998 214 läst · 10 219 svar
998k läst
10,2k svar
GAAAAHHHH!!!
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 243 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 243 inlägg
Säg inte sådär, jag väntar på en pall imorgon, som grannen ska få ta emot...J JohnyS skrev:GAAAAHHHH!!!
Panta i egen tråd kanske?
GAAAAHHHH!!!
Speditören 1 nämner inte att mitt paket kommer i två kollin och levereras dessutom två olika dagar.
GAAAAHHHH!!!
Speditören 2 ska leverera imorgon e.m. när jag inte är hemma. Supporten ordnar så att kolli ska lämnas i garaget där jag signerar en lapp att det är ok. Idag på lunchen springer frun ikapp speditör 2 som är på väg bort från kåken utan att ha lämnat paket för "det fanns ingen lapp".
Va fan håller dom på med? Går det inte att skicka ett paket utan att jävlas med mottagaren?
Absolut är återanvändning syftet med returglas, men inte tror jag vin och sprit flaskorna hade evigt liv utan efter ett antal cykler behövdes nog omsmältning och en viss procent gick säkert i kras under hanteringen ut till butik eller medans konsumenten hade flaskan, så omsmältning ca var 20fyllning skulle jag tro.E Edlunn skrev:
Ursäkta, men jag måste göra en pudel här. Det är ju Sagolika jag är arg på, inte Ekströms.MathiasS skrev:
Jag provade Ekströms soppa igår och den är ju ätbar men inte lika bara som originalreceptet för Sagolikas soppa. Så kanske är jag lite arg på Ekströms också ändå.
40 enligt nätkällorna jag hittade.F fribygg skrev:Absolut är återanvändning syftet med returglas, men inte tror jag vin och sprit flaskorna hade evigt liv utan efter ett antal cykler behövdes nog omsmältning och en viss procent gick säkert i kras under hanteringen ut till butik eller medans konsumenten hade flaskan, så omsmältning ca var 20fyllning skulle jag tro.