...å där kom bevisen, blev rakt knockad. Eller!?

BigR
Krilleman Krilleman skrev:
Vem poppar popcorn? :giggle:
Jag. Med micropop med smörsmak.

• Gilla
  • Haha
Paul-Staffanstorp och 1 till
  • Laddar…
BigR
Några nävar ner i popcornen fastnar jag för:
"Enda anledningen till att jag sålde är att jag var överarbetad och stressad, orkade inte ta fler kunder som vill bo stort och fint på min bekostnad.."
:thinking::rofl:

• Gilla
AndersMalmgren och 3 till
  • Laddar…
A Adnanhodhod skrev:
Jag ska leta fram den
Adnan,
Innan du ens tänker tanken på att lägga ut något sådant på ett offentligt forum så bör du inhämta ägarnas tillåtelse. Ett besiktningsprotokoll på en privatpersons hus är ingen offentlig handling som du kan presentera, utan ägs av dem som betalat huset. Bara detta tycker jag tyder på tillräcklig okunskap för att ge TV4 vatten på sin kvarn.

Sedan är många av dina inlägg och "svar" rent beklämmande. Trots att din konspirationsteori om att Anders & co kapat rören blivit totalt motbevisad (se bilden att rören var kapade redan innan kakelplattan togs bort) så fortsätter du köra med detta. Och tidigt så hävdade du att Q&E-kopplingar användes och då gällde inte kravet på RiR (vilket är helt fel).

Så rören som du inte tycker behövs och inte har satt dit har alltså Anders & co kapat och sedan återmonterat kakelplattan för att filma...:dizzy:

Redigerat:
  • Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Och fortfarande ingen kommentar om de två väggarna som är byggda 50mm snett.

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
”Kunden deponera pengar”, vilket j-vla skämt... Bygg klart för fan och fakt slutbetalningen sen. Men men lätt att skylla på att ”kunden inte betalat”, uselt!

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
lambo lambo skrev:
”Kunden deponera pengar”, vilket j-vla skämt... Bygg klart för fan och fakt slutbetalningen sen. Men men lätt att skylla på att ”kunden inte betalat”, uselt!
Nu glömmer du att Adnan främst är här för att försöka rädda sin karriär som fuskbyggare och framstå som ett offer.
"Buhu dumma svenskarna är elaka med en hederlig och fin företagare"

• Gilla
Ingper
  • Laddar…
lugn och fin nu ,,, jag har slut på popcorn ,,, "hold on"

Någon borde tipsa TV4 om tråden

Gjorde inte Adde det i polisanmälan?

Y
A Adnanhodhod skrev:
Godmorgon först
Jag har varit seriös byggare i 30 år jag klandra inte kunden för att jag gjort en dålig äffar och tycka inta alls synd om mig men man kan aldrig garantera att du kan bli oratvis dömt på grund av en dåre som anklaga dig för nåt som inte stämmer .
I går efter Anders avsnitt fick jag mail från Byggkeramik Rådet att dem ger tillbaka min behörighet som jag har förlorat på grund av den har kunden.
Idag går jag och lämna en polisanmälan mot Anders och TV 4 för att hans program är en tillräcklig bevis på intrång och förtal.hoppas att det finns en Polis station som är öppet.kontsktst min advokat för att lämna en stämnings ansökan mot Anders o TV 4
Har du verkligen bott i Sverige i 30 år? Och ändå kan du så dålig svenska så att man knappt förstår vad du menar. Hade jag bott 30 år i ett annat land hade jag sett till att lära mig språket flytande under den tiden. Du framstår allt mer som oseriös.

• Arg
elpaco
  • Laddar…
Krilleman
Yngvefrej skrev:
Har du verkligen bott i Sverige i 30 år? Och ändå kan du så dålig svenska så att man knappt förstår vad du menar. Hade jag bott 30 år i ett annat land hade jag sett till att lära mig språket flytande under den tiden. Du framstår allt mer som oseriös.
Detta fenomen är ingen nyhet. Bygger till stor del att man bara pratar sitt eget språk primärt i sina dagliga liv.

Pratar alla finnar flytande svenska som bott i Sverige mycket längre tid en trettio år?

Frågan är ju även då hur Silvia kan ha så svårt med språket... :thinking:

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Nyfniken och 2 till
  • Laddar…
Vissa språk är svårare att lära sig beroende på ursprung och det man har som modersmål. Sedan beror det även så klart på inställning och ansträngning.

Jag skulle dock vilja säga att det finns infödda svenskar som stavar ungefär lika illa. Här på forumet.

Oavsett så tycker jag just detta inte skall ligga Adnan till last. Det i sig gör honom inte till en sämre hantverkare.

• Gilla
[SKPG]Zamora och 6 till
  • Laddar…
lärjungen
elpaco elpaco skrev:
Vissa språk är svårare att lära sig beroende på ursprung och det man har som modersmål. Sedan beror det även så klart på inställning och ansträngning.

Jag skulle dock vilja säga att det finns infödda svenskar som stavar ungefär lika illa. Här på forumet.

Oavsett så tycker jag just detta inte skall ligga Adnan till last. Det i sig gör honom inte till en sämre hantverkare.
Helt enig. Att börja ge sig på folks stavning och språkkunskaper är orelevant i sammanhanget och i klass med tex lyteskomik.

• Gilla
Kallebo och 1 till
  • Laddar…
lärjungen lärjungen skrev:
Helt enig. Att börja ge sig på folks stavning och språkkunskaper är orelevant i sammanhanget och i klass med tex lyteskomik.
det heter irrelevant, om det nu var det du menade :)

• Haha
  • Gilla
lärjungen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.