Hur ska han kunna svara på det?
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
R
Det gällde bara Tesla tråden..
 
R Rejäl skrev:
Det gällde bara Tesla tråden..
Det kanske sprider sig?!
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
Är det alkolås på appen?
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 4 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Är det alkolås på appen?
Lysande förbättringsförslag! 👍
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
Appen är väldigt långsam sen igår - är det något som ändrats i er ände eller är det min telefon..?

Android.
 
MultiMan
Full fart här, inga problem alls. Android på Pixel 7 Pro.
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
R
Inga problem hör heller IPhone 12…
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
hsd
Funkar bra i min Android (12)
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Jag har heller inga problem men jag läser byggahus i webbläsaren och använder inte appen (android 12)
 
hsd
Starta om telefonen, kan hjälpa
God Jul
 
Uppdatering: ingen annan app eller websida är långsam, bara byggahus-appen.

Att gå till en ny sida tar runt 5 sekunder.
 
MultiMan
Du bör nog berätta vilken telefon du har. Minnet kanske är för litet och det har skett någon ändring som just din telefon inte mäktar med. Viktigt för eventuell felsökning.

Min telefon har 12GB RAM, vilket är relativt mycket och sällan eller aldrig är ett problem. Har man bara 6 eller 4 så är det absolut i minsta laget idag och det kan börja bli segt beroende på app och vad man gör i övrigt. Dock, 6 brukar inte vara ett problem ändå. Den Xiaomi som jag har som reserv har 6 och det är inga problem, men det märks absolut skillnad vid mycket app-växlingar.

Du kanske har någon CPU som det inte optimerats kod för lika bra än, kanske någon Mediatek som sitter i många budgettelefoner. Nu spånar jag mest eftersom jag inte vet hur Android sköter sådant, men kanske @cnils kan återkoppla om tänkbara orsaker.

Edit: Förtydligat/rättat.
 
Redigerat:
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
MultiMan MultiMan skrev:
Du bör nog berätta vilken telefon du har. Minnet kanske är för litet och det har skett någon ändring som just din telefon inte mäktar med. Viktigt för eventuell felsökning.

Min telefon har 12GB RAM, vilket är relativt mycket och sällan eller aldrig är ett problem. Har man bara 6 eller 4 så är det absolut i minsta laget idag och det kan börja bli segt beroende på app och vad man gör i övrigt. Dock, 6 brukar inte vara ett problem ändå. Den Xiaomi som jag har som reserv har 6 och det är inga problem, men det märks absolut skillnad vid mycket app-växlingar.

Du kanske har någon CPU som det inte optimerats kod för lika bra än, kanske någon Mediatek som sitter i många budgettelefoner. Nu spånar jag mest eftersom jag inte vet hur Android sköter sådant, men kanske @cnils kan återkoppla om tänkbara orsaker.

Edit: Förtydligat/rättat.
Jag har en Samsung A33, med 6 GB ram, 1,5 GB ledigt.
.
Ny uppdatering till "one ui" häromdagen, kanske är det vad som spökar...
 
MultiMan
Har du provat radera appen och installera om?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.