996 925 läst · 10 206 svar
997k läst
10,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 846 inlägg
Gaaahhh!!!Nötegårdsgubben skrev:
Komma här med goda råd för att samma vecka se mackapären ligga upp och ner på instrumentbrädan efter att tejpen släppt (andra bilen och tredje vindrutan med samma ”p-skiva”). Ingen p-bot än, men hittar ingen dubbelhäftande tejp här på landet, så det är väl bara en tidsfråga.
Om inte i år, så nästa! 😉
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 356 inlägg
Jag la en beställning på generationen senare, lika bäst.Nötegårdsgubben skrev:Gaaahhh!!!
Komma här med goda råd för att samma vecka se mackapären ligga upp och ner på instrumentbrädan efter att tejpen släppt (andra bilen och tredje vindrutan med samma ”p-skiva”). Ingen p-bot än, men hittar ingen dubbelhäftande tejp här på landet, så det är väl bara en tidsfråga.
Om inte i år, så nästa! 😉
Vad finns det för idioter egentligen ?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2BWLly/snorojaren-anders-misshandlades-pa-jobbet-blir-ledsen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2BWLly/snorojaren-anders-misshandlades-pa-jobbet-blir-ledsen
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 356 inlägg
WAAAAAAAAGH
Vatten!
Vatten!
GAHHHHH!
Folk som parkerar framför serviceplatsen på macken när de ska in och köpa sin korv!
Efter en allmän upplysning till samtliga i korvkön om att en egocentrisk världsbild inte är önskvärd när man rör sig i samhället flyttade vederbörande medlem ur intelligensreserven sin bil under bistra miner och fick ställa sig sist i kön igen.
Folk som parkerar framför serviceplatsen på macken när de ska in och köpa sin korv!
Efter en allmän upplysning till samtliga i korvkön om att en egocentrisk världsbild inte är önskvärd när man rör sig i samhället flyttade vederbörande medlem ur intelligensreserven sin bil under bistra miner och fick ställa sig sist i kön igen.
Spoofingen av mitt telenummer fortsätter, Telia trodde att nu 10 dagar in borde problemet avta/försvinna. Vi får väl se... Man kan ju undra hur många som blivit uppringda när 3 ringt tillbaka, tror inte det är många som ringer tillbaka på "missade" samtal eller ens svarar på okända nummer. Vad bedragarna vill initialt vet jag ju dock inte hellerTokslut skrev:
Jaha, efter att Skanova gräft i problemet kan de inte hitta nått och det lutar mot min hårdvara (Iphone 15pro) Det pratades om ominstallation mm. men det är inget jag orkar göra för det lilla problemet...Tokslut skrev:GAAAAHHHH!!!
förvånansvärt många samlat från mobil till mobil från Telia till andra eller kanske tom till Telia abb de senaste veckorna genererar nytt samtal, när väl mottagaren svarar blir det bara tyst i luren och omringning krävs och då fungerar det varje gång som tänkt. Värsta var ett samtal som vart helt tvärt om, tyst i början när rington skulle varit, snabb frekvens av tal (halvt ord) och sen kom ringsignaler på slutet :O
Fler än jag som stött på detta fenomen?
Sen tog jag upp Spoofingproblemet och Telia kundtjänst sa att det "brukar vara över efter en vecka" medans denna tjej jag pratar med på Skanova just haft samma problem med sitt egna telefonnummer och de höll på i månader... GAAAAHHHH!!!