Magnus E K
Popup-rutan "Vill du sluta bevaka denna tråd?" som man måste klicka bort för att sluta bevaka en tråd fyller enligt mig ingen funktion utan är bara ett onödigt klick. Om man trycker av misstag eller ångrar sig är det ju bara att trycka igen på Bevaka-knappen

Magnus E K Magnus E K skrev:
Popup-rutan "Vill du sluta bevaka denna tråd?" som man måste klicka bort för att sluta bevaka en tråd fyller enligt mig ingen funktion utan är bara ett onödigt klick. Om man trycker av misstag eller ångrar sig är det ju bara att trycka igen på Bevaka-knappen
Man kanske inte märker att man råkar klicka på ”Bevakar”-knappen så att man slutar bevakar, därav är det bra att bekräftelserutan kommer upp.

• Gilla
tveksamt och 3 till
  • Laddar…
Det jobbiga är när man råkar klicka på bevaka på en tråd, vilket är väldigt lätt med nuvarande placering, och sedan ska sluta bevaka.

När ska ”kolla” sidan få en backa-knapp så man kan fortsätta läsa det inlägg man läste innan man råkade komma åt knappen av misstag?

Kan man inte backa med webbläsarens knapp?

Jag skulle vilja slippa se citat från användare jag har på min ignorera lista.
Finns det en möjlighet för att få den funktionen?

• Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
ClasseClas
Dan1891 Dan1891 skrev:
Jag skulle vilja slippa se citat från användare jag har på min ignorera lista.
Finns det en möjlighet för att få den funktionen?
Det har varit uppe tidigare. Det är liknande problem med senaste inlägget i listan med trådar.

• Gilla
rolflidvall
  • Laddar…
useless useless skrev:
Kan man inte backa med webbläsarens knapp?
Inte i Appen...
Ett kryss uppe i ett hörn eller backa knapp.
I Menyn nertill är nog trångt på mobiler.

blackarrow blackarrow skrev:
Inte i Appen...
Ett kryss uppe i ett hörn eller backa knapp.
I Menyn nertill är nog trångt på mobiler.
På ajfånen kan jag bara svepa från vänster skärmkant åt höger så kommer jag tillbaka till föregående sida..

• Gilla
blackarrow och 1 till
  • Laddar…
MultiMan
Det är väl samma svepgester på Android idag för de som har det påslaget. Min Pixel 7 är sådan som standard t ex.

hsd
Nu har något hänt, får dubbla notiser i mobilen :surprised:

Reklamen börjar bli helt orimlig igen, funkar inte att ha 4-5 annonsrutor på skärmen som rör sig. Kommer inte ha er utanför adblock om det fortsätter vara blinkande annonser som rör sig så kraftigt och snabbt.

1. Film som rör sig i början
2 + 3. Reklamsnutt som laddar om lite hela tiden.
4. konstant blikande och förstår fokus totalt.

• Forumssida med annonser, inlägg och en video från BMW. Användargränssnitt för diskussion och navigering syns.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Denimhead och 5 till
  • Laddar…
Försöker jag göra julquizet (via länken) som ligger på första sidan nu får jag detta: "Du har inte behörighet till denna sida."

MultiMan
Jag får så på olika sidor om tvåstegsverifieringen har timeat ut. På Byggahus ser det ibland ut som att jag fortfarande är inloggad men klickar jag runt så får jag till slut upp sidan för att ange säkerhetskoden. Kanske något sådant?

Sökservern har gått och lagt sig.

• Skärmdump av sökmotor med felmeddelande "Sökserver hittades inte." Mobiltid, signal, Wi-Fi, batteri visade.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.