1 027 412 läst · 10 501 svar
1027k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAAAAHHHH….
När sossarna är sådana idioter att man blir tvungen att rösta på SD trots att man inte tror ett dugg på dem!
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sd-om-s-presstraff-ett-lagvattenmarke
Jag som helst vill bojkotta hela cirkusen och inte ha 349 tjattrande apor i ett hus i Stockholm.
När sossarna är sådana idioter att man blir tvungen att rösta på SD trots att man inte tror ett dugg på dem!
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sd-om-s-presstraff-ett-lagvattenmarke
Jag som helst vill bojkotta hela cirkusen och inte ha 349 tjattrande apor i ett hus i Stockholm.
GAAAAHH! När föregående ägare satte enkelgips i badrumsväggarna och handdukshängaren lossnar med jämna mellanrum och alla former av plugg förr eller senare ger med sig.
Jag drar snart in genomgående bult in i sovrummet eftersom jag ännu inte lyckats övertyga frun om att vi kan slänga handdukarna på golvet istället för att hänga upp dem. GAAAAHH!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag drar snart in genomgående bult in i sovrummet eftersom jag ännu inte lyckats övertyga frun om att vi kan slänga handdukarna på golvet istället för att hänga upp dem. GAAAAHH!
Komplettera med lim ?Keiller skrev:GAAAAHH! När föregående ägare satte enkelgips i badrumsväggarna och handdukshängaren lossnar med jämna mellanrum och alla former av plugg förr eller senare ger med sig.
[bild]
För liten yta att kunna limma bra på. Bara en liten plåtbit som skruvas fast i väggen och som sen själva handdukshängaren monteras fast i.N Niq skrev:
Får försöka spara pengar i vinter och renovera badrummet och se till att de nya väggarna går att fästa saker i.
Men med tanke på elpriset får jag nog spara pengar lite längre än en vinter. GAAAAHH! för det också
Gaaahhh! Två doslock i sovrummet och peta in träbit annars handdukarna på golvet!!!Keiller skrev:GAAAAHH! När föregående ägare satte enkelgips i badrumsväggarna och handdukshängaren lossnar med jämna mellanrum och alla former av plugg förr eller senare ger med sig.
[bild]
Produkter som diskuteras: "sekatören"
Sekatörer & grensaxar
Vårt sortiment av sekatörer och grensaxar erbjuder högkvalitativa lösningar för all slags beskärning i trädgården. Vare sig det gäller att tunna ut ett buskage, trimma en häck eller sköta om träd, har vi rätt verktyg för jobbet.
Läs mer
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 503 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 503 inlägg
Gaaaaaahhhhhh! (Tar inte i så mycket p g a heshet)
Växlar mellan mina progressiva glasögon och de som är bra på "skärmlängds avstånd" och känner begynnande huvudvärk när jag sitter framför skärmen. Dags för nytt besök, inklusive inköp hos optikern #därrökettantaltusenlappar
Växlar mellan mina progressiva glasögon och de som är bra på "skärmlängds avstånd" och känner begynnande huvudvärk när jag sitter framför skärmen. Dags för nytt besök, inklusive inköp hos optikern #därrökettantaltusenlappar
Du låter som min kära mor. Hon har haft proggressiva i flera år nu men har aldrig riktigt lärt sig att acceptera dem.Maria T skrev: