998 804 läst · 10 229 svar
999k läst
10,2k svar
GAAAAHHHH!!!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Gaaaaahhhrichardtenggren skrev:
Blir det nå Bauhaus i Gävle eller blir det som MediaMarkt här, som skulle öppna på Norra Backa och personal hade börjat rekryterats enligt media, men...
Fel Max... Tihihi.. 😂🤭
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Bara ett i centrum nu va?richardtenggren skrev:
"På min tid" fanns det ett bredvid Ericsson (huvudfabriken) före McD som nu är Max på Söder, samt det på Nygatan.
Gaaaaahhh, på den tiden (2001) var Buddys helt ok, fläsknoisette, pommes och bea till bra pris. 😎
Gaaaaahhh
Det har redan spårat ur, vi fortsätter min matresa i Gävle - Södergrillen, enda gångerna jag ätit kebabtallrik med MOS!! Men det gick ner det å.. 😇😂
Kebab med mos är väl standard på västkusten annars? Åt det för jämnan när jag var yngre.FredrikR skrev:Bara ett i centrum nu va?
"På min tid" fanns det ett bredvid Ericsson (huvudfabriken) före McD som nu är Max på Söder, samt det på Nygatan.
Gaaaaahhh, på den tiden (2001) var Buddys helt ok, fläsknoisette, pommes och bea till bra pris. 😎
Gaaaaahhh
Det har redan spårat ur, vi fortsätter min matresa i Gävle - Södergrillen, enda gångerna jag ätit kebabtallrik med MOS!! Men det gick ner det å.. 😇😂
Södergrillen är väl annars riktigt jävla sunk, men öppet till 04.00 om jag minns rätt från senaste gången jag slarvade i den stan och var hungrig.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Kebab med mos? Renskav med mos är gött😉FredrikR skrev:Bara ett i centrum nu va?
Gaaaaahhh
Och Gaaaaaaaaaaaaaaaah för dom som går i skidspåren och som börjar hävda allemansrätten när man påpekar att skidspår inte är avsedda för gående.tensiden skrev:
Ha ha ha, påminner mig om löpartävlingar där det alltid är en massa idioter som tjurrusar i starten vilt skrikande att andra skall hålla undan. Sen en kilometer senare ser man dem gåendes efter att de kroknat.G Greger_08 skrev: