343 174 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Ett alternativ är att frångå den bleka ljusblå till en annan färg? Typ ljusare grön av det forumet redan har kanske gör skillnad för desktopPer Eskilsson skrev:
Inbäddade youtubeklipp går inte att få upp i helskärm utan att gå klicka sig vidare till youtube. (åtminstone i android-appen) är det något ni kan påverka eller är det youtube som sätter dom villkoren? Hur som helst skulle det vara skönt om det gick att ändra.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Det fenomenet finns på många sajter...varför det är så har jag ingen aning om, och jag brukar öppna dem i Youtube i en ny flik de gånger jag vill se dem helskärm. (För mig handlar det om Safari i OSX).Dheri skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Är det bara jag som haft problem senaste tiden med att de blå prickarna inte försvinner när tråden är läst och man backar tillbaka? Känns som något relaterat till cache/cookies men har tömt dessa utan framgång. Måste uppdatera för att det ska slå igenom.
Detta gälla alltså både safari och iOS-appen.
Jag uppdaterade sidan där din post hade blå prick och den försvann (PC - crome)richardtenggren skrev:Är det bara jag som haft problem senaste tiden med att de blå prickarna inte försvinner när tråden är läst och man backar tillbaka? Känns som något relaterat till cache/cookies men har tömt dessa utan framgång. Måste uppdatera för att det ska slå igenom.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 3 326 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 3 326 inlägg
Varför får jag enstaka notiser om trådar som jag inte skrivit något i och inte bevakar? Fick nu senast den här:
Populärt just nu: havsutsikt överklaga.. har fått 1 svar senaste dygnet.
Populärt just nu: havsutsikt överklaga.. har fått 1 svar senaste dygnet.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Det är rekommendationer på populärt innehåll. Bocka ut i dina preferensinställnngar.