346 224 läst · 5 143 svar
346k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 543 inlägg
Det går tyvärr inte i dagsläget.MultiMan skrev:Finns det möjlighet att kunna använda smileys när man redigerar inlägg med BB-kod? Smiley-ruten åker upp som vanligt men inget klistras in, det händer kort sagt inget. Byter man till "vanligt" läge så fungerar det igen, i samma session.
Föredrar BB-läget då jag tydligt ser och kan kontrollera olika citeringar.
Administrator
· Skåne
· 6 543 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 420 inlägg
Snigla skrev:
Dom ska uppdateras automatiskt nu igen.Dan1891 skrev:
Denna bugg i appen ska vara fixad också nu.Demmpa skrev:
Jag har ett inkonsistens beteende som är lite irriterande. Med nya appen på Android så får jag ibland kvarhängande notiser från missade inlägg som kan vara flera sidor bak i historiken. Lite irriterande, hade varit bättre om vara notifikationer på senaste sidan räknades in.
Nu har jag dock fått tvärtom, inte ens notiserna på sista sidan räknas med om jag har tittat på en notis efter senaste notifikationen. Bättre, men fortfarande inte riktigt bra...
Nu har jag dock fått tvärtom, inte ens notiserna på sista sidan räknas med om jag har tittat på en notis efter senaste notifikationen. Bättre, men fortfarande inte riktigt bra...
Går man in på en användare och kollar på foton, klickar in på ett foto sen backar så kommer man till sista uppladdade fotot
Lite irriterande när någon har 1000+ foton och man har kommit ner en bit och får scrolla ner igen.
Lite irriterande när någon har 1000+ foton och man har kommit ner en bit och får scrolla ner igen.
Ang emojjis.Per Eskilsson skrev:Använd emoji-knappen på tangentbordet istället för emoji-knappen i knappraden.
Knappen i tangentbordet har fyra fördelar:
1. Där finns redan dina Ofta använda.
2. Där kan du söka emoji på svenska, i popupen kan du bara söka på engelska, vi håller på att översätter emojisarna för hand nu.
3. Där kan du klicka på en kategori som exempel fotbollen för Aktivitet.
4. Där kan du välja hudfärg för vissa emojis 🖖🏽
När vi lanserade nya sajten i måndags så visade vi ej upp emoji-knappen i knappraden eftersom den inte är riktigt lika bra som den som är inbyggd i ditt operativsystem.
Men eftersom vi upplevde att folk efterfrågade den och kanske inte förstod att vi numera har stöd för alla emojisar så valde vi att visa upp den så att den blir mer synlig. Tyvärr så går det ej att trigga tangentbordets emojifunktion från vårt formulär.
Sitter man vid en windows-dator så kan man även få upp smilisar genom att trycka windowsknappen + punkt.
Den laddar upp snabbare än att vänta på att forumet ska trycka fram panelen. Men den ser också annorlunda ut.
Men ni som sitter vid en windowsdator kan ju testa vettja.
Jag vet inte om detta redan varit upp... isåfall ursäktar jag...
sedär, bara jag som tycker det ser ut som gubbarna är från 90-talet? 😅Mikael_L skrev:Ang emojjis.
Sitter man vid en windows-dator så kan man även få upp smilisar genom att trycka windowsknappen + punkt.
Den laddar upp snabbare än att vänta på att forumet ska trycka fram panelen. Men den ser också annorlunda ut.
Men ni som sitter vid en windowsdator kan ju testa vettja.
Jag vet inte om detta redan varit upp... isåfall ursäktar jag...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 18 423 inlägg
Tycker det är mer jobbigt att man inte kan använda emojis direkt från tgb på mobilen. Det kan man på andra forum, inte undersökt men måste bero på teckenuppsättning 😀Tokslut skrev:
edit: fast det funkar ju nu! nice. Måste kommit med sensate updaten då
Renoverare
· Stockholm
· 18 423 inlägg
🥖💦 funkar dessa viktiga?