1 027 113 läst · 10 500 svar
1027k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 084 inlägg
Jag reparerade min med 4 st skyltskruv (det är sånt som ligger och skräpar i bilen)engs skrev:
Och jag ska säga att jag belastade inte min pensel det minsta hårt, jag stryker bara ut grundolja med den så det gnuggas inget.
Skyltskruv
Ska du parkera stridsvagnar på altanen, verkar vara runt 3 ggr så tjockt bjälklag mot den jag byggde häromdagen, lite svaj är det väl men ett medvetet val för att få den så smäcker som möjligt..
GAAAAHH!
Har tillbringat tre timmar i SJ:s app för att försöka hitta en alternativ väg att åka tåg till Göteborg, då en ledning är trasig i Törejävlaboda.
Efter att ha bokat om, fått meddelande om att det ombokade alternativet också är inställt, bokat om igen, fått nya meddelanden om inställda tåg, så gav jag upp efter fyra ombokningar.
Varför i hela helvete är det möjligt att boka resor som blir avbokade fem minuter efter bokningen är slutförd?
Att tala med SJ går inte heller. 321 personer före i telefonkön GAAAAHH! och SJ:s chatt är ett skämt GAAAAHH!
Så jag tar bilen istället.
Har tillbringat tre timmar i SJ:s app för att försöka hitta en alternativ väg att åka tåg till Göteborg, då en ledning är trasig i Törejävlaboda.
Efter att ha bokat om, fått meddelande om att det ombokade alternativet också är inställt, bokat om igen, fått nya meddelanden om inställda tåg, så gav jag upp efter fyra ombokningar.
Varför i hela helvete är det möjligt att boka resor som blir avbokade fem minuter efter bokningen är slutförd?
Att tala med SJ går inte heller. 321 personer före i telefonkön GAAAAHH! och SJ:s chatt är ett skämt GAAAAHH!
Det är värre än så, men SJs system är det möjligt att boka biljetter till tåg som redan är inställda.Keiller skrev:GAAAAHH!
Drabbade mig för något år sedan, ser dessvärre inte att de gjort någon förbättring på den fronten heller. Bokningssystemet verkar ha noll utbyte med verkligheten.
Jag lever med fyra kvinnofolk.V Ville_Vessla skrev:
Denna produkt räddar mig från att drivas till vansinne.
https://www.netonnet.se/art/hem-fri...rorets-golvbrunnsfilter-2-pack/1002606.16031/