta lilltÄn, den dÀr sensorn ni vet som man har lÀngst ut pÄ fötterna för att man ska hitta möbler, inventarier, samt övrigt lösöre i mörker.
Men det Àr ingenting som sjukvÄrden behandlar numera, sÄ man fÄr ta det med jÀmnmod.
Inget dom dom behandla pĂ„ 80 talet heller. Men allt beror pĂ„ vad man menar med nuförtiden đricebridge skrev:
HusÀgare
· Jönköping
· 5 594 inlĂ€gg
HusÀgare
· Jönköping
· 5 594 inlĂ€gg
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 16 259 inlĂ€gg
Nu, sÄdÀr 6 dagar senare kan jag fortfarande inte lÀgga varor i korgen pÄ Citygross:13th Marine skrev:Jag trodde först det var nÄgon form av driftstörning i systemet, men nÀr det inte löst sig pÄ eftermiddagen kontaktade jag Citygross som skulle kolla pÄ det.
IkvÀll provade jag att anvÀnda den bÀttre hÀlftens konto.
Jag gissar pĂ„ att Citygross system inte hanterar fler unika varor Ă€n 50 innan den brakar ihop dĂ„ samma sak hĂ€nde igen đđđ€Ł
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kanske dags att prova nĂ„tt annat stĂ€lle att hĂ€mta mat frĂ„n đ€
WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!