hsd
Vad har hänt, byggahus har blivit trööögt, lång väntetid innan sidbyte efter klick och när det sker så läses sidan in ryckvis långsamt, i appen android 11

hsd hsd skrev:
Vad har hänt, byggahus har blivit trööögt, lång väntetid innan sidbyte efter klick och när det sker så läses sidan in ryckvis långsamt, i appen android 11
Inga problem här på dator.

Inte här heller, förvisso dator här också...

Karlia
Android, trögt idag. Notiser dyker inte alltid upp, svar på ett inlägg syntes inte för mig förräns långt senare. Söndagstrött kanske.

Inte feedback på nya siten men iaf

Vi är ju många som lägger upp våra projekt här och ingen annanstans (eller jag gör det iaf)

Blir ju många gånger utspritt över flera år och man byter telefon osv

Finns det nån funktion att spara ner hela sin tråd med bilder och ev alla svar man fått?

• Gilla
Jerreberre
  • Laddar…
Nej, tyvärr, det finns ingen sådan funktion.

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Nåt smidigt sätt att ladda ner alla foton från sin tråd då?

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Borde inte vara jättesvårt att fixa så man t ex kan ladda ner en zip-fil med allt innehåll i en tråd?

• Gilla
Jerreberre och 1 till
  • Laddar…
Har sorteringen på antal läst i de olika delarna försvunnit?
(Nu hittar jag ju inte min tråd lika enkelt i Socialt & projekt ;))

hsd
Skärmdump av ett meddelande om bristande behörighet på en webbsida med texten "Byggahus.se - Hejsan! Du saknar behörighet att se denna sida".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

mattetvilling mattetvilling skrev:
Har sorteringen på antal läst i de olika delarna försvunnit?
(Nu hittar jag ju inte min tråd lika enkelt i Socialt & projekt ;))
Ja, den funktionen har tyvärr tagits bort. Vi kan så klart försöka återställa. Minns inte riktigt varför vi tog bort den.

hsd hsd skrev:
[bild]
Dåligt felmeddelande. Minns du vad du klickade på? Skulle gissa på att du klickat på ett användarnamn där användaren inte tillåter att du ser användarens profil.

hsd
En notis på ett nytt inlägg, men var jag hamnade vet ja inte eftersom det nästan alltid blir till fel tråd ;)

hsd hsd skrev:
men var jag hamnade vet ja inte eftersom det nästan alltid blir till fel tråd
Du menar att du nästan alltid kommer till fel inlägg, inte fel tråd, väl?

I detta fall tror jag att felet beror på att inlägget har raderats. Oftast av användaren själv men det kan också ha raderats av en moderator efter det att inlägget har rapporterats.

hsd hsd skrev:
En notis på ett nytt inlägg, men var jag hamnade vet ja inte eftersom det nästan alltid blir till fel tråd ;)
Det kan också vara så att du bevakar en tråd (medvetet eller omedvetet) och samtidigt ignorerar tråden och att det blir fel av den orsaken på något sätt. Jag kan inte komma på någon annat.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.