342 184 läst · 5 092 svar
342k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Per Eskilsson skrev:
Där har vi ett fint exempel på varför infinite scroll är schiesse.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 598 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 598 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Fast infinite scroll blir ju värdelöst om man scrollat tre ”sidor” och sedan går bakåt och hamnar i toppen igen...
Det får nog bli att köra i safari så länge för min del. Så att man kan öppna nya flikar på de trådar man finner intressanta, då man annars får gå tillbaka till ”gå” och samtidigt riskerar att få scrollfinger(tänk musarm/tennisarmbåge)!
Det får nog bli att köra i safari så länge för min del. Så att man kan öppna nya flikar på de trådar man finner intressanta, då man annars får gå tillbaka till ”gå” och samtidigt riskerar att få scrollfinger(tänk musarm/tennisarmbåge)!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 268 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Jag tror vi gör så men att vi försöker igen efter en månad (eller två, minns inte) i ett försök att få de som tackat nej att ändra sig.G GargamelSE skrev:
För de som bara använder en dator så är detta inget större problem, särskilt om de tackat ja eftersom de då normalt inte får upp frågan något mer. Men de som har flera uppsättningar av Chrome (tror bara det är där vi ställer denna fråga) och/eller kanske alltid rensar kakor när de stänger webbläsaren och tackar nej får då upp frågan på nytt i (kanske i flera datorer) efter en månad.
Kanske kan man formulera svaren som ”Ja, tack”, ”Inte nu, kanske senare” ”Aldrig”, vi måste kolla.