AUGUST STRINDBERG ,,,,,

Omslagsbild för boken "En dåres försvarstal" av August Strindberg, minimalistisk design.

• Haha
  • Gilla
R.Wallin och 5 till
  • Laddar…
Krilleman
Någon som vet var detta landade? :thinking:

Ja, vad hände sen? Blev det en bok om kunden kanske? ;)

A
Redaktionen Redaktionen skrev:
I kvällens avsnitt av Fuskbyggarna får vi möta Ronny och Malin som ville bygga ett nyckelfärdigt hus på den nyinköpta tomten på Tjörn. De råkar i klorna på Adnan ”Adde” Hodhod, en byggentreprenör de anlitar på rekommendation av Rörvikshus. Av detta kan vi dra minst tre lärdomar.

Du kan läsa artikeln här: Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus
Vad togs Fuskbyggarnas program vägen i år. En program som bekämpa fusk fuska bäst. Gå in på http://adnan-adde-hodhod.se/?fbclid=IwAR0bjzyKdx2YzESha6YXU7E5mas8CGP__dqlMpUEYIYkJp5L_vD3bU06LWQ
Och se hur Anders med teamet lura er och alla tittarna

• Gilla
R1chard
  • Laddar…
F
AH. skrev:
Vad togs Fuskbyggarnas program vägen i år. En program som bekämpa fusk fuska bäst. Gå in på [länk]
Och se hur Anders med teamet lura er och alla tittarna
Kul att du tar tag i tråden igen. Hur har affärerna gått för dig sen Fuskbyggarna tog upp dina minst sagt ifrågasatta leveranser? Vikande marknad eller går det fortfarande att försörja sig som entreprenör/byggare efter en sån granskning?

Du skulle ju stämma skiten ur Anders och Fuskbyggarna med, hur har det gått med det? Finns det nån datum för förhandling eller kommer ni att jobba för en förlikning?

• Gilla
Krilleman och 2 till
  • Laddar…
Here we go again...

• Gilla
  • Haha
Patrik440 och 3 till
  • Laddar…
9789176094020_33f5252bffd4ebae99fa772554b88fc90523bcdb_x300.jpg

• Haha
  • Gilla
Kromo och 1 till
  • Laddar…
Lägg av, Adnan står i alla fall rakryggad och tar debatten. Det är mer än man kan säga om de andra som har blivit uthängda.

• Gilla
R1chard och 6 till
  • Laddar…
A Adnanhodhod skrev:
Jag Adde Adnan Hodhod kommer med svar till er Imorgon
:) den typen av svar kan vi nog vara utan.

Om han lagt samma krut ute på byggena som på att sätta dit TV4 så hade det sett annorlunda ut :D

• Gilla
Kromo och 1 till
  • Laddar…
A
Fuskbyggarnas program med Johan Jarnell , Anders Öfvergård och Josephine Freje är i själva verket den största fuskare . Vill ni veta varför programmet som bekämpar fusk fuska bäst stoppades och inte köptes av TV4 från Nordicfilm gå in på http://adnan-adde-hodhod.se/ Där ser man vilken fusk gäng som producera programmet
Redaktionen Redaktionen skrev:
I kvällens avsnitt av Fuskbyggarna får vi möta Ronny och Malin som ville bygga ett nyckelfärdigt hus på den nyinköpta tomten på Tjörn. De råkar i klorna på Adnan ”Adde” Hodhod, en byggentreprenör de anlitar på rekommendation av Rörvikshus. Av detta kan vi dra minst tre lärdomar.

Du kan läsa artikeln här: Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus

A Adnanhodhod skrev:
Fuskbyggarnas program med Johan Jarnell , Anders Öfvergård och Josephine Freje är i själva verket den största fuskare . Vill ni veta varför programmet som bekämpar fusk fuska bäst stoppades och inte köptes av TV4 från Nordicfilm gå in på [länk] Där ser man vilken fusk gäng som producera programmet
ja man säger ju att all publicitet är bra publicitet! Men ibland måste det vara tvärt om, så lägg ner adnan och låt denna sak glömmas.

• Gilla
hscn och 1 till
  • Laddar…
A Adnanhodhod skrev:
Fuskbyggarnas program med Johan Jarnell , Anders Öfvergård och Josephine Freje är i själva verket den största fuskare . Vill ni veta varför programmet som bekämpar fusk fuska bäst stoppades och inte köptes av TV4 från Nordicfilm gå in på [länk] Där ser man vilken fusk gäng som producera programmet
Jag och troligen de flesta som kan den här branschen tror att varenda ord du säger stämmer. Fuskbyggarna består till 95 % av journalister som inte vet ett dugg om hur man bygger hus. Jag har retat mig många gånger, när jag sett framför allt Timell och den totalt oduglige mannen med "40 års erfarenhet" (papegojan med tumstocken, som bara säger exakt det Timell just har stått o ljugit om) gå omkring och prata skit om sånt de inte alls förstår.

• Gilla
Adnanhodhod
  • Laddar…
J Johnsson 56 skrev:
Jag och troligen de flesta som kan den här branschen tror att varenda ord du säger stämmer. Fuskbyggarna består till 95 % av journalister som inte vet ett dugg om hur man bygger hus. Jag har retat mig många gånger, när jag sett framför allt Timell och den totalt oduglige mannen med "40 års erfarenhet" (papegojan med tumstocken, som bara säger exakt det Timell just har stått o ljugit om) gå omkring och prata skit om sånt de inte alls förstår.
Skojar du? Inte för att programmet är lysande, men jag har då aldrig sett ett bygge som ens varit i närheten av att vara ok i det programmet.

I vilket program tycker du det inte varit ett fuskbygge?

• Gilla
  • Älska
TreeView och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.