Hus tomte
M MrDizzy skrev:
GAAAAHHHH!!!
Städade undan 6 tänger innan jag åkte iväg till gamm-folket en vecka o nu då jag behöver dem så kommer jag inte ihåg var de är och hittar dem inte!!
Får åka till Biltema och skaffa billiga ersättningar så länge.... men va faaaaan!!!
Ordning å reda å löning på fredag :rolleyes::rolleyes:

M MrDizzy skrev:
GAAAAHHHH!!!
Städade undan 6 tänger innan jag åkte iväg till gamm-folket en vecka o nu då jag behöver dem så kommer jag inte ihåg var de är och hittar dem inte!!
Får åka till Biltema och skaffa billiga ersättningar så länge.... men va faaaaan!!!
Kan relatera så jäkla mycket. I vintras köpte jag en borrchuck med SDS-fäste till den kraftiga borrmaskinen. Nu i helgen skulle jag till landet och borra lite med hålsåg och skulle "bara" hämta chucken i källaren - då är den helt försvunnen. Så nu är jag på landet och försöker köra hålsåg med min klena gamla skruvdragare. Det går sådär... GAAAAAHHHH!!

• Gilla
byggpiraten
  • Laddar…
Blodsoppen
D Dublin skrev:
Kan relatera så jäkla mycket. I vintras köpte jag en borrchuck med SDS-fäste till den kraftiga borrmaskinen. Nu i helgen skulle jag till landet och borra lite med hålsåg och skulle "bara" hämta chucken i källaren - då är den helt försvunnen. Så nu är jag på landet och försöker köra hålsåg med min klena gamla skruvdragare. Det går sådär... GAAAAAHHHH!!
Vad skönt att det är fler än jag som har spöken som gömmer saker.;)

• Gilla
  • Älska
Dublin och 1 till
  • Laddar…
GAAAHHH!
I hemmaskogen nu. Och inte en rell kan jag ta. Gaaahh för allemansrällen:devilish:;)
Tät skogsmark täckt av mossa och låg vegetation med omkullfallna grenar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Hus tomte Hus tomte skrev:
Ordning å reda å löning på fredag :rolleyes::rolleyes:
Jotack ... allt brukar jag sätta tillbaka på sin plats ... men nu hade jag lite bråttom då jag städade uterumsbygget tydligen... suck blev både biltema o jula & 400kr fattigare

• Ledsen
Hus tomte
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
GAAAHHH!
I hemmaskogen nu. Och inte en rell kan jag ta. Gaaahh för allemansrällen:devilish:;)
[bild]
Vad för något? :thinking:

mexitegel mexitegel skrev:
Kan ta rell…

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Blodsoppen
mexitegel mexitegel skrev:
Noramasen Noramasen skrev:
GAAAHHH!
[bild]
Jag var i min kantarellskog i dag. Alldeles för torrt. Hoppas på regn.

• Gilla
Noramasen och 2 till
  • Laddar…
Bor ändå på vischan men har faktiskt aldrig ens sett en kantarell i skogen. Köper av dom säljer utanför ICA för runt 100kr/kg

• Ledsen
raveper
  • Laddar…
GAAAH!! Har äntligen fått ihop en rimlig samåkning till jobbet, då sänker dom jävlarna bensinpriset så kalkylen är inte alls lika bra nu. Iofs tankar jag även bilen jag samåker med så kostnaden blir lägre men besparingen minskar.

• Haha
  • Arg
Workingclasshero och 4 till
  • Laddar…
V Ville_Vessla skrev:
GAAAH!! Har äntligen fått ihop en rimlig samåkning till jobbet, då sänker dom jävlarna bensinpriset så kalkylen är inte alls lika bra nu. Iofs tankar jag även bilen jag samåker med så kostnaden blir lägre men besparingen minskar.
Tja, har du inga värre problem så får du vara glad.

engs
Mikael_L Mikael_L skrev:
Gaaaahhhh.
Billiga penslar från Jula ...
[bild]
[länk]
Precis samma hände mig senast igår, med en pensel från Bauhaus. När jag skulle mjuka upp penseln efter målning dagen innan det och tryckte lite hårdare..

Tryckte tillbaka den och i med några i några dyckert med dyckert-pickan så funkade den igen.

F fribygg skrev:
Tja, har du inga värre problem så får du vara glad.
Nej, jag har jättestora andra problem, exempelvis klarade inte våran travhäst kvalet sist så vi kan inte tävla utan måste kvala på nytt. Lite ironi men det om hästen stämmer så jag är mycket väl medveten om mina ilandsproblem.

P Pappa1986 skrev:
Har 4 kvinnor i hemmet men det där är mitt jobb, däremot "slipper" jag tvätta för jag "kan" inte. :crysmile:;)
Är vi samma person?! :D har alla 4 hår ner på rumpan också?

• Haha
Pappa1986
  • Laddar…
Jag har bara 3 kvinnfolk, den äldsta har relativt kort frisyr men 2 som närmar sig 15 har hår till rumpan. Nånting som ser ut som en död mus får man dra ut ur vattenlåset varje månad om man låter det vara så rensa detta är nere på varje vecka.

• Gilla
  • Haha
Blodsoppen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.