343 159 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Tycker det här med att man bara fortsätter ner i än oändlighet när man läser en tråd är otroligt värdelöst. Det gör mig bara irriterad när jag går in på denna sidan. Visst, en söndag då jag har hela dagen över och kan streckläsa en lång tråd kan det vara bra.
Men saknar strukturen som det ger mig att gå vidare på sidor. Ofta börjar jag läsa i en tråd, kanske kommer ner 5 gamla sidor. Sen vill jag inte läsa mer eller vill hoppa längre fram. Då blir det helt omöjligt. Antingen scrolla upp en massa och chansa vilken sida man var på och ska till. Eller att fortsätta scrolla ner i 190 kilometer för att komma dit jag vill.
Har inte orkat se vad andra skrivit om detta. Men jag irriterar mig något enormt på detta upplägg varje gång jag är här inne.
Men saknar strukturen som det ger mig att gå vidare på sidor. Ofta börjar jag läsa i en tråd, kanske kommer ner 5 gamla sidor. Sen vill jag inte läsa mer eller vill hoppa längre fram. Då blir det helt omöjligt. Antingen scrolla upp en massa och chansa vilken sida man var på och ska till. Eller att fortsätta scrolla ner i 190 kilometer för att komma dit jag vill.
Har inte orkat se vad andra skrivit om detta. Men jag irriterar mig något enormt på detta upplägg varje gång jag är här inne.
Samma, hatat skiten. Men titta i inställningarna så går det faktiskt att stänga av skitenF FRS05 skrev:Tycker det här med att man bara fortsätter ner i än oändlighet när man läser en tråd är otroligt värdelöst. Det gör mig bara irriterad när jag går in på denna sidan. Visst, en söndag då jag har hela dagen över och kan streckläsa en lång tråd kan det vara bra.
Har inte orkar se vad andra skrivit om detta. Men jag irriterar mig något enormt på detta upplägg varje gång jag är här inne.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Jag tror vi ska göra så att man kan klicka på 7 av 147 för att flika ut en paginering. Men det måste göras också.F FRS05 skrev:Tycker det här med att man bara fortsätter ner i än oändlighet när man läser en tråd är otroligt värdelöst. Det gör mig bara irriterad när jag går in på denna sidan. Visst, en söndag då jag har hela dagen över och kan streckläsa en lång tråd kan det vara bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 274 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 723 inlägg
Funkar för mig. Iphoneapp.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 723 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 274 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 274 inlägg
Jag gissar dock att gimli är en av byggahus servrar.