343 509 läst · 5 119 svar
344k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Alltså denna Tulip-reklam som spelar ljud i tid och otid. Spelar noll roll ifall den är i fokus eller inte. Den rullar i bakgrunden ändå. 100% säker på att jag inte ens varit i närheten av att trycka på den då den som sagt inte ens är i bild.
iPhone 12 PRO, iOS 15.5 och senaste version av appen. Ja jag vet att jag är i fel tråd
iPhone 12 PRO, iOS 15.5 och senaste version av appen. Ja jag vet att jag är i fel tråd
Jag har samma problem. Går inte att muta.j.f.s skrev:Alltså denna Tulip-reklam som spelar ljud i tid och otid. Spelar noll roll ifall den är i fokus eller inte. Den rullar i bakgrunden ändå. 100% säker på att jag inte ens varit i närheten av att trycka på den då den som sagt inte ens är i bild.
Jaha än en gång spelar den där Tulipreklamen utan att man ens har skiten i fokus. Bild 1 är när reklamen börjar spela och bild två visar var den ligger i flödet. Inte ens med i vad som visas på min skärm alltså.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 726 inlägg
Som baconälskare blir man ju lite orolig att det här skrämmer bort folk. Från bacon alltså.
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
@Per Eskilsson Kan du inte fixa så man kan länka youtube med tidskod. Det kan man på många andra forum
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Det kommer att fungera när vi uppdaterar forumprogramvaran. Då kommer även emojis att funka och editorn kommer att förbättras.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Det ligger högt, högst upp, på att göra-listan.
Nja... När den blockerade medlemmen råkar skriva något dumt som är värt att besvara. Då får jag se det i och med att någon annan citerar och, förhoppningsvis, argumenterar emot .
(Det kan förstås vara så att det dumma hyllas. Då måste jag blockera den som citerat också. När jag blockerat alla så får jag väl gräla med mig själv...)
Mvh Findus
(Det kan förstås vara så att det dumma hyllas. Då måste jag blockera den som citerat också. När jag blockerat alla så får jag väl gräla med mig själv...)
Mvh Findus
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Blockaknappen kan man döpa om till "Klicka här om du är bajsnödig"
Edit: citera mig gärna
Edit: citera mig gärna