Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
[bild]
350 spänn för att spara nästa röding.

[länk]
Gaaahhh!!!

Komma här med goda råd för att samma vecka se mackapären ligga upp och ner på instrumentbrädan efter att tejpen släppt (andra bilen och tredje vindrutan med samma ”p-skiva”). Ingen p-bot än, men hittar ingen dubbelhäftande tejp här på landet, så det är väl bara en tidsfråga.

Om inte i år, så nästa! 😉

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Gaaahhh!!!

Komma här med goda råd för att samma vecka se mackapären ligga upp och ner på instrumentbrädan efter att tejpen släppt (andra bilen och tredje vindrutan med samma ”p-skiva”). Ingen p-bot än, men hittar ingen dubbelhäftande tejp här på landet, så det är väl bara en tidsfråga.

Om inte i år, så nästa! 😉
Jag la en beställning på generationen senare, lika bäst.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Man brukar ju hävda att det är misstagen man lär sig av. 😇👍
Vi får se i mitt fall. 😂😎
Det är andras misstag som man skall lära sig av och inte göra egna.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Workingclasshero och 5 till
  • Laddar…
Gaaaaahhh
Man förstår konsekvenserna av hästkebab-debaclet när nyårsdagspizzan tar 1h att få istället för först utlovade 35min. 🤦

• Ledsen
Rejäl
  • Laddar…
Ost och skinkpizza i kartong, lite äten, på mörkblå duk, med vit tallrik och glas i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hur svårt kan det vara att leverera en pizza där innehållet faktiskt ligger kvar på pizzan…

• Ledsen
  • Haha
  • Wow
Workingclasshero och 8 till
  • Laddar…
-18 i fjällen och bilrutan bestämmer sig att åka ner för att sedan stanna där..

• Ledsen
  • Arg
  • Wow
Workingclasshero och 6 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Vad finns det för idioter egentligen ?

[länk]
Det har bevisligen slagit slint hos folk.
Tyvärr verkar det vara luftburet, idioterna finns överallt

• Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
RoTe
galento galento skrev:
Vad finns det för idioter egentligen ?

[länk]
Inget unikt för snöröjare.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH

Vatten!

• Ledsen
Klass0n och 1 till
  • Laddar…
GAAAAAH pajaserna på det lokala sopbolaget har lyckades igen att försöka ta betalat för tömning på en fastighet jag inte har något att göra med.

Knappt så man vågar ha autogiro längre och inte titta på fakturan..

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
inte titta på fakturan.
Att inte ens titta på fakturan har väl aldrig varit någon lysande idé! GAAAAHHHH!!!

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
GAHHHHH!
Folk som parkerar framför serviceplatsen på macken när de ska in och köpa sin korv!

Efter en allmän upplysning till samtliga i korvkön om att en egocentrisk världsbild inte är önskvärd när man rör sig i samhället flyttade vederbörande medlem ur intelligensreserven sin bil under bistra miner och fick ställa sig sist i kön igen.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Violina och 21 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
GAAAAHHHH!!! Nya är att folk ringer och säger att jag just ringt dom 😳2 ggr denna vecka och det har typ aldrig hänt tidigare och jag skaffade detta Telia abb 1996...
Spoofingen av mitt telenummer fortsätter, Telia trodde att nu 10 dagar in borde problemet avta/försvinna. Vi får väl se... Man kan ju undra hur många som blivit uppringda när 3 ringt tillbaka, tror inte det är många som ringer tillbaka på "missade" samtal eller ens svarar på okända nummer. Vad bedragarna vill initialt vet jag ju dock inte heller

• Ledsen
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
GAAAAHHHH!!!

förvånansvärt många samlat från mobil till mobil från Telia till andra eller kanske tom till Telia abb de senaste veckorna genererar nytt samtal, när väl mottagaren svarar blir det bara tyst i luren och omringning krävs och då fungerar det varje gång som tänkt. Värsta var ett samtal som vart helt tvärt om, tyst i början när rington skulle varit, snabb frekvens av tal (halvt ord) och sen kom ringsignaler på slutet :O

Fler än jag som stött på detta fenomen?
Jaha, efter att Skanova gräft i problemet kan de inte hitta nått och det lutar mot min hårdvara (Iphone 15pro) Det pratades om ominstallation mm. men det är inget jag orkar göra för det lilla problemet...

Sen tog jag upp Spoofingproblemet och Telia kundtjänst sa att det "brukar vara över efter en vecka" medans denna tjej jag pratar med på Skanova just haft samma problem med sitt egna telefonnummer och de höll på i månader... GAAAAHHHH!!!

• Ledsen
  • Wow
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.