AXS
Fortsättning följer: beställde sista exemplaret av en dammsugare på närmaste Classe. Men bestämde såklart i mitt ex namn så nu får jag inte hämta ut den.

Gaaahhh! Idiot jag är.

• Ett träbord med ordet "IDIOT" skrivet, ett par glasögon syns delvis.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
Fortsättning följer: beställde sista exemplaret av en dammsugare på närmaste Classe. Men bestämde såklart i mitt ex namn så nu får jag inte hämta ut den.

Gaaahhh! Idiot jag är.
Var planen att exet skulle få fakturan, eller varför använde du inte ditt eget namn?

• Haha
Violina och 4 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH, kass i magen, kan det vara kebaben jag åt till lunch?! 😖

• Wow
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
AXS AXS skrev:

Gaaahhh! Idiot jag är.
Du skulle ha rivit medan ni var ett par så hade städningen varit enklare.

• Älska
AXS
  • Laddar…
AXS
useless useless skrev:
Var planen att exet skulle få fakturan, eller varför använde du inte ditt eget namn?
Låg bara kvar som inloggad. :)
Ska kolla mer noggrant i framtiden.

Det löste sig iaf och nu har jag ganska rent och en dammsugare som låter konstigt.

AXS AXS skrev:
nu har jag ganska rent och en dammsugare som låter konstigt.
Det beror på att vanliga dammsugare inte är dimensionerade för byggdamm. Speciellt gipsdamm har en förmåga att klägga igen påsarna (om du har tur) eller maskineriet (om du har otur). Byt påse VÄLDIGT ofta när du suger byggdamm och håll ett öga på maskineriet och att det inte blir stopp i slang och munstycke.

AXS
ricebridge ricebridge skrev:
Det beror på att vanliga dammsugare inte är dimensionerade för byggdamm. Speciellt gipsdamm har en förmåga att klägga igen påsarna (om du har tur) eller maskineriet (om du har otur). Byt påse VÄLDIGT ofta när du suger byggdamm och håll ett öga på maskineriet och att det inte blir stopp i slang och munstycke.
Skulle kört cyklon, men min bror har snott min slang. Det hade nog hjälp betydligt.
Den kommer bara användas sporadiskt i framtiden, har robot som gör ett ypperligt jobb.

GAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!
Hämtade nya kaminen med släpkärra i lördags, då jag håller på med annat så väntade jag till söndagen att kolla hur den såg ut i paketet.
Klart som ett jävla hellvette att glasluckan var spräckt.......
GAAAHHHH!!!!
/W

• Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
GAH! Så jävla trött på klinkers i köket ibland, min matlåda i glas föll i bitar då den trillade ut ur skåpet i misstag.

• Ledsen
  • Gilla
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
GAH! Så jävla trött på klinkers i köket ibland, min matlåda i glas föll i bitar då den trillade ut ur skåpet i misstag.
Jag valde vinylmatta just av den anledningen.

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Såg på Dokument utifrån och dokumentären om massakern vid musikfestivalen på SVT Play igår.
Gaaaaaaaaahhhh!! Sitter fortfarande med olustkänslor. Vad är det för fel på mänskligheten??

• Ledsen
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Såg på Dokument utifrån och dokumentären om massakern vid musikfestivalen på SVT Play igår.
Gaaaaaaaaahhhh!! Sitter fortfarande med olustkänslor. Vad är det för fel på mänskligheten??
Såg film från en av de första som anlände till platsen efter massakern, det var döda kroppar i drivor, helt sjukt.

• Ledsen
mikethebik
  • Laddar…
Gaaahhhh?

Morsan frågar om hjälp: lokaltrafikbolaget har delat ut Amazon points och vad ska hon göra nu?

• Gilla
Per i Hamrånge
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Morsan frågar om hjälp: lokaltrafikbolaget har delat ut Amazon points och vad ska hon göra nu?
Köpa och åka egen bil? det ska jag föreslå min 86åriga mor om hon drabbas av samma sak;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.