343 285 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Oj!
Går in på sidan i webbläsaren på datorn och möts av ett helt nytt utseende. Inte enbart till det bättre i mitt tycke.
Saknar väldigt panelen till vänster där det fanns snabba genvägar till det mesta, typ bevakade trådar osv.. Nu är det ytterligare ett klick bort.
Går in på sidan i webbläsaren på datorn och möts av ett helt nytt utseende. Inte enbart till det bättre i mitt tycke.
Saknar väldigt panelen till vänster där det fanns snabba genvägar till det mesta, typ bevakade trådar osv.. Nu är det ytterligare ett klick bort.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Sen upplever jag att eftersom toppmenyn numera är vit så "försvinner" den in i webbläsarens menyer.
Innan när den var grön var den en tydlig avdelare.
Innan när den var grön var den en tydlig avdelare.
Det är också tråkigt att toppmenyn försvinner när man rullar ner.
När jag ska läsa mina bevakade trådar behöver jag alltså ett extra klick för att komma åt dem över huvud taget, och när jag läst den första behöver jag rulla upp lite så att toppmenyn över huvud taget ska bli synlig igen, därifrån gå till bevakade trådar och välja nästa.
Förut såg jag alla olästa bevakade trådar direkt till vänster, ganska många fler moment nu således.
När jag ska läsa mina bevakade trådar behöver jag alltså ett extra klick för att komma åt dem över huvud taget, och när jag läst den första behöver jag rulla upp lite så att toppmenyn över huvud taget ska bli synlig igen, därifrån gå till bevakade trådar och välja nästa.
Förut såg jag alla olästa bevakade trådar direkt till vänster, ganska många fler moment nu således.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Nej nej nej nej!!! menyn i toppen rör sig upp och ner då jag scrollar!!! Detta är något jag hatar så innerligt på webbsidor. Och nu finns det en meny som inte försvinner upp då jag scrollar ner. Jag vill inte den ska lämna flytandes på skärmens topp hela tiden. Vill bara den ska lämna vid sidans topp och scrollar jag ner åker den upp med sidan.... Säg det finns nån inställning för detta...
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
För mig som har en "ultrawide" Sony-telefon som primär enhet att kolla BH på så är den nya designen kanon!
Gillar att menyn däruppe dyker upp direkt, så man slipper scrolla upp för att uppdatera "senaste" inläggen...
Smaken är som baken alltså... 😂
Gillar att menyn däruppe dyker upp direkt, så man slipper scrolla upp för att uppdatera "senaste" inläggen...
Smaken är som baken alltså... 😂