343 169 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
@ullberg, @Mikael_L, @hsd, @Marlen Eskilsson, @pathal, @Paxman, @Nötegårdsgubben, @GargamelSE, @civilingenjören, @kashieda, @Magnus E K, @AndersPS, @Guson, @13th Marine, @hus520, @rothman, @Melb, @sijo 50, @Trunk, @Fel av Åke
Antalet som klickar på push-notiserna i mobilen för ”populärt just nu”-puffarna är fortfarande många. Men tack vare er feedback så gör vi inatt följande ändringar:
Antalet som klickar på push-notiserna i mobilen för ”populärt just nu”-puffarna är fortfarande många. Men tack vare er feedback så gör vi inatt följande ändringar:
- Vi slutar visa upp notisen för populärt just nu under Notiser.
- Vi fortsätter att skicka ut push-notiser för populärt just nu men vi gör det mer selektivt genom att inte skicka ut det till medlemmar som varit aktiva senaste 7 dagarna.
- Vi ändrar från att skicka ut dessa push-notiser varje dag till 2 gånger i veckan.
P
pathal
Självbyggare
· Stockholm
· 202 inlägg
pathal
Självbyggare
- Stockholm
- 202 inlägg
Världsklass med lyhördheten, proffs! Elogé!Per Eskilsson skrev:@ullberg, @Mikael_L, @hsd, @Marlen Eskilsson, @pathal, @Paxman, @Nötegårdsgubben, @GargamelSE, @civilingenjören, @kashieda, @Magnus E K, @AndersPS, @Guson, @13th Marine, @hus520, @rothman, @Melb, @sijo 50, @Trunk, @Fel av Åke
Många av er har säkert redan inaktiverat funktionen under inställningar men jag vill ändå berätta detta för er.
- Vi slutar visa upp notisen för populärt just nu under Notiser.
- Vi fortsätter att skicka ut push-notiser för populärt just nu men vi gör det mer selektivt genom att inte skicka ut det till medlemmar som varit aktiva senaste 7 dagarna.
- Vi ändrar från att skicka ut dessa push-notiser varje dag till 2 gånger i veckan.
Självbyggare
· SE4
· 3 172 inlägg
Det är super att ni testar nya saker, att hänga här är lite i perioder, men jag är extremt restriktiv med notiser och det är löjligt enkelt att avinstallera appar som ”beter sig” istället för att leta efter en inställning.
Byggahus klarade sig till leta efter inställning men det var inte långt ifrån. Otålig? Absolut!
Fortsätt experimentera och försök hålla er på rätt sida gränsen.
Byggahus klarade sig till leta efter inställning men det var inte långt ifrån. Otålig? Absolut!
Fortsätt experimentera och försök hålla er på rätt sida gränsen.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 610 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 610 inlägg
@Per Eskilsson Vill bara säga hur olika man kan vara. För mycket notiser är nästan omöjligt för mig och ju mer data desto bättre. Jag sorterar ändå bort irrelevant information på några millisekunder. Därför jag gillar att du ändrade tillbaka möjligheten att få notis för varje nytt inlägg i en tråd, då missar jag inget. Igår t ex hade jag efter en halv dag 211 notiser. Tog mig max 20 sekunder att konstatera vad som var relevant eller inte. Med gamla systemet ni hade missade jag hela trådar i veckor ibland.
Så, mig störde inte de nya tipsen, alls.
Så, mig störde inte de nya tipsen, alls.
Som sagt, vi är alla olika, många är myyycket olika.
(Jag vill ju helst slippa allt som jag inte bett om)
Per har ett helvete ...
I det stora hela är jag rätt säker på att forumet vinner på att vara i stadig utveckling. Skulle allt sett ut som 2006, fortfarande, hade det kanske varit stendött idag.
(Jag vill ju helst slippa allt som jag inte bett om)
Per har ett helvete ...
I det stora hela är jag rätt säker på att forumet vinner på att vara i stadig utveckling. Skulle allt sett ut som 2006, fortfarande, hade det kanske varit stendött idag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tillhör den första typen..att se en röd siffra på en app-ikon är mitt röda skynke. För inte allt för länge sedan var det en app som hade en etta. Jag kunde för mitt liv inte hitta hur jag skulle bli av med den i appen, så det slutade med att jag raderade och installerade om hela appen.
Min fru är den andra typen...och det kryper i mig när jag ser hennes telefon...
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 535 inlägg
Det verkar ligga en status i att visa upp 4000 olästa email och en fullsmetad kalender
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
BirgitS