Gaaaaaaaaahhhhhhhh!!!

37 grader andra dagen i rad.

Blodsoppen
useless useless skrev:
Gaaaaaaaaahhhhhhhh!!!

Lugn ska bli regn i kväll och i morgon

Behöver nog gaahhha av mig lite också för diskbråcket. Sista semesterveckan som var planerad för diverse husprojekt…

• Ledsen
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Gaaaaaaaaahhhhhhhh!!!

Då är du frisk nu.

• Gilla
  • Haha
sinuslinus och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L
engs engs skrev:
Precis samma hände mig senast igår, med en pensel från Bauhaus. När jag skulle mjuka upp penseln efter målning dagen innan det och tryckte lite hårdare..

Tryckte tillbaka den och i med några i några dyckert med dyckert-pickan så funkade den igen.
Jag reparerade min med 4 st skyltskruv (det är sånt som ligger och skräpar i bilen)
Och jag ska säga att jag belastade inte min pensel det minsta hårt, jag stryker bara ut grundolja med den så det gnuggas inget.

Skyltskruv

MaxHugo
Älskling borde inte jag också ha ett par skydds....Gaaaaaaaaahhhhhhhh!!!
Person utan skyddsskor nära spik i fokus, med grund fundamentbygge i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Wow
  • Gilla
Myckling och 4 till
  • Laddar…
Ska du parkera stridsvagnar på altanen, verkar vara runt 3 ggr så tjockt bjälklag mot den jag byggde häromdagen, lite svaj är det väl men ett medvetet val för att få den så smäcker som möjligt..

Gggaasahhhh. tappade precis förmågan att lösa obehindrat på bh. För väl de om din kan lösa ihop din provisoriskt till dom nys kommer.
En trasig glasögonbåge på en rostfri yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Gilla
Myckling och 2 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Gggaasahhhh. tappade precis förmågan att lösa obehindrat på bh. För väl de om din kan lösa ihop din provisoriskt till dom nys kommer.
[bild]
Du tappade även förmågan att skriva ser det ut som, kan bli underhållande läsning ett tag ;)

• Haha
  • Gilla
Dilato och 9 till
  • Laddar…
GAAAAHH!
Har tillbringat tre timmar i SJ:s app för att försöka hitta en alternativ väg att åka tåg till Göteborg, då en ledning är trasig i Törejävlaboda.

Efter att ha bokat om, fått meddelande om att det ombokade alternativet också är inställt, bokat om igen, fått nya meddelanden om inställda tåg, så gav jag upp efter fyra ombokningar.

Varför i hela helvete är det möjligt att boka resor som blir avbokade fem minuter efter bokningen är slutförd?

Att tala med SJ går inte heller. 321 personer före i telefonkön GAAAAHH! och SJ:s chatt är ett skämt GAAAAHH!

Så jag tar bilen istället.

• Gilla
hapazard och 1 till
  • Laddar…
Åka tåg den sträckan är ett skämt, större chans att vinna på lotto än att man kommer fram i tid.

• Gilla
useless
  • Laddar…
Men om du tagit bilen direkt vore du väl framme på kortare tid än SJs väntetid?

Keiller Keiller skrev:
GAAAAHH!
Har tillbringat tre timmar i SJ:s app för att försöka hitta en alternativ väg att åka tåg till Göteborg, då en ledning är trasig i Törejävlaboda.

Efter att ha bokat om, fått meddelande om att det ombokade alternativet också är inställt, bokat om igen, fått nya meddelanden om inställda tåg, så gav jag upp efter fyra ombokningar.

Varför i hela helvete är det möjligt att boka resor som blir avbokade fem minuter efter bokningen är slutförd?

Att tala med SJ går inte heller. 321 personer före i telefonkön GAAAAHH! och SJ:s chatt är ett skämt GAAAAHH!

Så jag tar bilen istället.
Det är värre än så, men SJs system är det möjligt att boka biljetter till tåg som redan är inställda.
Drabbade mig för något år sedan, ser dessvärre inte att de gjort någon förbättring på den fronten heller. Bokningssystemet verkar ha noll utbyte med verkligheten.

V Ville_Vessla skrev:
Jag har bara 3 kvinnfolk, den äldsta har relativt kort frisyr men 2 som närmar sig 15 har hår till rumpan. Nånting som ser ut som en död mus får man dra ut ur vattenlåset varje månad om man låter det vara så rensa detta är nere på varje vecka.
Jag lever med fyra kvinnofolk.
Denna produkt räddar mig från att drivas till vansinne.

https://www.netonnet.se/art/hem-fri...rorets-golvbrunnsfilter-2-pack/1002606.16031/

• Gilla
EddieHansson
  • Laddar…
KristinaRT
MaxHugo MaxHugo skrev:
Älskling borde inte jag också ha ett par skydds....Gaaaaaaaaahhhhhhhh!!!
[bild]
Påfyllning av stekrampsvaccination kanske vore en bra idé?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.