996 414 läst · 10 204 svar
996k läst
10,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 056 inlägg
GAAAAAAAHHH! Glömde ställa om motorvärmaren till timer så den har varit inkopplad i 18 TIMMAR i 10 minus.
Bara 18 timmar... Vi upptäckte när farsan låg på sjukhus att hans bil var den enda som inte var snötäckt på den gemensamma parkering och då hade den stått många veckor... Den elnotan gick dock på föreningen så vet inte vad de kostade.S Småbrukaren skrev:
Har haft det så själv en gång (eller liknande). Då hade någon operatör knappat in en siffra fel i numret vid portering. Kommer inte ihåg detaljerna om det var jag som fick annat utgående nummer eller om det var tvärtom. Men samtal och sms gick lite kors och tvärs innan de fixade till i sina system. Var inte lätt att få dom att inse att det inte var mig det var fel på.Tokslut skrev:Jaha, efter att Skanova gräft i problemet kan de inte hitta nått och det lutar mot min hårdvara (Iphone 15pro) Det pratades om ominstallation mm. men det är inget jag orkar göra för det lilla problemet...
Sen tog jag upp Spoofingproblemet och Telia kundtjänst sa att det "brukar vara över efter en vecka" medans denna tjej jag pratar med på Skanova just haft samma problem med sitt egna telefonnummer och de höll på i månader... GAAAAHHHH!!!
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 056 inlägg
När vi renoverade efter en vattenskada så hamnade en väldigt gammal brandvarnare i en av sopsäckarna som sedan fylldes med byggaskräp och sågspån och ställdes utanför vardagsrumsfönstret.O olofh skrev:
Dagarna gick och plötsligt började den jäveln varna för lågt batteri. Vi var inte hemma men golvläggaren som jobbade här i två dygn med ett pip varannan minut hade tydligen hållit på att tappa det mentalt.
När vi kom hem hade han rivit hål på 10 byggsäckar i jakt på brandvarnare. Som naturligtvis låg längst ner i högen!