347 330 läst · 5 149 svar
347k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Löste "problemet" för mig med denna länk som ett bokmärke i bokmärkesfältet:
https://www.byggahus.se/forum/whats-new/posts/
https://www.byggahus.se/forum/whats-new/posts/
Funderar om vi skulle göra denna sajt lite mer inter nationell.
Tänker att Norge och Finland är ganska likt norra Sverige och dör talas svenska.
Och Danmark är likt södra Sverige och där talas något som liknar svenska.
Om vi lanserade Denna sida där kunde vi få mycket fler kunder.
Men dessutom få mängder av synnergiska för delar. Kanske till och med exportera en del trä.
Till slut kan vi alla bygga mer eller mindre på samma sätt. Man kan även bygga med stenar.
Tror egentligen bara det krävs liten ändringar i regler och en AI som översätter ø till ö och æ till ä.
Danskar är kända för sin desajn. Och finnarna för sin sauna. Norge kan inspirera hur man bygger hus uppe på klippor.
Kan ske kan finnas mycket att vinna på detta?
Tänker att Norge och Finland är ganska likt norra Sverige och dör talas svenska.
Och Danmark är likt södra Sverige och där talas något som liknar svenska.
Om vi lanserade Denna sida där kunde vi få mycket fler kunder.
Men dessutom få mängder av synnergiska för delar. Kanske till och med exportera en del trä.
Till slut kan vi alla bygga mer eller mindre på samma sätt. Man kan även bygga med stenar.
Tror egentligen bara det krävs liten ändringar i regler och en AI som översätter ø till ö och æ till ä.
Danskar är kända för sin desajn. Och finnarna för sin sauna. Norge kan inspirera hur man bygger hus uppe på klippor.
Kan ske kan finnas mycket att vinna på detta?
Är det inte dags att stoppa möjligheten för en trådskapare att markera sitt eget inlägg som "Bästa svaret"? Det känns minsta sagt lite tokigt och sker då och då, senast idag...
Fast nån variant av
Problemet är löst,
Så här löste jag problemet,
Kunde nog trots allt vara bra att trådskaparen kunde skapa. Om det får stopp på inlägg efter problemet är löst är inte säkert.
Problemet är löst,
Så här löste jag problemet,
Kunde nog trots allt vara bra att trådskaparen kunde skapa. Om det får stopp på inlägg efter problemet är löst är inte säkert.
Det är en variant och jag har egentligen ingen aning om "basta svaret" i "egen tråd" faktiskt ger poäng utan antog bara det. Dock tycker jag fortfarande att det känns fel att man ska kunna utse sitt eget svar till bästa svaret.kashieda skrev:
Lite som om man skulle ge sig själv poäng i simhopp... Att själv värdera sin egen prestation som bäst är lite udda...
Att trådskaparen ska utse bästa svar kan ju vara lite vanskligt över huvud taget. Det objektivt bästa svaret på en fråga kan ju vara ett som trådskaparen inte håller med om och därmed struntar i.
På så vis vore det kanske bättre att ha en annan metod för att utse bästa svar.
På så vis vore det kanske bättre att ha en annan metod för att utse bästa svar.