GAAAHHHH! Kompressor nummer två delvis kaputt i vår luftvärmepump. Facit är att de håller ganska så exakt 5,5 år.

• Ledsen
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Lill72 Lill72 skrev:
GAAAHHHH! Kompressor nummer två delvis kaputt i vår luftvärmepump. Facit är att de håller ganska så exakt 5,5 år.
Märke?

Jag har en äldre,enkel, billig l/l och vill ju inte råka köpa nått nytt sämre...

F fribygg skrev:
Märke?

Jag har en äldre,enkel, billig l/l och vill ju inte råka köpa nått nytt sämre...
Panasonic he9lke, sämsta investeringen jag gjort tyvärr. Vet inte ens om jag vill ha nån mer llvp någonsin...

Lill72 Lill72 skrev:
Panasonic he9lke, sämsta investeringen jag gjort tyvärr. Vet inte ens om jag vill ha nån mer llvp någonsin...
Om du lagt de penningarna på en bergslagskamin hade du väl kunnat värma hela livet och inte behövt skriva i GAAAAAAHH tråden;)

• Gilla
Eklanda6
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Om du lagt de penningarna på en bergslagskamin hade du väl kunnat värma hela livet och inte behövt skriva i GAAAAAAHH tråden;)
Hade mer än gärna haft en bergslagskamin (y) men får nöja mig med en enklare variant.

F fribygg skrev:
Ger de bra kyla på sommaren?

• Gilla
mjacobsson
  • Laddar…
N Nyikåk skrev:
Ger de bra kyla på sommaren?
GAAAAAAHH!!! @Nyikåk pratar kyla i mitten av november

• Gilla
  • Haha
Noramasen och 1 till
  • Laddar…
:sweat:
Bildäck med skada och inbäddat föremål nära texten "235/45 R18 94W".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Wow
cpalm och 7 till
  • Laddar…
Fairlane
En stege och en snöskovel syns delvis begravda i tjockt snötäcke.
Skapa konto

Gaaah, när man ställer snöslungan på altanen och det släpper snö från taket. Det svart med gul etikett är utkastet...

• Haha
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
Nalleman64 och 22 till
  • Laddar…
galento
Sånt kan bli härligt om det fryser :cool:

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Fairlane
Blötsnö från taket 6 meter upp... Japp, det blir hårdnackat, med till våren kommer den säkert fram....

• Haha
  • Gilla
Patrik440 och 2 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
[bild]
Gaaah, när man ställer snöslungan på altanen och det släpper snö från taket. Det svart med gul etikett är utkastet...
Du får enna borra dig fram till startreglaget.

• Gilla
  • Haha
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
När firman som bytte stötdämpare varit för ivriga med mutterdragaren (för att inte tala om den jävla konstruktionen till att börja med)
Bilfälg med smuts och rost, logotyp synlig, närbild, asfalt i bakgrund, slitage på ytan.
Skapa konto

Hand håller metallrör med slitna insida och snöig bakgrund.
Skapa konto

• Ledsen
  • Gilla
Nalleman64 och 6 till
  • Laddar…
Jag har bytt ut alla låsskruvar mot vanliga hjulskruvar på min bil, då det mest bara var krångel med dem. Är hjulstöld en grej nuförtiden? Det känns som något som förekom i forntiden. Möjligen kanske om man har riktigt exklusiva fäljar? Jag är iaf inte orolig för hjulstöld på min gamla Volvo, så låsskruvarna fick ryka.

• Gilla
Nalleman64 och 6 till
  • Laddar…
Blodsoppen
B bakterie skrev:
Jag har bytt ut alla låsskruvar mot vanliga hjulskruvar på min bil, då det mest bara var krångel med dem. Är hjulstöld en grej nuförtiden? Det känns som något som förekom i forntiden. Möjligen kanske om man har riktigt exklusiva fäljar? Jag är iaf inte orolig för hjulstöld på min gamla Volvo, så låsskruvarna fick ryka.
Samma gjorde jag

• Gilla
Nalleman64 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.