B breakman skrev:
Saknas i appen på Android iaf, det är den jag använder mest.
Så där ser det ut för mig när jag har klickat i svars-rutan. Innan man klickar där är rutan mindre och det finns en Bevaka-knapp i den.

B
useless useless skrev:
Så där ser det ut för mig när jag har klickat i svars-rutan Innan man klickar där är rutan mindre och det finns en Bevaka-knapp i den.
Svara-rutan ser alltid ut som i min bild, ovsett om jag klickat för eller inte.

Ok. Då är det nog en bugg/svaghet i appen. Jag har aldrig använt den själv, utan tycker webläsaren funkar bäst för att visa en websida oavsett plattform.

B
useless useless skrev:
Ok. Då är det nog en bugg/svaghet i appen. Jag har aldrig använt den själv, utan tycker webläsaren funkar bäst för att visa en websida oavsett plattform.
Ser likadant ut i Chrome på mobilen för mig.

Så här ser det ut för mig i Chrome respektive Firefox på mobilen med Android:

Chrome
Skärmdump av ett svenskt forum, diskussion om webbläsare och mobilanvändning, grön layout, byggtema.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Firefox
Skärmdump av forumdiskussion på webbsidan "bygghus.se" visad på en mobil enhet.
Skapa konto

Appen på android
Skärmdump av en webbplats med diskussionstrådar, mobilsignal, batteristatus, och tid synliga.
Skapa konto

Är man inte i slutet av tråden så finns stjärnan presic ovanför pilen "gå till sista inlägget",
Skärmdump av ett internetforum, mobilvy, diskussionstråd med kommentarer och navigeringselement.
Skapa konto

B
Demmpa Demmpa skrev:
Appen på android
[bild]

Är man inte i slutet av tråden så finns stjärnan presic ovanför pilen "gå till sista inlägget",
[bild]
Vaf*n, nu känner jag mig kränkt 😂 Vad kan jag ha gjort för ont som inte får ha bevaka-knappen där nere...

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Kan det vara så att du redan bevakar tråden? Testa att gå in i en helt ny tråd du inte har skrivit nåt i.

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
B
Redan provat det flera gånger, testat med appen, Chrome och Vivaldi. Även rensat appdata för appen. Fortfarande lika...

Då återstår nog bara att kasta bort telefonen och datorn.

B
Eller vänta på att forum-chefen är tillbaka från semestern och kollar vad som hänt med mitt konto...

Du har infinity scroll avstängd.
Skärmdump av forumtråd på mobil, användare diskuterar, "infinity scroll avstängd" meddelande synligt.
Skapa konto

Nu har jag stängt av oändlig scroll.

Edit:
Skärmdump av mobilinställningsmeny, svenska, ljus gränssnitt, inställningar för trådlista och scrollfunktioner.
Skapa konto

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
B
Sidär, det känns ju konstigt att det ska styra vart bevaka-knappen hamnar och storlek på svara-rutan 🧐

B breakman skrev:
Är det bara jag som saknar bevaka-knappen i slutet av sidan?

Nu blir man tvungen att skrolla upp hela sidan efter att ha läst en intressant tråd som man vill följa. En skitsak egentligen, men ändå något jag stör mig på 🙂
Bevakaknappen längst ner i forumtrådar föll bort i uppgraderingen för de som stängt av oändlig scroll (oändlig scroll är standard).

Vi får kolla på det när vi börjar jobba igen. Så länge kan jag rekommendera oändlig scroll.

• Gilla
breakman
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Bevakaknappen längst ner i forumtrådar föll bort i uppgraderingen för de som stängt av oändlig scroll
Verkar bara vara om man har "Fler ämnen i oändlig scroll" påslaget.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.