346 639 läst · 5 149 svar
347k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Upptäckte precis att:
När jag gör understrykning på ett ord och byter färg.. så bytte inte strecket under färg? (texten blå och strecket är fortfarande svart).
Känns som det borde kanske följa färg? (om man nu kan byta färg..)
Inget superviktigt, bara märkte det nu och tänkte berätta det för alla som inte sett det.. 🤓
När jag gör understrykning på ett ord och byter färg.. så bytte inte strecket under färg? (texten blå och strecket är fortfarande svart).
Känns som det borde kanske följa färg? (om man nu kan byta färg..)
Inget superviktigt, bara märkte det nu och tänkte berätta det för alla som inte sett det.. 🤓
🙃😌😄
Hmm, nu funkade det ...
Men se ... inte nu längre.
Om jag använder knappen nere under meddelandefälet för att lägga in Smileys så kan jag ibland bara få in en, ibalnd (som nu) ingen.
Men i just detta meddelande kunde jag få in flera, berodde ev på att jag började meddelandet med mojjisar.
Med win+punkt funkar det som det ska.
Win10 + Chrome
Hmm, nu funkade det ...
Om jag använder knappen nere under meddelandefälet för att lägga in Smileys så kan jag ibland bara få in en, ibalnd (som nu) ingen.
Men i just detta meddelande kunde jag få in flera, berodde ev på att jag började meddelandet med mojjisar.
Win10 + Chrome
Upplever det störande att ”snabbfältet” med ofta använda emojis sällan fungerar. 🥸 Men fungerar första gången man provar i ett inlägg.Mikael_L skrev:🙃😌😄
Hmm, nu funkade det ...
Win10 + Chrome
…nu fungerar det inte.
Administrator
· Skåne
· 6 546 inlägg
Senast använda fungerar bara lokalt den enhet du använder. De skiljer sig tyvärr åt i din webbläsare i din mobil, din dator och i appen.blackarrow skrev:
Och klickar du fram Ofta använda så får du andra förslag.
😀 😚 😇 från ”senast använda”Per Eskilsson skrev:
Qwerty ((lite text)
(Sen infogas det inga mer emojis från ”senast använda”, den jag tryckt på är blå markerad).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Funktionen du beskrev stör mig inte, men beteendet ovan är störande nu när det finns för många emojis att välja på. 😉
Administrator
· Skåne
· 6 546 inlägg
Nu förstår jag hur ni menar. Vi får kolla på det när vi är tillbaka igen.🤔🙈