343 595 läst · 5 119 svar
344k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 3 327 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 3 327 inlägg
Popup-rutan "Vill du sluta bevaka denna tråd?" som man måste klicka bort för att sluta bevaka en tråd fyller enligt mig ingen funktion utan är bara ett onödigt klick. Om man trycker av misstag eller ångrar sig är det ju bara att trycka igen på Bevaka-knappen
Man kanske inte märker att man råkar klicka på ”Bevakar”-knappen så att man slutar bevakar, därav är det bra att bekräftelserutan kommer upp.Magnus E K skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Det jobbiga är när man råkar klicka på bevaka på en tråd, vilket är väldigt lätt med nuvarande placering, och sedan ska sluta bevaka.
När ska ”kolla” sidan få en backa-knapp så man kan fortsätta läsa det inlägg man läste innan man råkade komma åt knappen av misstag?
Reklamen börjar bli helt orimlig igen, funkar inte att ha 4-5 annonsrutor på skärmen som rör sig. Kommer inte ha er utanför adblock om det fortsätter vara blinkande annonser som rör sig så kraftigt och snabbt.
1. Film som rör sig i början
2 + 3. Reklamsnutt som laddar om lite hela tiden.
4. konstant blikande och förstår fokus totalt.
1. Film som rör sig i början
2 + 3. Reklamsnutt som laddar om lite hela tiden.
4. konstant blikande och förstår fokus totalt.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 633 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 633 inlägg
Jag får så på olika sidor om tvåstegsverifieringen har timeat ut. På Byggahus ser det ibland ut som att jag fortfarande är inloggad men klickar jag runt så får jag till slut upp sidan för att ange säkerhetskoden. Kanske något sådant?