949 106 läst · 9 674 svar
949k läst
9,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 077 inlägg
GaaaaahhhMathiasS skrev:Jag ser att du har en lm60 i taket. Skulle du kunna ta en bild på beslaget som sitter mellan porten och den L-formade armen som drar porten, samt en bild på änden på skenan i taket, där den ansluter mot väggen?
Jag har L-armen men hittar inte övriga beslag. Monterade aldrig detta när jag bytte garageportar för 15 år sedan….
Nu inser jag att skjutit på att måla portväggen i några år.. men här ser du hur porten/skenan fäster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tycker ju att jag har rätt bra ordning på prylarna, men 20 år senare i huset har det ju hunnit bli rätt många braha prylar. Det vore ett stort nederlag att behöva köpa nytt....typ i samma storleksordning som att stoppa sladden i fel hål. Har säkert letat i en timme redan.
Gaaaaahhh
Nu snöar det här med... 😐
Gällande portbeslagen så tror jag faktiskt att jag efter 15år vet var påsarna med överbliven skruv ligger.
Ordning och reda?
Nja mer tur i det här specifika fallet även om det finns någon ordning under röran som lätt uppstår under pågående arbeten. 😇
Nu snöar det här med... 😐
Gällande portbeslagen så tror jag faktiskt att jag efter 15år vet var påsarna med överbliven skruv ligger.
Ordning och reda?
Nja mer tur i det här specifika fallet även om det finns någon ordning under röran som lätt uppstår under pågående arbeten. 😇