Antal gillningar har försvunnit.🤔
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
RoTe
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Antal gillningar har försvunnit.🤔
Saknar du det? ;)
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
Jag gör det.

Det tillsammans med antal inlägg vägleder hur i alla fall jag värderar en användares inlägg. Det är ett trubbigt mått men långt bättre än inget alls.

Vissa användare sprutar ur sig inlägg nästan dygnet runt, få av dessa är byggrelaterade, och så finns det användare som gör färre men mer genomtänkta inlägg och därmed mycket mer uppskattade.
 
  • Gilla
Anna_H och 4 till
  • Laddar…
Jag brukar få mest uppskattning när jag skriver fåniga nonsensinlägg, inte av de sakliga byggrelaterade inläggen.

Som jag har sagt flera gånger tidigare: Gillanden i off-topic-delen borde inte räknas in i totalen.
 
  • Gilla
Anna_H och 6 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Saknar du det? ;)
Jag är bara här för likes ok?😅

Tillägg: men det är ju konstigt att det bara försvinner utan någon info? Det är rätt stor förändring.
 
  • Gilla
AndersPS och 5 till
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Antal gillningar har försvunnit.🤔
Har jag inte märkt. Jag kan i alla fall se hur många gillningar jag fått på ett inlägg och hur många du fått på ditt inlägg här ovanför. Och så kan jag gå in på min profil och se alla "mottagna reaktioner", likadant kan jag se dem på din profil.
 
Keiller Keiller skrev:
Har jag inte märkt. Jag kan i alla fall se hur många gillningar jag fått på ett inlägg och hur många du fått på ditt inlägg här ovanför. Och så kan jag gå in på min profil och se alla "mottagna reaktioner", likadant är det på din profil.
Då är det ännu konstigare.🤔
 
Keiller Keiller skrev:
Har jag inte märkt.
Tidigare stod totala antalet bredvid varje inlägg.

Edit: Se exempelvis #4607 i denna tråd.
 
Redigerat:
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tidigare stod totala antalet bredvid varje inlägg.

Edit: Se exempelvis #4607 i denna tråd.
Aha, då är jag med. Det ser ut så när man läser på datorn? Jag läser bara BH i webbläsaren på mobilen. Då har inte mitt svar ovan nån relevans. I vanlig ordning 😉
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
MultiMan
Ett forum med användare som diskuterar saknade 'gillningar' på sina inlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag ser inte antal gillanden heller och tycker inte om att det är borttaget. Bra argument för att ha de kvar finns redan nämnda.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
P
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Antal gillningar har försvunnit.🤔
"Farstatjej90 har fått 3 556 reaktioner" står det på din medlemssida.

Under inläggen ser det ut som vanligt också. Man kan klicka på raden med summering av reaktioner för att se dem i detalj. Åtminstone för mig när jag tittar på forumet i Google Chrome.

Tillägg: det som Alfredo beskriver i inlägg #4 748 stämmer för mig också.
Inte så stor förändring i mitt tycke. Det är bara att låta musmarkören sväva över profilbilden så kommer en tooltip-popup och visar (bl.a.) antalet reaktioner.
 
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Det är bara att låta musmarkören sväva över profilbilden så kommer en tooltip-popup och visar (bl.a.) antalet reaktioner.
Ja det var ju "bara" när man fick info om att det gick att göra så... 😉👍
 
Ah. Pop-up:en hade jag inte noterat. Men tycker ändå att antalet reaktioner hör hemma där de var innan - det gör att man får all info för att bedöma ett inlägg utan ytterligare interaktioner.

Resterande metainformation om användaren kan finnas i popuppen.
 
  • Gilla
Dheri och 2 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Ja det var ju "bara" när man fick info om att det gick att göra så... 😉👍
"Vi har inte fått någon information!" – generisk svensk efter en oväntad händelse. ;-)

Jag är lite långsam så popupen poppade upp när jag skulle klicka på en profilbild.
Du är nog för snabb, helt enkelt. ⚡
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.