1 027 113 läst · 10 500 svar
1027k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 596 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 596 inlägg
Kan relatera så jäkla mycket. I vintras köpte jag en borrchuck med SDS-fäste till den kraftiga borrmaskinen. Nu i helgen skulle jag till landet och borra lite med hålsåg och skulle "bara" hämta chucken i källaren - då är den helt försvunnen. Så nu är jag på landet och försöker köra hålsåg med min klena gamla skruvdragare. Det går sådär... GAAAAAHHHH!!M MrDizzy skrev:
Vad skönt att det är fler än jag som har spöken som gömmer saker.D Dublin skrev:Kan relatera så jäkla mycket. I vintras köpte jag en borrchuck med SDS-fäste till den kraftiga borrmaskinen. Nu i helgen skulle jag till landet och borra lite med hålsåg och skulle "bara" hämta chucken i källaren - då är den helt försvunnen. Så nu är jag på landet och försöker köra hålsåg med min klena gamla skruvdragare. Det går sådär... GAAAAAHHHH!!
Bor ändå på vischan men har faktiskt aldrig ens sett en kantarell i skogen. Köper av dom säljer utanför ICA för runt 100kr/kg
GAAAH!! Har äntligen fått ihop en rimlig samåkning till jobbet, då sänker dom jävlarna bensinpriset så kalkylen är inte alls lika bra nu. Iofs tankar jag även bilen jag samåker med så kostnaden blir lägre men besparingen minskar.
Tja, har du inga värre problem så får du vara glad.V Ville_Vessla skrev:
Precis samma hände mig senast igår, med en pensel från Bauhaus. När jag skulle mjuka upp penseln efter målning dagen innan det och tryckte lite hårdare..Mikael_L skrev:
Tryckte tillbaka den och i med några i några dyckert med dyckert-pickan så funkade den igen.
Jag har bara 3 kvinnfolk, den äldsta har relativt kort frisyr men 2 som närmar sig 15 har hår till rumpan. Nånting som ser ut som en död mus får man dra ut ur vattenlåset varje månad om man låter det vara så rensa detta är nere på varje vecka.