FredrikR FredrikR skrev:
Gaaahhh

Hej, jag heter Fredrik och har ett beroende..
[bild]

Kan nog skaka fram ett eller två par Nike Pegasus till i garaget...:whistle:
Men känslan att det behövs ett nytt par kommer i takt med att nya årgångar/färger släpps.:oops:
Inga från Lidl?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
KristinaRT
tommib tommib skrev:
Ouch!

Så vad ska du göra närmaste veckorna nu då? Hos oss är ett brutet ben eller de senare delarna av graviditeten mer eller mindre en direktbiljett till mottagningen. En bruten hand däremot innebär sjukskrivning (eller adminjobb) eftersom det är omöjligt att upprätthålla handhygien och därmed kan man inte träffa patienter ;)
Har forskningstid fram till 31/8, så det är inga problem. Tänker att jag nog får jobba hemifrån närmaste veckan dock :rolleyes:

TeroM TeroM skrev:
Inga från Lidl?
Pegasus är min drog.. och frun är lika :crysmile:
Lika barn leka bäst ni vet...:cool::heart:

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Klipper häck och har precis lagat en avklippt kabel för första gången på många år. Hann inte klippa något innan jordfelsbrytaren löste ut igen… Närbild på ett par häcksaxblad med synlig avklippt kabel som ligger ovanpå bladen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Gaaahhh
Känslan när man måste reklamera en hel stol för att hjulen havererat och det gick inte att beställa en ny stol till butik innan den trasiga returnerardes....
Svart kontorsstol med skadade hjul och retur-etikett på en butiksgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Arg
Maria T och 3 till
  • Laddar…
F fredrik.johansson skrev:
Klipper häck och har precis lagat en avklippt kabel för första gången på många år. Hann inte klippa något innan jordfelsbrytaren löste ut igen…[bild]
Jag köpte en batteridriven häcksax just för att slippa klippa av sladden. När jag skulle lägga undan den inför vintern så bar jag saxen och laddaren i varsin hand och i någon form av adhd-påverkan så gick jag och tryckte in strömbrytaren och körde saxen någon sekund då och då. Och lyckas såklsrt klippa av sladden till laddaren. Gaaaaah.

• Haha
  • Gilla
Snozz och 29 till
  • Laddar…
richardtenggren
GAAAAAHHHH! Dessa husvagnar, kommer från stan med take away, så klart ska dessa förgylla min hemresa i reducerad hastighet… hoppas maten är varm :D

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Svär den varm! :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaahhh
Känslan när man måste reklamera en hel stol för att hjulen havererat och det gick inte att beställa en ny stol till butik innan den trasiga returnerardes....
[bild]
Och GAAAAAHHH när man nästan eldat upp sig mot en infarkt och killen bakom disken säger, du kan få med en stol hem redan idag, vi har fått in en stol idag! :oops:

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Maria T och 6 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! när en femåring får fler spik än vad man själv får!

• Gilla
  • Haha
Sveper21 och 10 till
  • Laddar…
M Mortsken skrev:
GAAAAHHHH!!! när en femåring får fler spik än vad man själv får!
[video]
Den femåringen kommer att utbrista Gaaaahhh! När han inser att han inbringar miljoner på golfen och av dessa får försörja föräldrarna;)

• Gilla
  • Haha
Kramla och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Gaaaahhhh.
Billiga penslar från Jula ...
[bild]
[länk]
Det måste vara skönt att stråna inte lossnade ett och ett iaf;)

• Gilla
  • Haha
Nillea och 4 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
Städade undan 6 tänger innan jag åkte iväg till gamm-folket en vecka o nu då jag behöver dem så kommer jag inte ihåg var de är och hittar dem inte!!
Får åka till Biltema och skaffa billiga ersättningar så länge.... men va faaaaan!!!

Noramasen Noramasen skrev:
Den femåringen kommer att utbrista Gaaaahhh! När han inser att han inbringar miljoner på golfen och av dessa får försörja föräldrarna;)
Det blir hans problem!

• Haha
Noramasen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.