Needas Needas skrev:
Jag beställde jobbet och fick vad jag fick!

Då tycker jag han hade kunna bjussa på priset lite beroende på vart du bor förstås

Dem är godkända inget snack så men får jag välja så vet jag vad jag tar

K
Papphammar666 lilllasrne skrev:
Då tycker jag han hade kunna bjussa på priset lite beroende på vart du bor förstås

Tyckte du inte att han fick ett bra pris? Min central kostade flerdubbelt mer..

Det var ju utförandet TS undrade över inte komponenterna som det inte är något problem med öht.

GK100 GK100 skrev:
Det var ju utförandet TS undrade över inte komponenterna som det inte är något problem med öht.
Jag förstår ..men malmbergs är mslmbergs :oops:

Jag förstår ..men malmbergs är mslmbergs :oops:
Det finns inga Malmbergs komponenter i närheten av min elcentral överhuvudtaget.

OCH som jag har nämnt otaliga ggr tidigare Malmbergs har både bra och sämre artiklar, det svåra är att veta vad som man gott kan använda och vad man kanske ska undvika.
Att påstå att allt som kommer från Malmbergs är dåligt är bara ett bevis på att man inte riktigt vet vad man pratar om.

• Gilla
Ymer och 5 till
  • Laddar…
E elmont skrev:
OCH som jag har nämnt otaliga ggr tidigare Malmbergs har både bra och sämre artiklar, det svåra är att veta vad som man gott kan använda och vad man kanske ska undvika.
Att påstå att allt som kommer från Malmbergs är dåligt är bara ett bevis på att man inte riktigt vet vad man pratar om.
Jag brukar tänka att vill jag ha det hemma så så kan jag köpa ut det till andra :)

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
mattley skrev:
Beror helt på vilken spänning du har i kablarna.
FEL, spänningen är oväsentlig, det är bara strömmen som styr... Om du har en 25 amper säkring in till huset kan det aldrig bli för varmt i en vanlig hus-central.

Till er som säger att jag är sämre vetande så kontrar jag med att säga att man får vad man betalar för..... :love::love:

Till er som säger att jag är sämre vetande så kontrar jag med att säga att man får vad man betalar för..... :love::love:
Nej, så är det tyvärr inte. Om det varit så så vore allt frid och fröjd. Då kunde man bestämma vilken kvalitet man ville ha bara genom att betala mer. Men så är det som bekant inte.

Istället är det så att man i allmänhet aldrig får mer än man betalar för, men ofta får man mindre. Ibland mycket mindre...

• Gilla
Bo.Siltberg och 2 till
  • Laddar…
lars_stefan_axelsson lars_stefan_axelsson skrev:
Nej, så är det tyvärr inte. Om det varit så så vore allt frid och fröjd. Då kunde man bestämma vilken kvalitet man ville ha bara genom att betala mer. Men så är det som bekant inte.

Istället är det så att man i allmänhet aldrig får mer än man betalar för, men ofta får man mindre. Ibland mycket mindre...
Ja jag vet att det inte är svårt eller vitt .. men det finns en anledning till att vissa saker kostar mer iaf inom el anser iaf jag ... tycker det lyser skxt när det inte är kända märken ...sedan så kan man ofta få ett eller flera spel på mindre bra saker när man monterar...skruvar som släpper plast som spricker skum snabb anslut och konstig design... men det är min egen åsikt ..

Alla är olika

För 8.000kr skall det se bättre ut i skåpet.
Det där gick ju undan, jag gissar på att arbetstiden låg på max 4 timmar?

S
K Kallebo skrev:
Tack så mycket. Vet du vad de blå kopplingarna längst ner är? Nollskenan? Hade man inte kunnat sätta de snyggare? Nu kan man ju inte ha säkringar på den raden..

Grymt skönt att jag inte jobbar mot privatpersoner längre! Det här är bara för mycket!

• Gilla
Pagno och 4 till
  • Laddar…
Fel.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.