343 403 läst · 5 119 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Antal gillningar har försvunnit.🤔
Jag gör det.
Det tillsammans med antal inlägg vägleder hur i alla fall jag värderar en användares inlägg. Det är ett trubbigt mått men långt bättre än inget alls.
Vissa användare sprutar ur sig inlägg nästan dygnet runt, få av dessa är byggrelaterade, och så finns det användare som gör färre men mer genomtänkta inlägg och därmed mycket mer uppskattade.
Det tillsammans med antal inlägg vägleder hur i alla fall jag värderar en användares inlägg. Det är ett trubbigt mått men långt bättre än inget alls.
Vissa användare sprutar ur sig inlägg nästan dygnet runt, få av dessa är byggrelaterade, och så finns det användare som gör färre men mer genomtänkta inlägg och därmed mycket mer uppskattade.
Jag brukar få mest uppskattning när jag skriver fåniga nonsensinlägg, inte av de sakliga byggrelaterade inläggen.
Som jag har sagt flera gånger tidigare: Gillanden i off-topic-delen borde inte räknas in i totalen.
Som jag har sagt flera gånger tidigare: Gillanden i off-topic-delen borde inte räknas in i totalen.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 613 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 613 inlägg
"Farstatjej90 har fått 3 556 reaktioner" står det på din medlemssida.Farstatjej90 skrev:
Under inläggen ser det ut som vanligt också. Man kan klicka på raden med summering av reaktioner för att se dem i detalj. Åtminstone för mig när jag tittar på forumet i Google Chrome.
Tillägg: det som Alfredo beskriver i inlägg #4 748 stämmer för mig också.
Inte så stor förändring i mitt tycke. Det är bara att låta musmarkören sväva över profilbilden så kommer en tooltip-popup och visar (bl.a.) antalet reaktioner.
Ah. Pop-up:en hade jag inte noterat. Men tycker ändå att antalet reaktioner hör hemma där de var innan - det gör att man får all info för att bedöma ett inlägg utan ytterligare interaktioner.
Resterande metainformation om användaren kan finnas i popuppen.
Resterande metainformation om användaren kan finnas i popuppen.
Dålig förändring!