351 076 läst · 5 200 svar
351k läst
5,2k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Nu syns antal inlägg, gillanden och bilder.
Ang. gillningar, är ordet korrekt? Gillning är väl ett nytt ord i så fall och används väl bara på nätet gissar jag, och gillningar är således böjning av samma ord.
Annars heter det väl ett gillande eller flera gillanden.
Inte för att vara petig men jag reagerade lite nu när jag såg det
Ang. gillningar, är ordet korrekt? Gillning är väl ett nytt ord i så fall och används väl bara på nätet gissar jag, och gillningar är således böjning av samma ord.
Annars heter det väl ett gillande eller flera gillanden.
Inte för att vara petig men jag reagerade lite nu när jag såg det
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Per, alla trådar som man bevakar, kanske bara jag, men går det inte att lägga så man snabbt kan länka sig in till senaste uppdateringen????
För att jag ska ta mig dit trycker jag på runda ringen bredvid sökruta - notiser - följer - sedan efter den skulle man vilja komma till sista inlägget i tråden. jag hittar inte knappen så hamnar på sidan 1, kan därefter trycka på sista sida och skrolla ner till sista inlägget...
På gamla sidan kom jag till senaste inlägget på typ en sekund, nu tar det minst 15 sekunder av frustration...
Med reservation för att jag navigerar en ovanligt krånglig väg
För att jag ska ta mig dit trycker jag på runda ringen bredvid sökruta - notiser - följer - sedan efter den skulle man vilja komma till sista inlägget i tråden. jag hittar inte knappen så hamnar på sidan 1, kan därefter trycka på sista sida och skrolla ner till sista inlägget...
På gamla sidan kom jag till senaste inlägget på typ en sekund, nu tar det minst 15 sekunder av frustration...
Windows/Chrome:
Gillar den nya designen skarpt.
Jag saknar menyraden som försvinner så fort jag scrollat ner lite. Både menyerna (Forum/Senaste/Aktivitet/Trendande/Följer/Gillat/...) och aktuell katalog (Byggahus.se › Forum › Information › Information & feedback)
Jag saknar även förhandsgranskningen av inlägg, så man kan kolla hur saker landar innan man skickar skarpt..
Visst har den blå pricken vuxit lite sen imorse? Eller så är jag bara säkrare med musen nu när jag är ordentligt vaken.
Gillar den nya designen skarpt.
Jag saknar menyraden som försvinner så fort jag scrollat ner lite. Både menyerna (Forum/Senaste/Aktivitet/Trendande/Följer/Gillat/...) och aktuell katalog (Byggahus.se › Forum › Information › Information & feedback)
Jag saknar även förhandsgranskningen av inlägg, så man kan kolla hur saker landar innan man skickar skarpt..
Visst har den blå pricken vuxit lite sen imorse? Eller så är jag bara säkrare med musen nu när jag är ordentligt vaken.
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Bevakningar har bytt namn till Följer. Klicka på "Följer" för att se alla ämnen (eller forum) som du bevakar.H Haget skrev:Per, alla trådar som man bevakar, kanske bara jag, men går det inte att lägga så man snabbt kan länka sig in till senaste uppdateringen????
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Vi har precis fixat en inställning så att du kan välja att inte visa bilder i dina trådlistor. Inställningen slår bara igenom i mobilen och i surfplattorna än så länge men vi tror vi kommer fixa så att det slår igenom även på datorn. Klicka på din "profilbild" uppe i gröna listen och välj Inställningar och scrolla ner lite grand till Bilder i trådlistor och välj Av.granis70 skrev:Flera har sagt det redan och jag instämmer, bilderna som visas i listan över senaste foruminlägg gör det mera svårläst istället för tvärtom. När man läser i mobilen, iPhone 7. Låt oss välja att stänga av bildvisningen. Dessutom om man inte skrivit själv på en vecka så ser man ju dessutom reklam, nu med bilder från inläggen så är det riktigt knivigt att särskilja reklamen från forum-innehållet.
Du kan också välja att inaktivera förhandsvisningen av senaste inlägget samt aktivera så att du kommer till första olästa inlägget där.
Administrator
· Skåne
· 6 559 inlägg
Klicka på din profilbild uppe i gröna listen och välj Inställningar > Länkar i trådlistor > Första olästa inlägget så slipper du jaga den lilla pricken.useless skrev:
Och ja, vi kommer att göra pricken större men vi har inte hunnit än.