GAAAAAAAHHHH….

Halvtidsbarnen dök upp i onsdags kväll, och nu har man begynnande feber och förkylningskänsla i kroppen. Helgbesöket till föräldrarna 30 mil bort inställt. Underbart.

• Ledsen
Lill72 och 3 till
  • Laddar…
GAAAAHHHHHH, skulle bara starta diskmaskinen.

Närbild av en diskmaskins frontpanel med ett cirkulärt hål där en knapp eller ratt borde vara.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
  • Ledsen
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
A
  • Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHH! När föregående ägare satte enkelgips i badrumsväggarna och handdukshängaren lossnar med jämna mellanrum och alla former av plugg förr eller senare ger med sig.
Handdukshängare på kakelvägg i badrum med synliga skruvhål där plugg har gett med sig.
Skapa konto

Jag drar snart in genomgående bult in i sovrummet eftersom jag ännu inte lyckats övertyga frun om att vi kan slänga handdukarna på golvet istället för att hänga upp dem. GAAAAHH!

• Ledsen
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
GAAAAHH! När föregående ägare satte enkelgips i badrumsväggarna och handdukshängaren lossnar med jämna mellanrum och alla former av plugg förr eller senare ger med sig.
[bild]
Jag drar snart in genomgående bult in i sovrummet eftersom jag ännu inte lyckats övertyga frun om att vi kan slänga handdukarna på golvet istället för att hänga upp dem. GAAAAHH!
Komplettera med lim ?

N Niq skrev:
Komplettera med lim ?
För liten yta att kunna limma bra på. Bara en liten plåtbit som skruvas fast i väggen och som sen själva handdukshängaren monteras fast i.
Får försöka spara pengar i vinter och renovera badrummet och se till att de nya väggarna går att fästa saker i.

Men med tanke på elpriset får jag nog spara pengar lite längre än en vinter. GAAAAHH! för det också :D

Keiller Keiller skrev:
[bild]
Gaaahhh! Två doslock i sovrummet och peta in träbit annars handdukarna på golvet!!! :rofl:;)

Så här ser det ut precis innan GAAAAHHH.

Hand håller en uppmätt metallvinkelhake och kritlinje inför märkning.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
pjgb och 2 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Så här ser det ut precis innan GAAAAHHH.

[bild]
Flärpens vara eller icke vara!? :whistle:

FredrikR FredrikR skrev:
Flärpens vara eller icke vara!? :whistle:
exakt. Jag fick en dejavu och tänkte att jag måste varna resten av samhället. Jag klarade mig denna gång.

• Älska
  • Gilla
pjgb och 1 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
exakt. Jag fick en dejavu och tänkte att jag måste varna resten av samhället. Jag klarade mig denna gång.
Jag har fortfarande kvar bänkskivebiten i uthuset som blev EXAKT 100mm för kort, i övrigt perfekt sågad. :crysmile:

• Gilla
Dublin och 3 till
  • Laddar…
Jag älskar flärpen. Den påminner mig om att jag är mänsklig. Ganska ofta dessutom.

• Gilla
  • Älska
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! vad ont det gjorde att hugga sekatören i underarmens insida. Det känns nästan som att det står en noshörning på armen och chillar! :thumbdown:

• Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Maria T
Gaaaaaahhhhhh! (Tar inte i så mycket p g a heshet)
Växlar mellan mina progressiva glasögon och de som är bra på "skärmlängds avstånd" och känner begynnande huvudvärk när jag sitter framför skärmen. Dags för nytt besök, inklusive inköp :worried: hos optikern #därrökettantaltusenlappar

• Ledsen
Lill72
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Gaaaaaahhhhhh! (Tar inte i så mycket p g a heshet)
Växlar mellan mina progressiva glasögon och de som är bra på "skärmlängds avstånd" och känner begynnande huvudvärk när jag sitter framför skärmen. Dags för nytt besök, inklusive inköp :worried: hos optikern #därrökettantaltusenlappar
Du låter som min kära mor. Hon har haft proggressiva i flera år nu men har aldrig riktigt lärt sig att acceptera dem. :sweat:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.