T
Gaaaaaahhhh!!!!! -33 ute, som det varit i 6 dagar på raken nu, åker ut på restaurang med frugan och barnen som endast händer någon enstaka gång per år. In och hälsa på hennes släkting efteråt så vi är borta några timmar. Kommer hem och bara 13 grader inne och står error tappad signal på automatshunten🤬 tur att både panna och acktank står på 90grader
 
  • Ledsen
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Gaaaahhhhh , pellets kamin la precis av å vägrar starta igen . Helt DÖD 🤬🤬🤬🤬😡🥵
 
  • Ledsen
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh , vaknade i morse å gick på badrummet , då har kallvatten till toan och varmvatten till kommoden fått en ispropp 😡😡😡 tur va att en kupéfläkten kunde lösa upp proppen efter en bra stund , vad kommer här näst är frågan
 
  • Ledsen
Kjell_G och 3 till
  • Laddar…
-27 i natt och bilfan startade inte i morse. Nu är det bara -18, så om några timmar gör jag ett nytt försök.

Skulle haft elbil istället...
 
  • Älska
  • Gilla
Klass0n och 4 till
  • Laddar…
Av de bärgade fordon som var på bild i filmen var ett en elbil och ett inte.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
useless useless skrev:
-27 i natt och bilfan startade inte i morse. Nu är det bara -18, så om några timmar gör jag ett nytt försök.

Skulle haft elbil istället...
Eller Wankel !!
Början på 80 talet var vi och åkte skidor i Trysil, en morgon var det runt 30 minus.
I stugområdet vi bodde startade inte nån bil på morgonen, men vår Mazda RX4 small igång som det vore sommar.
Då det var för kallt att åka skidor kablade och bogserade vi igång alla områdets bilar och blev populära bland alla Norrmän, ingen hade dock hört talas om Wankelmotorer.
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 7 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Av de bärgade fordon som var på bild i filmen var ett en elbil och ett inte.
Glöm inte bilen han skulle hämta som de fick samtal från SOS om ;) Och lastbilarna va nog heller inte batteridriven + alla översnöade bilar på parkeringen, jag får pudla där helt enkelt...
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
galento
useless useless skrev:
-27 i natt och bilfan startade inte i morse. Nu är det bara -18, så om några timmar gör jag ett nytt försök.

Skulle haft elbil istället...
Samma temp här , v70 stendöd och 940 startar. Relativt nya batterier i båda.
 
R
Tokslut Tokslut skrev:
I detta klipp är det bara elbilar, så om Elbil är svaret låter jag vara osagt

[länk]
Bärgarens reaktion om Tesla var ju ändå bäst😂
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
R
Sådär har flera gjort och fått köpa ny bil, den gamla värmde hela trakten när den brann upp.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 4 till
  • Laddar…
R
J jonaserik skrev:
Sådär har flera gjort och fått köpa ny bil, den gamla värmde hela trakten när den brann upp.
Ja det gäller o ha lite distans på det😂
 
AXS
Gaaaahhhh!
Minstingen kräktes massor på tunnelbanan(tack alla andra i vagnen som hjälpte till med påsar och servetter). Kom hem och somnade.

Då nu är den stora frågan om det blir en vecka med kräks eller om det bara var åksjuka.
 
  • Ledsen
kashieda och 5 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Eller Wankel !!
Början på 80 talet var vi och åkte skidor i Trysil, en morgon var det runt 30 minus.
I stugområdet vi bodde startade inte nån bil på morgonen, men vår Mazda RX4 small igång som det vore sommar.
Då det var för kallt att åka skidor kablade och bogserade vi igång alla områdets bilar och blev populära bland alla Norrmän, ingen hade dock hört talas om Wankelmotorer.
Problemet med wankelmotorer och sträng kyla är att det är svårt att uttala korrekt och det blir lätt missförstånd utomlands;
”My wanker always starts” 😂
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.