347 565 läst · 5 149 svar
348k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 796 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 796 inlägg
@Per Eskilsson Jag kan inte anmäla ett fortfarande befintligt inlägg idag (är alltså inte borttaget, kollat). Får följande fel:
Texten jag skriver är långt under 150 tecken, om nu det skulle kunna vara en anledning.
Texten jag skriver är långt under 150 tecken, om nu det skulle kunna vara en anledning.
Jag kan inte heller anmäla inlägg längre. Verkar vara en generalbugg @Per Eskilsson borde kolla på.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 640 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 640 inlägg
Samma här.useless skrev:
Försöker anmäla /forum/threads/hej-daer-taenkte-fraga-om-nagon-vet-hur-man-kan-avbilad-yttervaeggar-inkl-oeppningar-foer-foenster-och-doerrar-samt-innervaeggar-beraekna-bta-samt-boa.499801/ eftersom det är en dubbelpostning och dessutom låter som en skoluppgift (vilka brukar ligga i Studenter).
Renoverare
· Stockholm
· 18 592 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 640 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 640 inlägg
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 796 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 796 inlägg
Eftersom du inte vet vad jag försökt anmäla så faller din kommentar platt till marken.AndersMalmgren skrev:
Jag är nog för övrigt en av de minst lättpåverkade individerna. Med tanke på vilket helvete jag gått igenom och överlevt så är det inte mycket som får mig arg, men jag diskuterar gärna sakligt om viktiga saker.
Administrator
· Skåne
· 6 547 inlägg
Felet berodde på att trådtitlar bara kan vara 150 tecken långa. Och om den anmälda tråden hade en lång rubrik så blev rapporttråden - som också hade samma begränsning på 150 tecken - för lång i samband med att vi la till ett prefix före trådrubriken.
Ett udda fel som inte alltid uppstod. Bra att det upptäcktes. Tack för feedback!
Ett udda fel som inte alltid uppstod. Bra att det upptäcktes. Tack för feedback!
Det för klarar saken, säljaren försöker debugga lite kod bara..Alfredo skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/en-begraensad-humortrad.396951/post-5409233
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 527 inlägg