343 557 läst · 5 119 svar
344k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Någon sorts bugg, på sidan över följda trådar ser det ut som att jag postat senaste inlägget när det egentligen är DennisCA.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Samma sak fortsätter. Den här notisen om att jag blivit citerad
leder till ett inlägg där jag på intet sätt är omnämnd eller citerad.
Logga in
Skapa konto
leder till ett inlägg där jag på intet sätt är omnämnd eller citerad.
Logga in
Skapa konto
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 728 inlägg
Det kanske bara var ett tveksamt citat.
Skämt åsido, jag skulle gissa att du kanske först citerades, sen redigerades inlägget och den delen togs bort. Är man snabb där hinner man ibland göra det, även om det kanske är vanligare när man apostroferar någon än citerar dem.
Nedan har jag exempelvis först skrivit ditt namn, postat inlägget och sen ändrat till Per.
@Per Eskilsson
Skämt åsido, jag skulle gissa att du kanske först citerades, sen redigerades inlägget och den delen togs bort. Är man snabb där hinner man ibland göra det, även om det kanske är vanligare när man apostroferar någon än citerar dem.
Nedan har jag exempelvis först skrivit ditt namn, postat inlägget och sen ändrat till Per.
@Per Eskilsson
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 728 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
OM man pastar in en bild blir den inte klickbar. Man måste ta bort den från inlägget och klicka "klistra in" i sidolisten så blir den klickbar.
Såg denna kryssruta när man skickar PM:
Vad är syftet med detta? Mottagaren kan väl alltid skicka ett nytt PM i retur för det kan väl inte betyda att mottagaren för evigt blockeras?
I min värld är det direkt oförskämt att skicka ett meddelande till någon men inte vara beredd på att få ett svar så jag fattar inte varför funktionen finns eller när den ska vara användbar.
Vad är syftet med detta? Mottagaren kan väl alltid skicka ett nytt PM i retur för det kan väl inte betyda att mottagaren för evigt blockeras?
I min värld är det direkt oförskämt att skicka ett meddelande till någon men inte vara beredd på att få ett svar så jag fattar inte varför funktionen finns eller när den ska vara användbar.
Redigerat:
Jag upplever att forumet går aningen segt just nu. Bevakningar brukar gå "blixtsnabbt" men tar nu kanske 4-5 sekunder. Någon annan som märker detsamma?
https://www.byggahus.se/forum/watched/threads
https://www.byggahus.se/forum/watched/threads
Någon sekunds fördröjning har jag så en aning segare än vanligt är det. Men om det är forumet i sig som är långsamt eller om det är min "teknikkedja" mellan mobilen och fiberladningen här hemma som bromsar är svårt att säga.Alfredo skrev:
Husägare
· Skåne
· 4 980 inlägg
Jag upplever att svarstiden är flera sekunder plötsligt.
Jag har fiber 250/250 och 5G Wi-Fi
Man tror att man missar att trycka.
Jag har fiber 250/250 och 5G Wi-Fi
Man tror att man missar att trycka.
Vissa saker som exempelvis att visa bevakningar tar en j-a tid. Många delar av siten upplever jag dock som vanligt.L Leif i Skåne skrev:
Här hämtas: https://www.byggahus.se/forum/watched/threads
Någon datbasmaskin som behöver lite TLC kanske @Per Eskilsson ?
Edit: 250/250 och sladd, radioamatör får andra vara.