343 486 läst · 5 119 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
@Per Eskilsson jag har fortfarande problem med att när jag lägger till en extern bild och trycker "infoga" så körs även automagiskt "Skicka" vilket ger ett felmeddelande för att bilden har inte hunnit laddas in i systemet. Jag anar att det har nått att göra med att knapparna ligger ovanpå varandra.
(Firefox på Android)
(Firefox på Android)
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Vi får kolla på det.13th Marine skrev:@Per Eskilsson jag har fortfarande problem med att när jag lägger till en extern bild och trycker "infoga" så körs även automagiskt "Skicka" vilket ger ett felmeddelande för att bilden har inte hunnit laddas in i systemet. Jag anar att det har nått att göra med att knapparna ligger ovanpå varandra.
(Firefox på Android)
Finns det en lista med nya ämnen nånstans? Som senaste inlägg fast med trådar
Jag gissar att det är svårt. För en tråd kan man räkna hur många gånger nån klickat sig in i tråden, men ett enskilt inlägg i tråden kan ju ligga långt ner på sidan det finns troligen inget enkelt sätt att registrera om folk scrollat ner till inlägget eller inte.kashieda skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Nej tyvärr. Även jag har efterfrågat detta ibland. Det närmsta vi har är Obesvarade trådar. Vi får kolla på det också.Farstatjej90 skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Vad menar du med "inklistring av bilder"?
Testar dra in en bild i svarsformuläret i Chrome från "Bilder".Tokslut skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tog din bild och kopierade in den i detta inlägg, direkt efter att jag klickar control V hoppar jag upp i chatten ett gäng steg/inlägg (händer sedan det började gå trögt att klistra in/ladda upp bilder) sen när bilden är uppladdad i inläggsrutan så återgår/kommer jag ner till denna ruta jag skriver i. Eftersom denna bild antagligen är väldigt "lätt" tog det bara ~3sek