997 100 läst · 10 206 svar
997k läst
10,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 356 inlägg
WAAAAAAAAGH, kass i magen, kan det vara kebaben jag åt till lunch?! 😖
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 243 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 243 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 641 inlägg
Det beror på att vanliga dammsugare inte är dimensionerade för byggdamm. Speciellt gipsdamm har en förmåga att klägga igen påsarna (om du har tur) eller maskineriet (om du har otur). Byt påse VÄLDIGT ofta när du suger byggdamm och håll ett öga på maskineriet och att det inte blir stopp i slang och munstycke.AXS skrev:
Skulle kört cyklon, men min bror har snott min slang. Det hade nog hjälp betydligt.ricebridge skrev:Det beror på att vanliga dammsugare inte är dimensionerade för byggdamm. Speciellt gipsdamm har en förmåga att klägga igen påsarna (om du har tur) eller maskineriet (om du har otur). Byt påse VÄLDIGT ofta när du suger byggdamm och håll ett öga på maskineriet och att det inte blir stopp i slang och munstycke.
Den kommer bara användas sporadiskt i framtiden, har robot som gör ett ypperligt jobb.
Medlem
· Stockholm
· 4 044 inlägg
GAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!
Hämtade nya kaminen med släpkärra i lördags, då jag håller på med annat så väntade jag till söndagen att kolla hur den såg ut i paketet.
Klart som ett jävla hellvette att glasluckan var spräckt.......
GAAAHHHH!!!!
/W
Hämtade nya kaminen med släpkärra i lördags, då jag håller på med annat så väntade jag till söndagen att kolla hur den såg ut i paketet.
Klart som ett jävla hellvette att glasluckan var spräckt.......
GAAAHHHH!!!!
/W
Såg film från en av de första som anlände till platsen efter massakern, det var döda kroppar i drivor, helt sjukt.M Myckling skrev: