j.f.s
Alltså denna Tulip-reklam som spelar ljud i tid och otid. Spelar noll roll ifall den är i fokus eller inte. Den rullar i bakgrunden ändå. 100% säker på att jag inte ens varit i närheten av att trycka på den då den som sagt inte ens är i bild.

iPhone 12 PRO, iOS 15.5 och senaste version av appen. Ja jag vet att jag är i fel tråd :p

• Reklambanner för Tulip Bacon med texten "ATT VÄRLDENS BÄSTA UPPFINNING ÄR BACON" ovanpå stadsbild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
granis70
  • Laddar…
j.f.s j.f.s skrev:
Alltså denna Tulip-reklam som spelar ljud i tid och otid. Spelar noll roll ifall den är i fokus eller inte. Den rullar i bakgrunden ändå. 100% säker på att jag inte ens varit i närheten av att trycka på den då den som sagt inte ens är i bild.

iPhone 12 PRO, iOS 15.5 och senaste version av appen. Ja jag vet att jag är i fel tråd :p
Jag har samma problem. Går inte att muta.

Även jag hatar tulip, autostartar med ljud (iphone)
Skriver här så man slipper den några dagar

j.f.s
Jaha än en gång spelar den där Tulipreklamen utan att man ens har skiten i fokus. Bild 1 är när reklamen börjar spela och bild två visar var den ligger i flödet. Inte ens med i vad som visas på min skärm alltså.

• Skärmdump från mobilforum visar diskussion om mat med öppen matlåda innehållande fläskytterfilé och sås.
    Skapa konto
  • Skärmavbild av ett foruminlägg med förrätt och vin ovanför en reklambanner för bacon.
    Skapa konto
Som baconälskare blir man ju lite orolig att det här skrämmer bort folk. Från bacon alltså.

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Som baconälskare blir man ju lite orolig att det här skrämmer bort folk. Från bacon alltså.
jag säger som Maskintok..
knaperstekt bacon och getost på macka med en tomatskiva är himmelskt gott

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
j.f.s
Tulip spelar vidare med både ljud och rörelse trots att det tydligt är ett kryss över högtalaren

• Annons för Tulip bacon med texten "att världens bästa uppfinning är bacon" över ett hus vid kvällstid.
    Skapa konto
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Tulip fortsätter spela trots mute

• Ledsen
kashieda
  • Laddar…
@Per Eskilsson Kan du inte fixa så man kan länka youtube med tidskod. Det kan man på många andra forum

• Gilla
  • Älska
MultiMan och 1 till
  • Laddar…
Det kommer att fungera när vi uppdaterar forumprogramvaran. Då kommer även emojis att funka och editorn kommer att förbättras.

• Gilla
MultiMan och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
När är vi där? :cool:

Det ligger högt, högst upp, på att göra-listan.

• Gilla
Dheri och 2 till
  • Laddar…
Det finns ju en funktion för att dölja inlägg från en enskild medlem, bra!
Men skulle det gå att få en funktion för att dölja även när nån citerar inlägg från den medlemmen?

• Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Nja... När den blockerade medlemmen råkar skriva något dumt som är värt att besvara. Då får jag se det i och med att någon annan citerar och, förhoppningsvis, argumenterar emot ;).

(Det kan förstås vara så att det dumma hyllas. Då måste jag blockera den som citerat också. När jag blockerat alla så får jag väl gräla med mig själv...)
Mvh Findus

• Gilla
  • Haha
pjgb och 5 till
  • Laddar…
Blockaknappen kan man döpa om till "Klicka här om du är bajsnödig"

Edit: citera mig gärna

• Gilla
  • Haha
Tokslut och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.