347 441 läst · 5 149 svar
347k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Såg en tråd häromdagen där något i stil med "Vad fint det blev" markerades som Bästa svar! 😄Alfredo skrev:Jag antar att du menar att det här finns ett objektivt sett bästa svar?
Om vi antar tre olika svar:
Jag har svårt att se vilket av de tre svaren som objektivt sett är bäst utan anser att det helt handlar om TS subjektiva bedömning av vilket svar denne uppskattar mest.
- Ja, se JB 3:2 för detaljer.
- Ja, se JB 3:2 för detaljer. Följt av en lång utläggning om hur bra det är att man kan göra det och vad man bör tänka på....
- Ja, se JB 3:2 för detaljer. Följt av en lång utläggning om hur dumt det är att man kan göra det och vad man bör tänka på....
Tror jag ska gå in i några av mina egna trådar och markera ett av mina egna svar som bäst och se vad som händer 😉
Om ingen alls svarar i en tråd man startat måste man ju markera sitt eget inlägg som "bästa svar" ...?
Eller ... 😋 🙃
Jag inser att jag saknar den "nördiga" smileyn ...
Jag provar 🤓
edit:, nej den såg inte alls bra ut ... 😔
Eller ... 😋 🙃
Jag inser att jag saknar den "nördiga" smileyn ...
Jag provar 🤓
edit:, nej den såg inte alls bra ut ... 😔
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 049 inlägg
Jag letade efter en gammal favorittråd nyss, något som ofta är lite knepigt. Jag hade inte koll på vems den var, vilken forumdel den låg i eller när den senast var aktiv.
Nyckelordet torn (som jag kände definierade tråden bra) hjälpte mig inte jättemycket heller. Då insåg jag att jag skulle vilja ha en avgränsning i forumsöket av typen ”sök i mina bevakade trådar”. Det tror jag hade hjälpt mig här, och ibland annars också om jag vill följa upp något.
Nu fanns det andra smarta funktioner (jag valde att begränsa sökningen till trådar med mer än 200 svar), men så lätt är det kanske inte alltid.
*Sätter mig i ett hörn och väntar på att någon berättar att det redan finns ett smart sätt att göra det här på.*
Nyckelordet torn (som jag kände definierade tråden bra) hjälpte mig inte jättemycket heller. Då insåg jag att jag skulle vilja ha en avgränsning i forumsöket av typen ”sök i mina bevakade trådar”. Det tror jag hade hjälpt mig här, och ibland annars också om jag vill följa upp något.
Nu fanns det andra smarta funktioner (jag valde att begränsa sökningen till trådar med mer än 200 svar), men så lätt är det kanske inte alltid.
*Sätter mig i ett hörn och väntar på att någon berättar att det redan finns ett smart sätt att göra det här på.*
Tror inte det är moderater som be slutar om nya smarta grejer här. Där för jag la detta för slag i relevant forum.Anna_H skrev:
Vad tycker du om idén Anna, hit eller diss? Motivera gärna era svar.
Moderater brukar ju inte besluta om bra saker om de kan låta bli, men ibland sköter de sig och begår misstag. 😉E El-Löken66 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 530 inlägg