1 027 412 läst · 10 501 svar
1027k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 503 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 503 inlägg
Mina progressiva (som krävdes tillvänjning = tantbrillor) är helt OK för det mesta, men just växlandet mellan att läsa och sen kolla skärm funkar inte. Håller på med släktforskning ska tilläggas, därför det myckna vandrandet med blicken mellan bok, skrivblock och skärm. Har nu såna rödsprängda zombie-ögon. Kanske filmbranschen behöver mig?MariaiÖstergötland skrev:
Isåfall hakar jag på, efter 3 timmars plaskande på badhuset och x antal liter klorvatten i ögonen. Let's do it!Maria T skrev:Mina progressiva (som krävdes tillvänjning = tantbrillor) är helt OK för det mesta, men just växlandet mellan att läsa och sen kolla skärm funkar inte. Håller på med släktforskning ska tilläggas, därför det myckna vandrandet med blicken mellan bok, skrivblock och skärm. Har nu såna rödsprängda zombie-ögon. Kanske filmbranschen behöver mig?
Skulle sätta upp en lampa i källaren. Ser en geting i källartrappan men tänker inte så mycket mer på det.
Förrän jag klamrar kabel i taket av ett av förådsrummen och blir stucken i bakhuvudet!
Gaaaaaaaaaaahhhhhh
De har troligen ett bo därnere. Men det är mörkt så jag såg inte det. Ska köpa lite radar imorgon så jag kan fortsätta.
Förrän jag klamrar kabel i taket av ett av förådsrummen och blir stucken i bakhuvudet!
Gaaaaaaaaaaahhhhhh
De har troligen ett bo därnere. Men det är mörkt så jag såg inte det. Ska köpa lite radar imorgon så jag kan fortsätta.
Var nere i källaren en sväng för att hämta multimetern jag lämnade och passade på att kika in i rummet jag jobbade i när jag blev stucken. inte konstigt att de blev sura på mig när boet var knappt en meter från där jag bankade i taket…
Imorgon ringer jag Anticimex.
Imorgon ringer jag Anticimex.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Njae, jag skulle nog påstå att det inte är rent slumpmässigt och definitivt knutet till viss kund i den meningen att nya och/eller slarviga kunder får avstämning betydligt oftare än de som skannat länge och haft felfria avstämningar.hsd skrev:
Men ja, det sägs att personalen inte kan styra det och så är det kanske. Samtidigt kan jag tycka att det borde finnas en möjlighet för personalen att framtvinga en avstämning om de sett något "misstänkt" men det kanske inte går.
Min åsikt är att dessa aldrig ska användas utan att man bör betala med ett kreditkort.F fribygg skrev:
Konsumentkreditlagen (2010:1846) ger nämligen ett stärkt konsumentskydd vid betalning med kreditkort:
Detta innebär att man förutom att reklamera till säljaren även kan reklamera till kreditkortsföretaget om säljaren ej presterar enligt avtal. Min åsikt är att det är rent ut sagt korkat att inte välja detta extra skydd, vilket man väljer bort om man betalar med ett kontokopplat bankkort.
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 029 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 029 inlägg
Är du säker på att det inte är en kokosnöt?A anis16 skrev:
Du får skaffa såna Jan-Öjvind Svahn brillor. Känns det som en tidsfråga själv, behöver glasögon sen som barn men numera tar det lite tid att kalibrera om när man ska läsa på nära håll också...Maria T skrev:Mina progressiva (som krävdes tillvänjning = tantbrillor) är helt OK för det mesta, men just växlandet mellan att läsa och sen kolla skärm funkar inte. Håller på med släktforskning ska tilläggas, därför det myckna vandrandet med blicken mellan bok, skrivblock och skärm. Har nu såna rödsprängda zombie-ögon. Kanske filmbranschen behöver mig?
Lager 157... Har ni tänkt beställa därifrån i närtid, gör inte det. La en beställning den 14 augusti. Efter en vecka kom ett mail om att jag skulle få en tvål som kompensation för de långa leveranstiderna. De har ändrat på hemsidan från 2-3 arbetsdagars leveranstid till 6-10 arbetsdagar. Jag är på dag 19... Mailat de i en veckas tid utan svar, så idag ringde jag. Ingen prognos om när jag kan få mina saker. De kunde dra bort fraktavgiften. Vilken frakt, skiten ligger ju kvar på hyllorna i ert lager?!
GAAAAAAH!!!
GAAAAAAH!!!
Gaaahhhhh!!!!
Covidskit åtta månader efter förra omgången och fyra dagar efter vaccin nummer fyra. VARFÖR prioriterades inte vårdpersonal till vaccination denna omgång?
Covidskit åtta månader efter förra omgången och fyra dagar efter vaccin nummer fyra. VARFÖR prioriterades inte vårdpersonal till vaccination denna omgång?
Gaaaaahhh!!! Varför har man alltid för få skruvtvingar!!!