FredrikR FredrikR skrev:
Jag bränner av en Gaaaaahhhhh, igen... allt blir bra, nångång, men inte idag... nya tag imorgon.
Jodå, idag blir nog allt bra, det är ju fredag! (=

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Jodå, idag blir nog allt bra, det är ju fredag! (=
Du har så rätt! (y):cool:

GAAAAHH! Ska på finmiddag ikväll. Med klädkod. Så man måste tydligen ha slips och sånt. Har inte ens en jävla slips, än mindre vet jag hur man knyter en.

Får väl gå in i nån butik och köpa en. Finns det färdigknutna slipsar att köpa?

GAAAAHH!

richardtenggren
Keiller Keiller skrev:
GAAAAHH! Ska på finmiddag ikväll. Med klädkod. Så man måste tydligen ha slips och sånt. Har inte ens en jävla slips, än mindre vet jag hur man knyter en.

GAAAAHH!
”Vi” har haft färdigknuten med resår till hunden, kanske blir lite i kortaste laget för dig dock ;)

• Gilla
Keiller och 1 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:

GAAAAHH!
Be dem knyta den i butik, så kan du nog krångla på dig den utan att knyta upp den.

Keiller Keiller skrev:

GAAAAHH!
Klädkoder handlar främst om att du som gäst inte ska känna dig obekväm genom att komma för upp eller nedklädd till festen. Har du inte slipps, och du inte vill skaffa det, strunta i den.

• Gilla
oshu
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:

GAAAAHH!
Köp en fluga istället - det går lika bra och köp då en som du inte behöver knyta själv.

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Finns det färdigknutna slipsar att köpa?
Säkert, om inte det så finns det färdigknutna flugor. Köp en sån eller lär dig knyta en knut – det är inte direkt svårt, så jag gissar att det mer är ointresse och en motvilja mot att sitta fint som skaver (och kragen förstås).
Elegant slips med textur, klassiskt windsor-knutet, upplyst vit bakgrund.

• Gilla
tommib och 1 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Finns det färdigknutna slipsar att köpa?
Jajamen! Du får köpa en "polisslips". :D

Vit skjorta med svart slips, inklusive detalj av slipsens fastsättning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Text om svart säkerhetsslips, lossnar vid drag, hakfäste, lång modell, polyester.

• Gilla
Blodsoppen och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Säkert, om inte det så finns det färdigknutna flugor. Köp en sån eller lär dig knyta en knut – det är inte direkt svårt, så jag gissar att det mer är ointresse och en motvilja mot att sitta fint som skaver (och kragen förstås).
[bild]
Ointresse är det till viss del. Klä mig snyggt har jag inga problem med, det är det där med att "tvingas" till att ha på mig accessoarer som slips som jag har lite svårt för. Likaså lite svårt för "fina" tillställningar där man måste ha kläder man inte känner sig bekväm med.

Men jag köper väl en slips och hoppas på färdigknutet eller så ber jag nån att knyta :D

mexitegel mexitegel skrev:
Köp en fluga istället - det går lika bra och köp då en som du inte behöver knyta själv.
Propeller under hakan? Njae... då är nog slips att föredra ;)

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:

GAAAAHH!
Ring och säg att du är sjuk istället

• Haha
tveksamt
  • Laddar…
Gaaahhhhhh! Varför har ingen berättat hur dyrt det blir att beställa från Glasbanken?

M
Gaaaaaaaaaah! När frugan glömmer sätta i luddfiltret i nya apdyra torktumlaren, där kondensatorn inte går att plocka ut :poop:

Det var bara det viktigaste att komma ihåg ‍:seenoevil:

• Ledsen
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaahhhhhh! Varför har ingen berättat hur dyrt det blir att beställa från Glasbanken?
Har dom också höjt sin styrränta?

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Mats och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.