useless useless skrev:
Verkar bara vara om man har "Fler ämnen i oändlig scroll" påslaget.
För mig kvittar det om "Fler ämnen i oändlig scroll" påslaget eller inte, knappen "bevaka" samt stjärnan saknas om jag har "oändlig scroll" avstängd.
 
Upptäckte precis att:

När jag gör understrykning på ett ord och byter färg.. så bytte inte strecket under färg? (texten blå och strecket är fortfarande svart).

Känns som det borde kanske följa färg? (om man nu kan byta färg..)

En tecknad tvåpanelserie med rubriken "Hundhumor", visar hundar som reagerar entusiastiskt på strand och bäck.

Inget superviktigt, bara märkte det nu och tänkte berätta det för alla som inte sett det.. 🤓
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Mikael_L
🙃😌😄
Hmm, nu funkade det ...

Men se ... inte nu längre.

Om jag använder knappen nere under meddelandefälet för att lägga in Smileys så kan jag ibland bara få in en, ibalnd (som nu) ingen.
Men i just detta meddelande kunde jag få in flera, berodde ev på att jag började meddelandet med mojjisar.

Med win+punkt funkar det som det ska.

Win10 + Chrome
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
🙃😌😄
Hmm, nu funkade det ...

Men se ... inte nu längre.

Om jag använder knappen nere under meddelandefälet för att lägga in Smileys så kan jag ibland bara få in en, ibalnd (som nu) ingen.
Men i just detta meddelande kunde jag få in flera, berodde ev på att jag började meddelandet med mojjisar.

Med win+punkt funkar det som det ska.

Win10 + Chrome
Upplever det störande att ”snabbfältet” med ofta använda emojis sällan fungerar. 🥸 Men fungerar första gången man provar i ett inlägg.
…nu fungerar det inte.
 
blackarrow blackarrow skrev:
Upplever det störande att ”snabbfältet” med ofta använda emojis sällan fungerar. 🥸 Men fungerar första gången man provar i ett inlägg.
…nu fungerar det inte.
Senast använda fungerar bara lokalt den enhet du använder. De skiljer sig tyvärr åt i din webbläsare i din mobil, din dator och i appen.

Och klickar du fram Ofta använda så får du andra förslag.
 
  • Skärmdump av en smartphone med en öppen diskussionstråd och emoji-tangentbordet framme på skärmen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump av forumtråd och emoji-val på mobilwebbsida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump av mobil, forum-inlägg, svenskt text, emoji-panel, markerad text, frustrerad användare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Senast använda fungerar bara lokalt den enhet du använder. De skiljer sig tyvärr åt i din webbläsare i din mobil, din dator och i appen.

Och klickar du fram Ofta använda så får du andra förslag.
😀 😚 😇 från ”senast använda”
Qwerty ((lite text)
(Sen infogas det inga mer emojis från ”senast använda”, den jag tryckt på är blå markerad).

Skärmdump av ett webbgränssnitt för att svara i en tråd, visar emoji-panel och textfält.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Funktionen du beskrev stör mig inte, men beteendet ovan är störande nu när det finns för många emojis att välja på. 😉
 
Nu förstår jag hur ni menar. Vi får kolla på det när vi är tillbaka igen.🤔🙈
 
  • Gilla
blackarrow och 1 till
  • Laddar…
Nej!!!! Nu har knappen för att se BBCode försvunnit!!!!! Avskyr hur det bara försvinner användbara funktioner ur editorn! Ta bort smiley knappen om nåt...
 
Vilken knapp har försvunnit?


Skärmdump av ett textinmatningsfält med formateringsverktyg och fråga om försvunnen knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Mobilskärm med textfält, redigeringsverktyg, ladda-upp-alternativ och avancerade inställningar för foruminlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klicka här för att få fram och dölja .
 
  • Gilla
DennisCA
  • Laddar…
Vill man se koden kan man klicka på hakparenteserna uppe till höger.
 
Hela toppraden med knappar är borta för mig. Ingen skillnad om jag tar svara eller snabbsvarsrutan.

Edit; Ok nu ser jag. Vad störande
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ja, det finns en kryptisk knapp som gömmer raden... Oklart vad den tillför egentligen?
 
MultiMan
Är inte det standard design numera pga mobila enheter, dvs dölja allt så mycket det går så man behöver klicka 5-20 gånger för sådant som förr tog 1-3?
 
Kanske för 10 år sen? Numera är ju de mobila enheterna lika stora som min första LCD-skärm till datorn och upplösningen är högre än TV'ns....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.