1 048 306 läst · 10 735 svar
1048k läst
10,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 552 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 552 inlägg
GaaaaaahhhhH!
Önskar att jag hade fotat den där "böteslappen" som en granne fick när de ställt sopkärlen med handtagen vända mot tomten...
Eller den som en annan granne fick när de ställt behållarna för brännbart och matavfall i fel ordning.
Önskar att jag hade fotat den där "böteslappen" som en granne fick när de ställt sopkärlen med handtagen vända mot tomten...
Eller den som en annan granne fick när de ställt behållarna för brännbart och matavfall i fel ordning.
Söte värld...?
Jo, även högst normala sopor luktar inge vidare mitt i sommarn...har inte barn men väl innekatt.
Spänningskorrosion? Alltid lika spännande...
Jasså det är så det yttrar sig. Jag funderade på vad jag såg på bilden.Fotografen skrev:
Tur att jag följde anvisningen noga när jag lekte rörgubbe senast då.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Till Patriks försvar ska dock sägas att det där står i kulventilernas anvisning, inte i den för klämkopplingarna.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 422 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 422 inlägg
GAAAAAAAHHH!!
När man målar om. Och ska runda av med att snygga till takkanten. Och upptäcker att den vita färgen man fått med sig hem från färgbutiken är en liiiiiiite annan nyans av vitt än den som var där innan.
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!
När man målar om. Och ska runda av med att snygga till takkanten. Och upptäcker att den vita färgen man fått med sig hem från färgbutiken är en liiiiiiite annan nyans av vitt än den som var där innan.
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!