richardtenggren
Alfredo Alfredo skrev:
Visst har ni tre?
Ja av någon sjuk anledning så är det ju så, ändå finns ingen helt centralt 😂
Den nyaste har ju en logisk placering vid e4(dit maten kom), en på södra delen och den sista på norra sidan(dit vi beställde) av stan 🤭
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Nästan en mil mellan restaurangerna, snabbaste vägen, men problemet var väl att maten hann bli kall och lyxshaken smälta! Annars var det ju underbart att köra elbil efter en dag i dieseln 🤓
Finns buddys kvar i Gävle? Dom hade grymt goda kebaber för många år sedan.
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Ja av någon sjuk anledning så är det ju så, ändå finns ingen helt centralt 😂
Den nyaste har ju en logisk placering vid e4(dit maten kom), en på södra delen och den sista på norra sidan(dit vi beställde) av stan 🤭
Gaaaaahhh
Blir det nå Bauhaus i Gävle eller blir det som MediaMarkt här, som skulle öppna på Norra Backa och personal hade börjat rekryterats enligt media, men...

Fel Max... Tihihi.. 😂🤭
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
N Niq skrev:
Finns buddys kvar i Gävle? Dom hade grymt goda kebaber för många år sedan.
Jo, de finns kvar, men har nog haft lite sunkstämpel sen vi flyttade hit 🤨😧
 
richardtenggren
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaahhh
Blir det nå Bauhaus i Gävle eller blir det som MediaMarkt här, som skulle öppna på Norra Backa och personal hade börjat rekryterats enligt media, men...

Fel Max... Tihihi.. 😂🤭
Verkar ligga på is! GAAAAAHHHH!
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jo, de finns kvar, men har nog haft lite sunkstämpel sen vi flyttade hit 🤨😧
Det är över 20 år sedan jag var där så det kan ju ha hunnit ändra lite på den tiden och bytt ägare någon gång
 
  • Haha
  • Gilla
Violina och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jo, de finns kvar, men har nog haft lite sunkstämpel sen vi flyttade hit 🤨😧
Bara ett i centrum nu va?
"På min tid" fanns det ett bredvid Ericsson (huvudfabriken) före McD som nu är Max på Söder, samt det på Nygatan.

Gaaaaahhh, på den tiden (2001) var Buddys helt ok, fläsknoisette, pommes och bea till bra pris. 😎

Gaaaaahhh
Det har redan spårat ur, vi fortsätter min matresa i Gävle - Södergrillen, enda gångerna jag ätit kebabtallrik med MOS!! Men det gick ner det å.. 😇😂
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
men har nog haft lite sunkstämpel sen vi flyttade hit
Vad har ni då gjort där? GAAAAHHHH!!! 😂😳
 
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bara ett i centrum nu va?
"På min tid" fanns det ett bredvid Ericsson (huvudfabriken) före McD som nu är Max på Söder, samt det på Nygatan.

Gaaaaahhh, på den tiden (2001) var Buddys helt ok, fläsknoisette, pommes och bea till bra pris. 😎

Gaaaaahhh
Det har redan spårat ur, vi fortsätter min matresa i Gävle - Södergrillen, enda gångerna jag ätit kebabtallrik med MOS!! Men det gick ner det å.. 😇😂
Kebab med mos är väl standard på västkusten annars? Åt det för jämnan när jag var yngre.

Södergrillen är väl annars riktigt jävla sunk, men öppet till 04.00 om jag minns rätt från senaste gången jag slarvade i den stan och var hungrig.
 
  • Älska
  • Gilla
Patzie och 1 till
  • Laddar…
Och GaaaaaaaaaaaaaahhhhHH! För de som inte fattar att man inte går eller rider i skidspår. Inte ens Stevie Wonder är blind nog att missa skidspåren och hålla sig åt sidan.
 
  • Gilla
  • Ledsen
Fartland och 6 till
  • Laddar…
richardtenggren
tensiden tensiden skrev:
Och GaaaaaaaaaaaaaahhhhHH! För de som inte fattar att man inte går eller rider i skidspår. Inte ens Stevie Wonder är blind nog att missa skidspåren och hålla sig åt sidan.
Läste nyss om någon som kört fyrhjuling i spåret vid oss :surprised:
 
  • Ledsen
kashieda och 2 till
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Bara ett i centrum nu va?
"På min tid" fanns det ett bredvid Ericsson (huvudfabriken) före McD som nu är Max på Söder, samt det på Nygatan.

Gaaaaahhh, på den tiden (2001) var Buddys helt ok, fläsknoisette, pommes och bea till bra pris. 😎

Gaaaaahhh
Det har redan spårat ur, vi fortsätter min matresa i Gävle - Södergrillen, enda gångerna jag ätit kebabtallrik med MOS!! Men det gick ner det å.. 😇😂
Kebab med mos? Renskav med mos är gött😉
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
tensiden tensiden skrev:
Och GaaaaaaaaaaaaaahhhhHH! För de som inte fattar att man inte går eller rider i skidspår. Inte ens Stevie Wonder är blind nog att missa skidspåren och hålla sig åt sidan.
Och Gaaaaaaaaaaaaaaaah för dom som går i skidspåren och som börjar hävda allemansrätten när man påpekar att skidspår inte är avsedda för gående.
 
  • Gilla
  • Arg
  • Haha
Fartland och 8 till
  • Laddar…
GAAAAAH för skididioter som börjar skrika på att man ska flytta på sig (går ej i spåret) i uppförsbackarna i vanliga motionsspår..
 
  • Gilla
  • Älska
Violina och 2 till
  • Laddar…
C
G Greger_08 skrev:
GAAAAAH för skididioter som börjar skrika på att man ska flytta på sig (går ej i spåret) i uppförsbackarna i vanliga motionsspår..
Ha ha ha, påminner mig om löpartävlingar där det alltid är en massa idioter som tjurrusar i starten vilt skrikande att andra skall hålla undan. Sen en kilometer senare ser man dem gåendes efter att de kroknat.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
mikethebik och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.