111 951 läst · 253 svar
112k läst
253 svar
Får det se ut såhär när en elektriker bytt normcentral?
OCH som jag har nämnt otaliga ggr tidigare Malmbergs har både bra och sämre artiklar, det svåra är att veta vad som man gott kan använda och vad man kanske ska undvika.
Att påstå att allt som kommer från Malmbergs är dåligt är bara ett bevis på att man inte riktigt vet vad man pratar om.
Att påstå att allt som kommer från Malmbergs är dåligt är bara ett bevis på att man inte riktigt vet vad man pratar om.
Jag brukar tänka att vill jag ha det hemma så så kan jag köpa ut det till andraE elmont skrev:
Medlem
· Stockholm
· 388 inlägg
Till er som säger att jag är sämre vetande så kontrar jag med att säga att man får vad man betalar för.....
Besserwisser
· Västra Götalands
· 9 932 inlägg
Nej, så är det tyvärr inte. Om det varit så så vore allt frid och fröjd. Då kunde man bestämma vilken kvalitet man ville ha bara genom att betala mer. Men så är det som bekant inte.lilllasrne skrev:
Istället är det så att man i allmänhet aldrig får mer än man betalar för, men ofta får man mindre. Ibland mycket mindre...
Ja jag vet att det inte är svårt eller vitt .. men det finns en anledning till att vissa saker kostar mer iaf inom el anser iaf jag ... tycker det lyser skxt när det inte är kända märken ...sedan så kan man ofta få ett eller flera spel på mindre bra saker när man monterar...skruvar som släpper plast som spricker skum snabb anslut och konstig design... men det är min egen åsikt ..lars_stefan_axelsson skrev:Nej, så är det tyvärr inte. Om det varit så så vore allt frid och fröjd. Då kunde man bestämma vilken kvalitet man ville ha bara genom att betala mer. Men så är det som bekant inte.
Istället är det så att man i allmänhet aldrig får mer än man betalar för, men ofta får man mindre. Ibland mycket mindre...
Alla är olika
Medlem
· Stockholm
· 213 inlägg
För 8.000kr skall det se bättre ut i skåpet.
Det där gick ju undan, jag gissar på att arbetstiden låg på max 4 timmar?
Det där gick ju undan, jag gissar på att arbetstiden låg på max 4 timmar?
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 095 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 095 inlägg
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur målar jag klart det som inte blev färdigmålat på huset 2019?
Färg, Måla & Tapetsera -
Får det se ut såhär?
Tak & Vind -
Får man stycka tomt om huset blir för stort enl. detaljplan efteråt?
Tomter -
Placera husets FTX-aggregat i garaget, får man det (dvs i annan brandcell)?
Ventilation -
Vad ska det här huset kosta nyckelfärdigt?
Hustillverkare