Tack, hade missat den posten.
Ja samma iOS, då är det ett känt problem då (y)

Tycker det här med att man bara fortsätter ner i än oändlighet när man läser en tråd är otroligt värdelöst. Det gör mig bara irriterad när jag går in på denna sidan. Visst, en söndag då jag har hela dagen över och kan streckläsa en lång tråd kan det vara bra.

Men saknar strukturen som det ger mig att gå vidare på sidor. Ofta börjar jag läsa i en tråd, kanske kommer ner 5 gamla sidor. Sen vill jag inte läsa mer eller vill hoppa längre fram. Då blir det helt omöjligt. Antingen scrolla upp en massa och chansa vilken sida man var på och ska till. Eller att fortsätta scrolla ner i 190 kilometer för att komma dit jag vill.

Har inte orkat se vad andra skrivit om detta. Men jag irriterar mig något enormt på detta upplägg varje gång jag är här inne.

• Gilla
1
  • Laddar…
G
F FRS05 skrev:
Tycker det här med att man bara fortsätter ner i än oändlighet när man läser en tråd är otroligt värdelöst. Det gör mig bara irriterad när jag går in på denna sidan. Visst, en söndag då jag har hela dagen över och kan streckläsa en lång tråd kan det vara bra.

Men saknar strukturen som det ger mig att gå vidare på sidor. Ofta börjar jag läsa i en tråd, kanske kommer ner 5 gamla sidor. Sen vill jag inte läsa mer eller vill hoppa längre fram. Då blir det helt omöjligt. Antingen scrolla upp en massa och chansa vilken sida man var på och ska till. Eller att fortsätta scrolla ner i 190 kilometer för att komma dit jag vill.

Har inte orkar se vad andra skrivit om detta. Men jag irriterar mig något enormt på detta upplägg varje gång jag är här inne.
Samma, hatat skiten. Men titta i inställningarna så går det faktiskt att stänga av skiten

• Gilla
FRS05 och 1 till
  • Laddar…
Stäng av den funktionen i dina inställningar.

F FRS05 skrev:

Har inte orkat se vad andra skrivit om detta. Men jag irriterar mig något enormt på detta upplägg varje gång jag är här inne.
Jag tror vi ska göra så att man kan klicka på 7 av 147 för att flika ut en paginering. Men det måste göras också.

Skärmdump som visar pagineringsgränssnittet "Sida 7 av 147" markerat med en checkmark och en ring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Inloggningsruta för byggaforum som ber om användarnamn och lösenord på mobilskärm.
Skapa konto

Får detta så fort jag går in på en tråd just nu :thinking:

Edit: inte alla trådar, utan bara vissa, exempelvis denna.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Samma här. Jag tänkte först att gimli har lagt upp nån bild eller liknande samtidigt som hen har låst sin profil, men så verkar det inte vara.

Du har råkat ut för en bugg.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
G
fick samma nu när jag skulle titta in här.

Funkar för mig. Iphoneapp.

G
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Funkar för mig. Iphoneapp.
Ja men dåså, då finns det inga problem.

fick för övrigt upp den rutan igen i denna tråd (Dator, win10, chrome)

Fick också upp rutan.

G GargamelSE skrev:
Ja men dåså, då finns det inga problem.

fick för övrigt upp den rutan igen i denna tråd (Dator, win10, chrome)
Tänkte tvärt om, att det är lättare för dem att veta vad som funkar och inte på olika sorters enheter och med olika sorters inloggning om de får lite mer info.

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
För er som får upp rutan, vad för enhet(er) får ni upp den på? Vilken/vilka operativsystem? Vilken/vilka app/webbläsare/etc?

Allt detta kan vara väldig värdefull information i felsökningen.

Skärmdump av 'Om Chrome'-menyn som visar appversion och operativsystem på en Android-enhet.
Skapa konto

Jag gissar dock att gimli är en av byggahus servrar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.