Intressant att Importlagret har ändrat sina köpvillkor senaste månaderna. När jag kollade på spa hos dem så stod det uttryckligen att "Eftersom du köper direkt från fabrik i Asien gäller inte de garantiregler som finns i Sverige." Nu har de tagit bort den meningen och bara behållit det om "reservdelsgaranti". Undrar om de fick bassning av konsumentverket eller om det helt enkelt var för många kunder som inte accepterade det.

Kan ingen som har beställt badkar från bt-trading/importbolaget och fått de och hunnit använda de ett tag skriva lite om de!!!

C
"Lagret" har ju Spa´n också, nån som köpt,o vill yttra sig?

Carra ;D

Funderar på att köpa ett A304L från BT-Trading. Någon som vet vad badkaret är gjort i för material?
Akryl eller vad?

Får man plats i ett A304L om man är rejält storväxt?

Ja det får du!
Vi har badat 2 vuxna och två barn i karet utan problem, så en ordentligt storvuxen får lätt plats.
Om du är nyfiken på karets funktion så kan du se mitt tidigare inlägg i denna tråd.

Jag vill gärna lyfta denna tråden lite. Snälla ni som haft era kar ett tag kan ni inte ge oss hugade, lite fega spekulanter lite info. ;) Fungerar det bra? några obehagliga överraskningar? hur är detaljkvalitet/känsla i dessa som det verkar otroligt prisvärda kar.

Jag vill också veta mer om detta,har bestället ett A 304 L som kommer om någon vecka,är super spänd på hur de kommer va,om radion funkar bra ,om de är bra ljud m.m?????????

Någon som vet om BT-Trading har något "showroom" så att man kan åka till dem för att titta på produkterna?

Eller är man helt och hållet hänvisad till hemsidan .....

Som jag har fattat de så har dom inget "showroom"men när de har kommit en leverans så har dom ju väldigt mycket grejer på lagret som man kan kolla på..Har beställt en massagebadkar som kommer snart och då ska jag passa på att kika på en 4-hjuling tänkte jag!!

Någon som vet när nästa leverans kommer till BT-Trading så att man kan åka dit och kolla?

GreenTurtle skrev:
Någon som vet när nästa leverans kommer till BT-Trading så att man kan åka dit och kolla?
17 maj står de på hemsidan att nästa leverans kommer!!!!

Jag väntar mitt badkar till Sverige den 17 Maj. Kommer kosta 2000 SEK att få den till Stockholm, det tycker jag är dyrt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.