Hej

Håller på o renoverar badrummet o sitter nu o letar efter ett billigt med bra hörnbadkar utan massage o bubblor.
Hittade ett på skånska byggvaror som har rätt mått o så men undrar hur kvaliten är på dom eller har ni några andra tips på vettiga badkar som inte kostar en förmögenhet?
Badkaret på skånska byggvaror heter grenada o kostar 7500kr.
http://www.skanskabyggvaror.se/produkter/badrum/badkar/grenada/
 
Är det någon som har uppmärksammat att man kan köpa ungefär samma badkar som från Importlagret hos
http://www.hemmalagret.se/ som också har en riktig butik i Örebro där man kan titta på och provsitta många av badkaren. De har också bra priser och verkar bra att ha att göra med när man talar med deras försäljare och kundsupport. Som jag förstått det så köper man här mer som från en normal affär vad beträffar garantiåtagande. För oss som bor i mellansverige så är det inte heller oöverstigligt att ta en sväng till Örebro och titta på grejorna innan man köper. det tänker jag göra.
 
Hej!

Är det någon som köpt badkar från www.sparmax.se ?

Dom verkar ha bra priser och bra garantitid.
 
o-town skrev:
Hej!

Är det någon som köpt badkar från www.sparmax.se ?

Dom verkar ha bra priser och bra garantitid.
Observera att sparmax är ett norskt företag.
 
thomasx skrev:
Observera att sparmax är ett norskt företag.

Ja det är riktigt och så har dom en butik i Helsingborg.
 
tjena,
vi kollar efter badkar utan bubblor...

J_B skrev:
Hej

Håller på o renoverar badrummet o sitter nu o letar efter ett billigt med bra hörnbadkar utan massage o bubblor.
Hittade ett på skånska byggvaror som har rätt mått o så men undrar hur kvaliten är på dom eller har ni några andra tips på vettiga badkar som inte kostar en förmögenhet?
Badkaret på skånska byggvaror heter grenada o kostar 7500kr.
[länk]
blev det något beställt härifrån, nöjd i så fall?
vi tycker nog att det verkar vara i minsta laget..
det är ju främst till för barna, men vi vill kunna bada 2 vuxna nån gång med.

o-town skrev:
Hej!

Är det någon som köpt badkar från www.sparmax.se ?

Dom verkar ha bra priser och bra garantitid.
bra priser men dyr frakt...
köpte ni härifrån, nöjda?

mvh
 
thundercat skrev:
tjena,
vi kollar efter badkar utan bubblor...



blev det något beställt härifrån, nöjd i så fall?
vi tycker nog att det verkar vara i minsta laget..
det är ju främst till för barna, men vi vill kunna bada 2 vuxna nån gång med.


bra priser men dyr frakt...
köpte ni härifrån, nöjda?

mvh
Hej

Jo jag köpte ett grenada från skånska :)
Det passade bra måttmässigt hos mig o jag tycker att kvaliten verkar ok.
Jag har dock inte hunnit provbada än då jag inte riktigt är klar med badrummet :rolleyes:
Men visst det är rätt litet så ska ni bada 2 vuxna utan att behöva trängas för mycke ;) så ska du nog satsa på ett bredare om du har plats för det.
jag kollade även på ett badkar som heter dimma som var lite bredare men även ett från westerbergs som hette 160 duo som verka väldigt fint men för dyrt för mig tyckte jag då vi inte badar så ofta.
 
thundercat skrev:
tjena,
vi kollar efter badkar utan bubblor...



blev det något beställt härifrån, nöjd i så fall?
vi tycker nog att det verkar vara i minsta laget..
det är ju främst till för barna, men vi vill kunna bada 2 vuxna nån gång med.


bra priser men dyr frakt...
köpte ni härifrån, nöjda?

mvh

Vi köpte från Sparmax och är helnöjda. Bra kvalitet på allt utom duschslangen och mycket bra kundservice! Kollade inte så mycket på frakt kostnaden.
 
B berggren129 skrev:
Är det nån som köpt ett W0801 eller liknande kar där man sitter 2 personer bredvid varanndra, Jag och min sambo är inte direkt stora av oss men det känns som att det är på gränsen att man kommer att få plats och att det inte upplevs som trångt. Nån som har någon erfarenhet av sådanna kar?

tack
Har detta massagebadkar hemma det har fungerat klockrent i elva år men fjärrkontrollen har slutat fungera . Öppnade den och fann att batteriet har gått läck så mycket korrosion. Ska se om jag får liv i den men söker gärna efter någon firma med reservdelar till dessa . Har skrivit till importlagret och väntar på svar.
 
  • Hand håller en fjärrkontroll till massagebadkar med synliga korrosionsskador.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.