Alltså s—t vad har hänt? reklam överallt.....:seenoevil:
Läser BH på iPhone 7 Plus.
 
Du har inte postat på ett tag?
 
Stefan N Stefan N skrev:
Du har inte postat på ett tag?
Jo följer BH i stort sett varje dag och gör inlägg nästan dagligen. Dock har jag inte skapat inlägg på länge förutom i förrgår...påverkar det?
 
Haha vad kul, nu är det tillbaka till normalt. Var visst en förmiddagsbugg :p
 
Jag tycker det saknas avancerade sökfunktioner. Finns bara en sökruta på toppen, ingen möjlighet att söka per användare eller per forumsektion eller att välja mellan inlägg eller skapade trådar. T.ex. söker jag en tråd jag startade för flera år sen, men kan inte söka på trådar startade av mig själv. Eller missar jag det. Tror denna funktionalitet brukade finnas på forumet för flera år sen, men är inte säker.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
j.f.s
Mycket skräpannonser nu...
 
  • Annonsexempel med man som rättar till sitt headset framför svensk flagga, text "Filip Hammar gör många människor i Sverige väldigt rika. Nu är det din tur!
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Reklambild med svensk flagga i bakgrunden och en leende man med text som nämner Filip Hammar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tror tyvärr att detta är svårare att stoppa än man skulle kunna tro.

Tänk alla varianter på namn och bilder som förekommer i dessa fuskannonser.

Jag har roat mig med att skriva ner några exempel på ord som jag har sett förekomma i dessa annonser:

GW, Morberg, Björn, Borg, Filip, Hammar, Fredrik, Stenson, Zlatan, Rheborg, Robert, Gustafsson, Felix, Herngren, Benny, Andersson, Petter, Northug, Stordalen, Hagströmer, Skavlan, Elon, Musk, Bill, Gates, investering, förbluffar, experterna, storbankerna, livrädda, svenskarna, miljoner, Sweden, Sverige, gråter, rika, intervjun, korruption, svenska, regeringen, miljonärer, investerare, hatar, människor, oväntade, avslöjanden
 
j.f.s
Jodå jag är fullt medveten om problematiken att stoppa dessa. Tycker bara de ökat i frekvens på sistone.
Oftast så är det helt ok annonser här på Byggahus tycker jag.
 
Premium kan man ju tycka vad jag vill om, reflekterar över om man någonstans kan se hur länge till man är premium, dvs för hur länge man har betalat?
 
Åsa Lund
Länken ovan funkar inte
 
MultiMan
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Länken ovan funkar inte
Du ser inte ut att vara premiummedlem? Jag är det och länken fungerar för mig.
 
  • Gilla
Demmpa
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.