Kan inte du posta i en egen tråd så vi förändringsobenägna gnällgubbar kan få klia varandras ryggar i fred? 😂
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 14 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
För mig som har en "ultrawide" Sony-telefon
Vad har telefoner med detta att göra? Vi skiter väl i hur du ringer. Här diskuteras ett internetforum som man använder med hjälp av en dator.
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 7 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Vad har telefoner med detta att göra? Vi skiter väl i hur du ringer. Här diskuteras ett internetforum som man använder med hjälp av en dator.
Dator? Använder alltid telefonen🤔
 
  • Ledsen
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Med telefon så använder jag appen, själva siten besöker jag bara via dator.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Vad har telefoner med detta att göra? Vi skiter väl i hur du ringer. Här diskuteras ett internetforum som man använder med hjälp av en dator.
Jo smaken är som baken men det har ju sina fördelar att använda en laptop (dator)....
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
P paralun skrev:
en laptop (dator)....
En laptop ser jag som en nödlösning om man inte har riktiga prylar tillgängliga. 😉
 
  • Gilla
  • Haha
pmd och 2 till
  • Laddar…
MultiMan
Om jag bara haft telefonen så skulle jag göra något annat än vara på internet. Enbart extra hjälp om man inte har andra möjligheter, och för verifiering med t ex BankID, 2-faktor, parkeringsappar och liknande.

Allt på en mobil är sämre och mindre effektivt än en bra dator med ett par stora skärmar (har två, hade behövt en tredje för maximal effektivitet), traditionell mus och tangentbord när man ska tillgodogöra sig information, författa texter, interagera och multitaska.
 
  • Gilla
Nyikåk och 6 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
En laptop ser jag som en nödlösning om man inte har riktiga prylar tillgängliga. 😉
Njau... men väljer själv noga beroende på vad jag ska göra att använda laptop eller mobil.
Men i princip aldrig en vanlig dator som mest står och dammar.
Det finns mycket som en laptop är helt överlägsen inkl bra överblick. (en platta tycker jag sämre om)
 
Alfredo Alfredo skrev:
En laptop ser jag som en nödlösning om man inte har riktiga prylar tillgängliga. 😉
Full tower ska det vara och helst beige
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
vcx och 6 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Full tower ska det vara och helst beige
Nej nej... Det ska vara blått och med rör.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Dortmunder DAB och 4 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
En laptop ser jag som en nödlösning om man inte har riktiga prylar tillgängliga. 😉
Oj vissa lever kvar på stenåldern🤓
 
Bah, kom igen när ni kör byggahus på stentavla ;)
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
att låsa fast topmenyn kräver en css ändring

#header.header--min:not(.header--full) .header-bottom{
transform:translateY(48px);
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Tycker det räckte att plocka bort position:fixed på #header-bottom

Satt in det i tamper-monkey tillsvidare
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Tycker det var bra att menyn med senast deltagit osv försvinner och kommer tillbaka jag 😄
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.