136 465 läst · 664 svar
136k läst
664 svar
Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus
Medlem
· Västerbottens län
· 17 915 inlägg
Jodå, han har svarat att han fått hjälp med svenskan i det inlägget av en dam.
Protte
Protte
Moderator
· Stockholm
· 52 876 inlägg
Han skjuter sig ju själv i foten med det där inlägget. Det är en utmärkande egenskap för fuskbyggare att svartmåla sin kund. Det har vi sett i åtskilliga trådar här på byggahus.
Men när en kund vill pruta på några detaljer, och utifrån det dra slutsatsen att kunden inte kommer att betala sluträkningen, det är ju ett beklämmande resonemang. Men jag förstår att var rädd att inte få betalt, vem skulle vilja betala för den där soppan.
Men när en kund vill pruta på några detaljer, och utifrån det dra slutsatsen att kunden inte kommer att betala sluträkningen, det är ju ett beklämmande resonemang. Men jag förstår att var rädd att inte få betalt, vem skulle vilja betala för den där soppan.
Moderator
· Stockholm
· 52 876 inlägg
Ja, nu syftade jag kanske på att betala för Adnan's insatser.
I det där välskrivna inlägget, så påstår han ju att kunden är ute och har synpunkter redan när han håller på med grunden. Vi vet ju inget om vad det gällde. Men golvbrunnen har ju kommit på fel höjd i grunden. Och jag antar att det var något fel med det ingjutna toaavloppet, annars hade de ju inte behövt felmontera en adapter.
Så det verkar ju ha funnits goda skäl att ha synpunkter redan när grunden byggdes.
I det där välskrivna inlägget, så påstår han ju att kunden är ute och har synpunkter redan när han håller på med grunden. Vi vet ju inget om vad det gällde. Men golvbrunnen har ju kommit på fel höjd i grunden. Och jag antar att det var något fel med det ingjutna toaavloppet, annars hade de ju inte behövt felmontera en adapter.
Så det verkar ju ha funnits goda skäl att ha synpunkter redan när grunden byggdes.
Så du menar att TV4 bygger om alla badrum utan att visa hur fint det blev när de är klara?
Veckans program vädersäkrar de bara huset, sen får paret själv fortsätta och göra det färdigt. TV4 låter företag sponsra med material mot att de får sin logga visad några sekunder. Säkert ser det andra badrummet ut som skit med ifrågasättande vattenskyddande utförande, men det var väl ingen som ville sponsra även det.
Titta på programmet en gång till så hör du de säger att de inte får slutbesiktigat innan minst ett badrum är godkänt.
Veckans program vädersäkrar de bara huset, sen får paret själv fortsätta och göra det färdigt. TV4 låter företag sponsra med material mot att de får sin logga visad några sekunder. Säkert ser det andra badrummet ut som skit med ifrågasättande vattenskyddande utförande, men det var väl ingen som ville sponsra även det.
Titta på programmet en gång till så hör du de säger att de inte får slutbesiktigat innan minst ett badrum är godkänt.
Hej på er igenT twoody skrev:
Ni får mig verkligen skratta åt hur ni fantiserar och tänker.
Tror ni verkligen att om det fanns minsta fel eller fusk som de kunnat visa, att de inte hade tagit med det i programmet?
Mitt ämne verkar väcka intresse så därför kommer jag med ett till inlägg efter att en god vän rättat till det. Andra badrummet är gjort med samma tätskikt och allt. Fråga er själva varför det inte rivits eller visats i programmet.
Svaret får ni snart. Bara tänk efter innan ni skriver.
Godnatt och Trevlig helg
Ber dig o tänka lite tillT twoody skrev:
Den första va inte Skit dem vinklat den och lurat dig , det fanns en till men dem våga inte visa
Tänk Värför
Jag kommer med svar inom kort
Ha det bra