224 535 läst · 1 191 svar
225k läst
1,2k svar
Fel pris i webbutik - beställde och fick hem verktyget. Nu då?
Finns det någon bra mailadress hos NoN dit man kan skicka ett mail med klargörande att man inte längre kan handla hos dem då man då riskerar att få betala mer i efterhand?
De förlorar nu en kund som har handlat en hel del hos dem.
De förlorar nu en kund som har handlat en hel del hos dem.
Stå på dig! Kan ju inte finnas en chans i världen att de kan "vinna". Oavsett så får det inte ett korvöre till av mig.
Väldigt vilken tid det verkar ta för NoN att skicka ut fakturan, som de förutsätter att du kommer betala...
Känns nästan som de försöker skrämma dig.
Stå på dig!
Trist, känns lite som man inte längre ser fram emot NoN´s öppning i Falun..
Känns nästan som de försöker skrämma dig.
Stå på dig!
Trist, känns lite som man inte längre ser fram emot NoN´s öppning i Falun..
Det ät konstig att NoN skriver att du kan häva köpet. Enligt mig borde de skriva att de häver köpet och att man ska skicka tillbaka varorna.
Om de inte häver köpet kan de inte heller skicka en ny faktura.
Och sedan kan man tycka att om de häver köpet borde de även skicka tillbaka pengarna innan du skickar tillbaka varorna
Om de inte häver köpet kan de inte heller skicka en ny faktura.
Och sedan kan man tycka att om de häver köpet borde de även skicka tillbaka pengarna innan du skickar tillbaka varorna
Här borde NoN enligt mig häva avtalet och fråga hur du vill få pengarna tillbaka. Skulle du då svara och lämna de begärda uppgifter accepterar du på något sätt hävningen.Chrissofsweden skrev:Hoppla! Dom har gått ut med ett likadant mail till alla.
"Dessvärre måste vi meddela att vi på grund av ett tekniskt fel har haft ett felaktigt pris för denna artikel på vår hemsida när du lade din beställning. Det korrekta priset för artikel Bosch Professional GOP 40-30 Art.nr: 239372 är 2099:-.
På grund av att det varit ett uppenbart felaktigt pris vid beställningstillfället på vår hemsida kommer vi att ändra priset i efterhand.
Vill du att behålla art Bosch Professional GOP 40-30 till det korrekta priset kommer vi att skicka en faktura på mellanskillnaden.
Du har dock även möjlighet att returnera art Bosch Professional GOP 40-30 . I detta fall skickar vi en förbetalt fraktsedel för returen.
Du är välkommen att kontakta oss på e-postadress kundservice@netonnet.com eller på telefon ang hur du önskar göra med din order.
Vi beklagar den uppkomna situationen."
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
Jag håller på dig , Trådskaparen! Törs man hädanefter handla något från detta företag?? Jag både tror och hoppas att detta blir dyrköpt ( i form av dålig reklam) för NoN!!
Får jag komma med ett förslag? I så fall, viska ut detta till Kvällspressen. De brukar inte vilja vara sena att skriva om händelser som denna...
Får jag komma med ett förslag? I så fall, viska ut detta till Kvällspressen. De brukar inte vilja vara sena att skriva om händelser som denna...
Eller skit i det.... Kan det bli mer patetisk än att pipa i Aftonhoran för skitsaker?Fel av Åke skrev:Jag håller på dig , Trådskaparen! Törs man hädanefter handla något från detta företag?? Jag både tror och hoppas att detta blir dyrköpt ( i form av dålig reklam) för NoN!!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Jag kommer inte kontakta tidningen, där går gränsen