243 322 läst · 549 svar
243k läst
549 svar
Fantastisk billiga badkar!
mattiasx skrev:Jag talade med BT-trading i förrgår och då fanns prylarna i tullen i Göteborg.
Dom väntas få sakerna till sitt lager nu på fredag (i morgon). Anledningen till att BT-trading (han, verkar vara en person) inte hört av sig är för att han varit på semester .
Jag vill också ha semester, så man hinner förbereda badrummet inför den nya karet .
Mitt paket väger 150 kg. Själva karet väget 105 kg. Todde inte de var så tunga. Iofs inga problem då mitt badrum är i källaren, lite jobbigt att bära in det själv bara.
Suck lyllos dig som får ditt badkar nu!
Jag har ca 3 veckor kvar. och står och tittar på min förberedda hörna i badrumet suck!!
Toppenkul för dig ;DDennisL skrev:
Jag väntar själv på mitt A111B om ett par veckor skall jag få det.
Och det känns hur skönt som helst att höra att folk är nöjda med sina köp.
Jag gick och övervägde i flera månader om jag skulle tordas köpa ifrån Importlagret. Sen hittade jag denna sajten och beställde direkt efter att ha läst igenom 5 sidor med inlägg.
Samma här,visste inte heller om man skulle våga beställa.Men efter mycket läsning här så slog jag till.dock från BT-Trading.Ska hämta mitt 304L i veckan.tynnis skrev:Toppenkul för dig ;D
Jag väntar själv på mitt A111B om ett par veckor skall jag få det.
Och det känns hur skönt som helst att höra att folk är nöjda med sina köp.
Jag gick och övervägde i flera månader om jag skulle tordas köpa ifrån Importlagret. Sen hittade jag denna sajten och beställde direkt efter att ha läst igenom 5 sidor med inlägg.
Blir skeptisk till bestprice.nu
Badet för 5995 levereras i aug. och det går inte att få data om badet. Fick däremot en bild som borde var det badet... ???
Är det någon som handlat där?
Eftermitt surfande o mailande tycker jag Mysab och importlagret verkar bäst.
Utan kar hittills
Badet för 5995 levereras i aug. och det går inte att få data om badet. Fick däremot en bild som borde var det badet... ???
Är det någon som handlat där?
Eftermitt surfande o mailande tycker jag Mysab och importlagret verkar bäst.
Utan kar hittills
Det gäller dock inte för det badkar jag kollat på (A201). Det är cirka 1cm djupare än Viveras motsvarighet.
// Anders
// Anders
Hej!
Hur går det för er som har beställt era kar från importlagret/BT-Trading?
Har ni fått era kar, installerat och testat?
Ni kan väl skriva några rader, jag tror vi är ett gäng som är ruggigt nyfikna på hur det gått. Senaste inläggen antyder ju att karen är grunda. Handlare jag talat med talar givetvis oerhört illa och föraktfullt om "Kinakar" som om de vore gjorda av rispapper. Skriv några rader om era upplevelser kring dessa kar.
Hur går det för er som har beställt era kar från importlagret/BT-Trading?
Har ni fått era kar, installerat och testat?
Ni kan väl skriva några rader, jag tror vi är ett gäng som är ruggigt nyfikna på hur det gått. Senaste inläggen antyder ju att karen är grunda. Handlare jag talat med talar givetvis oerhört illa och föraktfullt om "Kinakar" som om de vore gjorda av rispapper. Skriv några rader om era upplevelser kring dessa kar.
Jag beställde en duschkabin med extra lull-lull och räksallad från Importlagret. Leveranstiden var bara en vecka. Dock så försvann några paket hos Posten, MEN jag fick mycket bra hjälp av Importlagret både via mail och telefon, och de löste det på bara ett par dagar.. Mycket bra tycker jag.
Den är nu ihopmonterad (ingen vidare beskrivning, men man har ju byggt IKEA möbler i sina dar) och fungerar perfekt.
Mycket för pengarna och och bra service, det är vad jag har för erfarenheter av Importlagret. Därtill en relativt billigt frakt, hade räknat med det dubbla.
Jag kommer att handla från dem igen.
Mvh / H
Den är nu ihopmonterad (ingen vidare beskrivning, men man har ju byggt IKEA möbler i sina dar) och fungerar perfekt.
Mycket för pengarna och och bra service, det är vad jag har för erfarenheter av Importlagret. Därtill en relativt billigt frakt, hade räknat med det dubbla.
Jag kommer att handla från dem igen.
Mvh / H
Detta kanske kan vara till hjälpbusnut skrev:Jag glömde att nämna en viktig sak och det är ju ljudnivån i karet. Jag upplevde inte att karet lät störande högt utan mycket lägre än jag trodde att det skulle låta. Detta kan kanske bero på att luftblandningen till karet var dålig. Jag tänker då först och främst på hur det låter när man håller en vattenslang under ytan och när man håller en ovanför. Utan luft i munstyckena så blev det ju inget riktigt brus om ni förstår vad jag menar.
Mvh/Roger
En lång tråd och det finns mycket ifo här om man orkar leta.