Tack @Purre, skulle helst vilja hitta nån med inbyggd cylinder i låset, så att det går att öppna hela dörren, som det på min bild. Men verkar inte finnas. Kanske kan hitta nån variant med elektromagnetlås istället...
 
Ett fyrkantigt stycke av 30 mm massiv bambuskiva, tänkt för användning som dörrar eller bänkskiva i ett badrumsprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu behöver jag designhjälp!

Det nya badrummet går framåt, även om det inte har märkt så mycket av det här inne. Men nu jag har en fråga där jag behöver era tankar. Har beställt 30 mm massiv bambu som jag tänkte göra dörrar/luckor till skåpen samt en täcksida.

Funderar på om det blir snyggt att använda samma typ av bambu som bänkskiva, eller om det bara blir för mycket av alltsammans.

Se bilden för typen av bambu som vi använder.
 
AndersPS AndersPS skrev:
Tack @Purre, skulle helst vilja hitta nån med inbyggd cylinder i låset, så att det går att öppna hela dörren, som det på min bild. Men verkar inte finnas. Kanske kan hitta nån variant med elektromagnetlås istället...
4249 borde väl gå eller tänker jag galet? Visst inte riktigt en cylinder men den är läsbar med nyckel och ser ut att vara lika smal hela vägen så det bör gå att öppna dörren hela vägen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.