136 460 läst · 664 svar
136k läst
664 svar
Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus
A Adnanhodhod skrev:
Men lägg av.Inte undra på att Polisen inte hinner med något när muppar springer och anmäler allting som småbarn.
Sådana som du ska ha näringsförbud för all framtid.Gud vet hur mycket du fifflat och donat under alla år.
Nu har jag inte sett programmet o var de trängde sig in.A Adnanhodhod skrev:
Sannolikt är anmälan redan nedlagd.
Olaga intrång och hemfridsbrott är i grunden samma brott, men beror på var det sker.
Hemfridsbrott = bostad.
Olaga intrång = kontor, lokaler.
Men om de lämnade när du sade till dem så lär det inte bli något av det.
Herregud... Över 100 anmärkningar och byggaren tycker på allvar att han inte gjort ngt fel. Snacka om UFO och nu ska han polisanmäla ha ha... Detta luktar mer än att bara vara fuskbygge, detta luktar skattebrott rakt av. Hela upplägget med sålt bolag mm känns högst tvivelaktigt & troligen har byggaren satt det i system att blåsa staten (obs ren spekulation fr min sida). Rörvikshus sen, ett skämt till husleverantörer. Inte första ggn dom rek tvivelaktiga byggare och tar noll ansvar. Hoppas innerligt att detta uppmärksammande blir kostsamt för R-hus, skulle aldrig rek ngn eller själv köpa fr detta skämt till företag. Over and out...
Jag vill inte gå ner till din nivå och svara på Sama sätt men ändå vill jag förklara till dig hur jag sålde bolaget för att säkert finns andra som undrar över det här ämnet ,A atomlab skrev:
Jag har inset att jag är inte 25 år längre och tål inte stress langre och bestämt mig att sälja bolaget 3 år sen och blir aldrig av . Jag googlade företag som säljer och köper , kontaktat 4 st och fick kontakt med dem , jag valde själv klart den som va närmast mig i Göteborg som hjälpt mig. Dem jobbar med avveckla , köpa och sälja företag , jag kollade deras hem sida och såg bra ut i mina ögon . Dem heter snabbavveckla.se dem hade en yngre byggare som vill köpa den och då tänkte jag att detta passa bästa att en byggare ta över och ta hand om min gamla kunder . Jag kände inte dem alls Dem va kunder hos företagets mäklare. Jag skrev avtal att dem ska ta hand om mina leverantörer och gamla kunder och lämna jag från mig företaget. Va dem gjort efter det hade ja ingen aning om. Men Fusk Anders vet hur han vinkla och vrider med hans berättelser i programmet för att få folk på hans sida . Han har lurat er alla genom att lossas att jag försvann under jorden men det är hur lätt som helst att googla mitt namn så ser ni vem jag är , min nya telefon nr , email, företag , hem adress allt . Han vill leka Gams Bond och skugga mig istället att ärligt bara ringa och avtala en tid. Han lurade er genom att inte visa något bild eller video på rördragning i badrummet eller tätskikt runt brunnen osv för att dem insåg att deras anklagelse va falska men dem försätt med programmet ändå efter han klanta sig och slog sönder kaklet runt röret.
Full respekt på vad ni tror eller vem ni tror på . Jag gör mitt och är nöjd med det.
Renoverare
· Stockholm
· 18 528 inlägg
Riktigt roligt när fuskbyggaren själv är med i tråden. Popcorn fram
Utan att ge mig in sakfrågan för tråden: Usch vilket sunkigt program Fuskbyggarna är. Såg bara de första minuterna men snacka om att vi har I-landsproblem här i landet. Det framställs som en ren tragedi att dessa två vuxna människor måste bo några månader i en liten lägenhet medan de väntar på färdigställandet av sitt rymliga hus med fantastisk utsikt. Huset ÄR byggt - visst en del saker måste åtgärdas men herre g. det ÄR ett hus trots allt. Skärpning TV4. Det finns faktiskt människor som har det svårt på riktigt - också i detta land. Säkert inte ens långt utanför TV4 i Frihamnen om man VERKLIGEN bryr sig.
Redigerat:
Vi har byggt med rörvikshus och blivit lurade på flera sätt vi med.. dels att man invaggas i falsk trygghet, signar två olika avtal/parter utan vetskap som rookie, slubesiktningspunkterna åtgärdas inte, 3-4 led av underleverantörer. Skit rakt igenom tyvärr.
Lambo du har tyvärr jätte fel för det första företaget va högt rankad kreditvärdig och har inga skulder , inget fel på R-hus eller deras produkter mer an dem lämna mig med en kund som jag vill inte jobba medlambo skrev:Herregud... Över 100 anmärkningar och byggaren tycker på allvar att han inte gjort ngt fel. Snacka om UFO och nu ska han polisanmäla ha ha... Detta luktar mer än att bara vara fuskbygge, detta luktar skattebrott rakt av. Hela upplägget med sålt bolag mm känns högst tvivelaktigt & troligen har byggaren satt det i system att blåsa staten (obs ren spekulation fr min sida). Rörvikshus sen, ett skämt till husleverantörer. Inte första ggn dom rek tvivelaktiga byggare och tar noll ansvar. Hoppas innerligt att detta uppmärksammande blir kostsamt för R-hus, skulle aldrig rek ngn eller själv köpa fr detta skämt till företag. Over and out...
Nu har jag svarat på mer an 200 frågor för att visa respekt för er alla och kommer nu att tacksa för mig och hoppas att ni har fåt svar på det ni undrar över .
Dem som vill fråga nåt säkert fins er fråga i dem 200 frågor
Önska er en riktig trevlig helg
Dem som vill fråga nåt säkert fins er fråga i dem 200 frågor
Önska er en riktig trevlig helg