970 321 läst · 9 926 svar
970k läst
9,9k svar
GAAAAHHHH!!!
City Gross är dessvärre ganska kass på användarupplevelsen när det gäller att handla. Både i butik och på webben. Har inte varit med om ditt problem, men däremot saknas en del artiklar i webbshoppen som definitivt finns fysiskt i butik. Inga konstiga saker heller.13th Marine skrev:
Har stundtals tagit extrasvängen med kundvagnen in på byggavdelningen för att "låna" lite 5-56 till hjulen som gnisslar något fruktansvärt. Andra gånger har scannern brakat ihop och startat om mitt i shoppingen.
Säga vad man vill om ICA, men deras upplevelse i butik är milsvida bättre.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 259 inlägg
Här är det rena bekvämlighetsskäl, citygross är minst omväg på vägen hem från jobb, det är också vårt utlämningsställe för alla utom schenker. En nackdel med dem är att man får reda på vad de inte lyckats plocka när man hämtar ut varorna, de flesta andra konkurrenter meddelar det innan så man vet om man ska springa in ett snabbt varv.tensiden skrev:City Gross är dessvärre ganska kass på användarupplevelsen när det gäller att handla. Både i butik och på webben. Har inte varit med om ditt problem, men däremot saknas en del artiklar i webbshoppen som definitivt finns fysiskt i butik. Inga konstiga saker heller.
Har stundtals tagit extrasvängen med kundvagnen in på byggavdelningen för att "låna" lite 5-56 till hjulen som gnisslar något fruktansvärt. Andra gånger har scannern brakat ihop och startat om mitt i shoppingen.
Säga vad man vill om ICA, men deras upplevelse i butik är milsvida bättre.
Före pandemin handlade vi på ICA, men när alla andra helt plötsligt också skulle handla online så blev vi utan hämttid.
Vi körde COOP en del, men sen hade de sönder sin sökfunktion så det var osmidigt att handla, den har de lagat, men nu har de bara två dagar när man kan hämta ut (packas på annan ort) och ingen av dem passar när jag är ute och kör.
Det blir nog att prova Willys.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 259 inlägg
Ja de har varit igång sedan i februari, är väl bara snön som stoppar. Denna plockade jag på mig en liten 1mm nymf. Har i vår tagit de tre första TBE-sprutorna också.kashieda skrev:
Ser ni den svarta pricken?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och om man förstorar bilden på den platsen...... och max 1 mm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nää, de finns även i vårt villaområde och i speciellt cypresserna. Men ute vid den andra fastigheten och skogsmarken finns det mängder och plockas krypande på hunden dagligen.wildeside skrev:
Jag har hållt på så förut.N Niq skrev:
Men nu lägger jag den bara i en liten liten bit toa eller hushållspapper, viker en gång över och sen pressar ihjäl eländet med nageln. Sen åker det i kompostpåsen och har nog ingen chans att reproducera sig något.